17.2.13

Τί φόρεσα στην Κινέζικη Πρωτοχρονιά



Η Κινέζικη Πρωτοχρονιά ήταν την προηγούμενη Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου, κι εγώ συνειδητοποίησα ότι στην προηγούμενη ανάρτηση δεν σου ευχήθηκα καλή χρονιά! Καλή χρονιά, λοιπόν, έστω και κινέζικη!!!
Φέτος είναι η χρονιά του φιδιού στο κινέζικο ημερολόγιο. Χρονιά με αντιθέσεις, λέει, και άλλα παράξενα, αλλά δεν θα σου τα πω εγώ αυτά, γκουγκλάρισέ τα, αν θες να μάθεις κι άλλα.
Θα μου πεις τώρα, πώς μου ήρθαν όλα αυτά. Θα σου πω: πήγα στον εορτασμό της κινέζικης πρωτοχρονιάς χθες, στην China town (!) της Θεσσαλονίκης (στην οδό Αισώπου, δίπλα στα δικαστήρια). Και πέρασα πολύ όμορφα! Σύμφωνα με το έθιμο, που λες, ένα λιοντάρι περνάει από όλα τα μαγαζιά, για να δώσει τύχη και ευμάρεια στους ιδιοκτήτες του. Με τη συνοδεία ενός μεγάλου τύμπανου και μεταλλικών δίσκων, τα οποία δημιουργούσαν όμορφη ατμόσφαιρα με τους υποβλητικούς τους ήχους και το ρυθμό τους, το κινέζικο λιοντάρι γύρισε όλα τα κινέζικα μαγαζιά της περιοχής, χορεύοντας και κάνοντας τις φιγούρες του, διώχνοντας έτσι τα κακά πνεύματα, και σκορπίζοντας καλή ενέργεια και καλοτυχία. Να, πάρε μια γεύση:









Είμαι σίγουρη, όμως, ότι θέλεις να μάθεις τί φορούσα τελικά εκείνη τη μέρα (ε;ε;). Θα λυθεί η απορία σου ευθύς αμέσως (μη τυχόν και δεν κοιμηθείς το βράδυ): 
Πρίν από μερικές μέρες χρησιμοποίησα το κυρίως κομμάτι του αλπακά με το οποίο είχα φτιάξει και την εσάρπα μου της προηγούμενης ανάρτησης. Αποφάσισα να φτιάξω μία φούστα φαρδιά, χρησιμοποιώντας κατά το δυνατόν περισσότερο από το ύφασμα, ώστε να φαίνεται όλη του η χάρη και η ομορφιά (είναι πολύ χυτό ύφασμα, και κάνει ωραίους κυματισμούς και χρωματισμούς με το φως). Η αρχική μου ιδέα ήταν να φτιάξω μία φούστα όπως η περυσινή κόκκινη (είχε γίνει με ίδιο ύφασμα), αλλά μου φάνηκε υπερβολή, να έχω δύο σχεδόν ίδιες φούστες, και μάλλον ανέμπνευστη. Έτσι, κατέληξα σε μία φούστα με πολλές πιέτες. Μέτρησα, σημάδεψα, δίπλωσα, στερέωσα, σιδέρωσα, και όταν τελείωσε η φούστα και τη δοκίμασα για να διορθώσω το στρίφωμά της και να την κοντύνω (το ασφαλές μήκος για μένα είναι στο γόνατο), μου φάνηκε όμορφη έτσι, πιο μακριά. Ακολουθώντας και τη συμβουλή της φίλης μου της Κυριακής, είπα ότι θα εγκαταλείψω την ζώνη της άνεσής μου, και θα τη φορέσω για λίγο έτσι, μακριούτσικη, με τη λογική ότι αν δε μου άρεσε έτσι, θα την κόνταινα έτσι κι αλλιώς. Αλλά τελικά μου άρεσε, και την κράτησα έτσι. Μάλιστα, δεν την στρίφωσα καθόλου τελικά, καθώς το κομμάτι του υφάσματος που χρησιμοποίησα ήταν το τελευταίο του ρολού, και ήταν από μόνο του σαν στριφωμένο. Ακόμα καλύτερα, δηλαδή: λιγότερη δουλειά για μένα! Yay!






41 σχόλια:

  1. Τέλεια η φουστίτσα σου γειά στα χεράκια σου!!! Δεν ξέρεις πως ζηλεύω που ξέρεις να ράβεις τέτοια φανταστικά πράγματα!! Επίσης ζηλεύω και για την κινέζικη πρωτοχρονιά που είδες... φαντάζομαι ότι θα ήταν απολαυστικό το θέαμα!!!
    Χαίρομαι όμως που μας το μετέφερες και έμαθα ότι με κάποιο τρόπο γιορτάζεται και εδώ.
    Να είσαι καλά και πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Madame PdP,
    η φούστα σου είναι καταπληκτική & εσύ μία κούκλα μέσα σε αυτή!
    Συγχαρητήρια & στον φωτογράφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oh, merci, merci! Ο φωτογράφος είναι αλήθεια πως πρέπει να πάρει τα εύσημα!

      Διαγραφή
  3. Πάρα πολύ ωραίο ξεκίνημα της ανάρτησής σου-)))Οι φωτογραφίες είναι απίθανες,όπως και η φούστα σου,όπως και εσύ η ίδια.Πάντα να έχεις αυτά τα κέφια και τον μοναδικό τρόπο σου να απολαμβάνεις τα ''διάφορα''
    πολλά φιλιά Πελαγία-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Oouuuu, poli opaia foustitsa! Mou apesi idiaitera to mikos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου άρεσε πολύ το μήκος, τελικά, Μαρί!

      Διαγραφή
  5. καλη χρονια λοιπον, εστω κ κινεζικη! με γεια κ τη φουστα , εισαι πραγματικα χρυσοχερα , πολυ ομορφη ,σου παει η φουστα. Εγω προσπαθω να φτιαξω 1 φορεμα , το 1ο μου, εδω κ 1 μηνα, αλλα ακομα.....χρειαζομαι ακομη 1 ατομο για τις διορθωσεις...κ περναει οκαιρος...Ειναι τοεπαγγελμα σου αυτο Πελαγια, η εισαι ερασιτεχνης μοδιστρα? φιλια πολλα ,fo ti

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερασιτέχνης. Εντελώς. Γι αυτό και δεν αγχώνομαι όταν μια φούστα μένει ημιτελής για πολύ καιρό μέχρι να απόφασίσω να την τελείωσω!

      Διαγραφή
  6. Μμμμ,very nice!Πολύ ωραίο χρώμα και το ύφασμα φαίνεται πολύ φινετσάτο.Μπορείς να το φορέσεις από το πρωί μέχρι και το βράδυ.Σου συστήνω και την κλος φούστα απο το burda classics,την έφτιαξα με τουϊντ ύφασμα και στέκεται πολύ καλά.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την είδα, την είδα τη φουστίτσα σου, και είναι τέλεια! Την έχω βάλει στο μάτι κι εγω! Φιλιά πολλά, Θένια μου!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφη σου βγήκε Πελαζί! Μου αρέσει το χρώμα πολύ σε αυτό το ύφασμα εκτός απο τη διακριτική του γυαλάδα...Πολύ Downton Abbey. Μην την κοντύνεις- εννοείται. Το μήκος νομιζω είναι ιδανικό. Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Downton Abbey, και call the midwife λίγο, σα να λέμε New Look, που πολύ μ' αρέσει! Ευχαριστώ πολύ, πολύ όμορφη και ευπρόσδεκτη παρατήρηση! Δεν την κονταίνω, μου άρεσε έτσι τελικά!

      Διαγραφή
  8. Αντε και του χρονου!
    Καλη μας χρονια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοιτα βρε παιδί μου τι γίνεται κάτω από τη μύτη μου και δεν παίρνω χαμπάρι! Η φούστα πάντως τρε ζολί! Ας είναι και το μάκρος διαφορετικό και τις... φούρλες σου τις κάνεις :P (και μια χαρά έκατσε χωρίς να χρειάζεται στρίφωμα)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το πουθενά μπορείς να βρεις κάτι πολύ καλό, αυτό είναι αλήθεια. Οπως είναι αλήθεια και το ότι αυτή η φούστα προσφέρεται για φούρλες!

      Διαγραφή
  10. Καλή φιδίσια χρονιά βρε !!
    Πελαζί μου, για μια ακόμα φορά θα σου πω, μου αρέσει το στιλ σου πάρα πολύ. Η φούστα στην προτελευταία φωτογραφία φαίνεται υπέροχη, το μόνο που θα με προβλημάτιζε με το συγκεκριμένο μήκος, είναι με τι παπούτσια να το συνδυάσω αφού το χειμώνα είμαι περισσότερο της μπότας -κρυώνω διαφορετικά...- όμως βλέπω το έβαλες με μπότα κανονικά και μάλιστα δείχνει και πολύ όμορφο! Μεγειά σου λοιπόν!
    Τώρα να σου πω ότι δεν ήξερα καν πως έχουμε china town στη Θεσσαλονίκη...
    Επίσης να σε ρωτήσω και κάτι ακόμα που το έχω απορία. Όταν ταίζουμε τα ψαράκια σου εκεί κάτω, συμβαίνει κάτι ή απλά συμβάλουμε στη διατροφή τους έτσι απλά;
    Αυτάαα... άντε πάλι κατεβατό έγραψα..
    Φιλιά καλή μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λύριελ, κι εμένα ο φόβος μου μ' αυτό το μήκος ήταν τα παπούτσια. Αλλά τη φόρεσα και με τις μποτες και με φλατ, και ήταν μια χαρά. Θα μου άρεζε και με τακούνι, αλλά δε φοράω.οπότε, μη φοβού, και δοκίμασε!
    Εδώ πηγές στην άλλη άκρη του κόσμου, αυτό θα φοβηθείς;!
    Τα ψαράκια, όχι, δεν κάνουν τίποτα, για ομορφιά είναι, και για το φενγκ-σούι του θέματος. Οταν κάνεις κλικ σε κάποιο σημείο του νερού, το ποντίκι σου αφήνει τροφή και έρχονται τα ψαράκια και τρώνε. Αυτό!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι λες τώρα?! Σε μοιράζομαι με τους φίλους μου στο φατσοβιβλίο πάραυτα! Γειά σου Πελαζύ μου! Καλή χρονιά του φιδιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι λες τώρα?! Σε μοιράζομαι με τους φίλους στο φατσοβιβλίο! Γεια σου Πελαζύ μου! Καλή χρονιά του φιδιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι ομορφιά και σου πάνε εσένα αυτές οι φούστες!
    Λοιπόν το κινέζικο έθιμο δεν το γνώριζα και φαίνεται πως περάσατε ωραία εκεί! Μια ευκαιρία να μάθουμε κάτι καινούριο για ξένους προς εμάς πολιτισμούς.
    Λοιπόν φιλιά και καλή χρονιά... φιδίσια! Εγώ πάντως είμαι δράκος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιτσάκι, νομίζω ότι αυτές οι φούστες είναι θηλυκές και πηγαίνουν σε πολλές (έκανα και ρίμα). Απλώς, δεν τις δοκιμάζουμε.

      Διαγραφή
    2. (Αντιμετωπίζω ενα πρόβλημα με τα σχόλια)
      Και η κινέζικη Πρωτοχρονιά ήταν πολύ ωραία, πρέπει να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά σε έτοιμα πράγματα γύρω μας...
      Φιλια

      Διαγραφή
    3. Εννοούσα σε "τέτοια" πράγματα γύρω μας (όχι σε έτοιμα)!

      Διαγραφή
  15. οπως παντα,υπεροχες επιλογες ρουχων!!
    εισαι γλυκα!!
    χρυσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρύσα μου! Σ' ευχαριστώ πολυ για τα ωραία σου λόγια! Είσαι πάντα πολύ ευγενής και γλυκομίλητη!
    Σε φιλώ!
    Υ.Γ.: Ράβεις καθόλου, καλέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφη η φούστα σου και με υπέροχο σχέδιο!!!Και σου πάει πάρα πολύ!!!Το κινέζικο έθιμο δεν το γνώριζα και μου άρεσε πολύ!Σίγουρα θα περάσατε τέλεια! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολυ, Σπυριδούλα! Ηταν όντως ωραία. Και διαφορετικά.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. hey! πολύ ωραία!! και μ'αρέσει ο συνδυασμός μπεζ-μαυρο!
    μαριέττα♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριέτα, αν και είχα τους ενδοιασμούς μου, τελικά ήταν ωραίος ο συνδυασμός, όντως.
      Την ευχαριστήθηκα!

      Διαγραφή
  19. καλη κινεζικη πρωτοχρονια λοιπον!!!! η φουστα ειναι πολυ ωραια και το υφασμα πολυ ομορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σ' ευχαριστώ πολύ! Και για την Πρωτοχρονιά και για τη φούστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρε παιδί μου δεν είναι μόνο ότι τα φτιάχνεις ότι τα φοράς και δεν σε φοράνε!!! Καλή χρονιά ξανά!χιχι! Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σου πάει πολύ! Μου αρέσει πολύ συνδυασμένο με μαύρο αυτό το χρώμα της φουστας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μ΄αρέσει, Σοφία! Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!