6.9.12

Fifties sundress

Το λινό είναι ένα ύφασμα που το σιχαινόμουν πάντα. Πραγματικά, δε νομίζω ότι έχω χειρότερο από τα λινά φορέματα ή τα παντελόνια του καλοκαιριού, που είναι φτιαγμένα από αυτό το ύφασμα. Ξέρεις ποιά λεω: Αυτά που είναι κατατσαλακωμένα, φαρδουλά (και καλά άνετα), και σακουλιασμένα. Μπρ.
Όμως. όλα αυτά άλλαξαν, μία ωραία πρωία. Δεν είχα ποτέ πλησιάσει τα ράφια με τα λινά υφάσματα στον Ιχτιάρογλου, διότι εκ των προτέρων ήξερα ότι δεν υπήρχε περίπτωση να μου αρέσει κάτι. Ο θεός των υφασμάτων (εχμ, ποιητική αδεία), όμως, γελούσε μαζί μου κρυφά. Και τοποθέτησε σε μία άκρη ένα λινό ύφασμα, και δη εμπριμέ (ποιός, εγώ), για να το δω και να το ερωτευτώ. Αμέσως ήξερα ότι θα το χρησιμοποιούσα για ένα φόρεμα τύπου δεκαετίας '50, με ωραίο τοπ και σουρωτή φούστα. Το ύφασμα είναι μάλλον vintage (θα ήθελα τόσο να ήταν, που δεν ρώτησα για να μάθω αν ήταν παλιό ύφασμα από τις αποθήκες ή από τα καινούρια-παρόλα αυτά, έχει σίγουρα ένα ρετρό ύφος), και φωνάζει καλοκαίρι.  Το καλύτερο είναι ότι ήταν σε τιμή τέτοια (πέντε γιούρος), που νομίζω ότι έπιασα κότσο την Εύη (Εύη, ναι, σε έπιασα κότσο). Πήρα τέσσερα μέτρα να βρίσκονται.
Χρησιμοποίησα την εγγυημένη λύση του Vogue V8232 για το πάνω μέρος, και για τη φούστα επέλεξα την εύκολη λύση των δύο ορθογωνίων που σούρωσα, όπως επιτάσσει η μόδα των fifties και ναι, γιατί να το κρύψω άλλωστε, η τεμπελιά μου. Να' μαι λοιπόν, στολισμένη και έτοιμη για στροφές και rock 'n' roll (κόψε κάτι):









Υ.Γ.: Τα λινά παντελόνια, φούστες, κλπ, του συρμού, τα σιχαίνομαι ακόμα. Μόνο τα δικά μου λινά αγαπώ! ;)

32 σχόλια:

  1. Μμμμ πολύ ωραίο αποτέλεσμα,πολύ ρομαντικό!Δεν είναι το στυλ μου...αλλά φορεμένο σε κάποια άλλη μου αρέσει πολύ!!!

    όσο για το λινό πρέπει να το φωνάξω:ΤΟ ΛΑΤΡΕΥΩ!!!Θα ήθελα να το φοράω και το χειμώνα!!!Αν σταματήσει να υπάρχει το λινό ύφασμα θα πέσω σε κατάθλιψη.Αν είχα λεφτά πολλά όλα στο σπίτι μου θα ήταν από λίνο,κουρτίνες,σεντόνια,καλύμματα,τα ΠΑΝΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, να σου πω, Γεωργία, κι εμένα μου αρέσει πολύ το λινό στο σπίτι, είναι πολύ φυσικό ύφασμα, που δίνει ωραίο και κουλ αποτέλεσμα στη διακόσμηση. Αλλά στα ρούχα...μπα.
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Μαρί! Ελπίζω να περνάς ωραία στην Ισπανία! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Και δεν έχεις κι`άδικο...έγινε πολύ όμορφο το φόρεμά σου!...μου άρεσαν πολύ τα χρώματά του...το εμπριμέ του....
    Καλοφόρετο να είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Χρυσούλα! Θα είναι (ευκολοφόρετο).

      Διαγραφή
  4. Παραγγελίες δέχεσαι;;;
    Το φόρεμα είναι απλώς ονειρεμένο. Τρομερή δουλειά κορίτσι. Χίλια μπράβο! Νομίζω πως το ερωτεύτηκα το λινό σου φόρεμα, παρά το γεγονός ότι κι εγώ σιχαινομαι τα λινά του συρμού. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω, Ζωή, για τα λινά του συρμού.
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. Τι να πω! Εντυπωσιακή όπως πάντα κάθε δημιουργία σου!!!Οι δε φωτογραφίες σου άψογες αν και ακέφαλες!!! Υπέροχα Pelagie μου! Μπράβο σου πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου, ενθουσιώδης όπως πάντα! Μου φτιάχνεις τη διάθεση. Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  6. πολύ σούπερ φορεματάκι!!! κουκλίστικο!! και δε μοιάζει με λινό στη φωτό! :) φιλάκια!! με γεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε μοιάζει, αλλά είναι, Εβονίτα. Περιέργως. Και ευτυχώς.
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  7. Όμορφο! καλοφόρετο εύχομαι!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Ελένη. Καλό βράδυ και σε σένα!

      Διαγραφή
  8. Το λινό πράγματι αγαπημένο στο σπίτι, σιχτίρι στα ρούχα γιατί δεν έχουν όλοι το ταλέντο σου darling, ωραία επιλογή!! Για τις φωτο πια τί να πω... στην αρχή είπα ότι είναι το σπίτι σου και θα τηλεφωνούσα να 'ρχομουν για καφέ (πλάκα κάνω) μετά είδα ότι πρόκειται για μαγαζί. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχα! Ωραία τα λες, Ικαξέλα. Μακάρι να ήταν το σπίτι μου έτσι.
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  9. Και εγώ δεν τ'αγαπώ καθόλου το λινό! Αλλά αυτό βρε παιδί μου είναι άλλο πράγμα...!!! Έχεις δίκιο, αυτό το εμπριμέ φωνάζει άνοιξη και καλοκαίρι!!! Υπέροχη η εφαρμογή του πάνω σου! Με γεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, δηλαδή είμαστε πολλές που δεν αρέσουμε το λινό, κι εγώ που νόμιζα ότι είμαι από τους πολύ λίγους...
      Σ' ευχαριστώ πολύ, Μαρίνα!

      Διαγραφή
  10. ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΟ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Σοφία. Και συ να έχεις πολύ καλή εβδομάδα.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Κοίτα πόσες αντίθετες απόψεις! Το λατρεύω το λινό!!!! Και παντού!!!!!! Και το φουστάνι σου έγινε πολύ χαριτωμένο... γεια στα χέρια σου και καλοφόρετο!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες, Φιλία; Άνοιξα μέτωπο, μου φαίνεται.
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  12. Αν το λινό είναι αυτό το ύφασμα που έχει την υφή σακιού,οκ, κι εγώ δε μπορώ και δε θέλω να το φορέσω...αν είναι κάτι άλλο συγχωρήστε με είμαι άσχετος. Σαν άντρας και σαν σύζυγος μόνο τη γνώμη μου εξ όψεως μπορώ να εκφέρω. Αυτό που βλέπω εδώ είναι ένα πάρα πολύ όμορφο και αξιοζήλευτο σύνολο και χαίρομαι που δίνει κίνητρο και σε άλλες κοπέλες να ασχοληθούν περισσότερο με την ραπτική. Συγχαρητήρια λοιπόν για άλλη μια φορά,νομίζω πως οι αναγνώστριες ήδη ζηλεύουν την γκαρνταρόμπα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννη, έχεις δίκιο που κάνεις αυτό το διαχωρισμό. Όπως σε όλα τα πράγματα, υπάρχουν καλά και άσχημα, για να διαλέξεις τί θέλεις. Όπως πάντα, εύστοχος στις παρατηρήσεις σου.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  13. Καλως βρεθήκαμε,τέλειο το φορεματάκι σου ,κάποια εποχή το έπαιζα κι εγώ μοδιστρα την εποχή του burba τοτε που πολλές απο μας βγάζαμε πατρόν και είχαμε γίνει και καλά μοδίστρες ,ε κάτι μου έμαθε όμως εκείνη η εποχή ,να ξεχωρίζω τα καλά υφάσματα και να δω πόσα πολλά λεφτά μας παίρνουν αυτοί που πουλάνε έτοιμα ρουχα ,φιλάκια και θα τα λέμε φαντάζομαι.Μου αρέσει πολυ ο τρόπς που γράφεις ,και γέλασα και χαμογέλασα ,μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νέλυ, είσαι αστραπή. Πότε πρόλαβες και είδες ότι ήρθα, πότε έγινες αναγνώστης εδώ, πότε διάβασες ανάρτηση και άφησες και σχόλιο, μένω άφωνη. Καλώς ήρθες, λοιπόν, κι ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Θα τα λέμε, κι εγώ το ελπίζω.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφο φόρεμα!!Λατρεύω λινό!! Τρελαίνομαι για τις φωτογραφίσεις σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Pelagie καλησπέρα!
    Έχω να πω ότι είσαι καταπληκτική!!!
    Μου αρέσουν πάρα πολύ όσα φτιάχνεις, ο τρόπος γραφής σου και οι φωτογραφίες σου!
    Το φόρεμα είναι τέλειο!

    Ομολογώ πως κι εγώ θα ήθελα να έρθει κάποια στιγμή που να ράβω κάποια από τα ρούχα μου.

    Ζηλεύωωωω....

    Να είσαι καλά!
    Πολλά φιλιά!

    Υ.Γ.: Γιατί ενώ είμαι αναγνώστριά σου δεν με ενημερώνει ο μπλόγκερ για τις νέες σου αναρτήσεις; Μήπως έχεις κάποια ιδέα-λύση;
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την! Καταρχάς σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Όπως πολλές φορές έχω πει, αν θέλει κάποιος, τότε θέλει λίγο χρόνο και υπομονή για να γίνουν, αν όχι θαύματα, τουλάχιστον αξιοπρεπέστατα και απολύτως φορέσιμα ρούχα.
      Όσο για τον blogger, δε μπορώ να σκεφτώ το γιατί, δεν μου το έχουν αναφέρει ξανά. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να ξε-γραφτείς και να ξαναγραφτείς ως αναγνώστρια, μπας και ξεκολλήσει.
      Φιλιά πολλά, καλό βράδυ!

      Διαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!