13.9.12

Ήταν κάποτε ένας άδειος τοίχος



ΟΚ. Λοιπόν. Επιχείρηση "Σεπτέμβρης μήνας του σπιτιού" - επεισόδιο δεύτερο: εδώ και χρόνια ένας τοίχος του καθιστικού ήταν εντελώς άδειος. Επειδή δεν έβρισκα κάτι αρκετά καλό, επειδή δεν μπορούσα να αποφασίσω το στυλ, για πολλούς λόγους, τέλος πάντων, αλλά κυρίως επειδή φοβόμουν να καρφώσω καρφί μήπως και το μετάνιωνα αργότερα. Αλλά, μια μέρα βρήκα τα αυτοκόλλητα πλαστελίνης, και όλα άλλαξαν (για διαφήμιση είμαι)! Είμαι σίγουρη ότι τα ξέρεις: μοιάζουν πολύ με πλαστελίνη, πλάθονται όπως αυτή για να μαλακώσουν λιγάκι, και μετά κολλούν στον τοίχο, κρατώντας αυτά που πρέπει (προσοχή στις οδηγίες, έχουν όριο βάρους), και ξεκολλάνε όταν βαρεθείς να βλέπεις τον ίδιο τοίχο, οπότε και ξαναρχίζεις από την αρχή (εγώ πήρα της UHU). Καλό, ε;
Λοιπόν, πού ήμασταν; Α, ναι, στον άδειο τοίχο. Πήρα, που λες, σε πρώτη φάση, δύο δυάδες μαύρες κορνίζες από το ΙΚΕΑ (πάμφθηνες ήταν, δύο ευρώ το ζευγάρι), και μία άσπρη που είχα, και έβαλα μέσα τους παλιές καρτ ποστάλ από τη συλλογή της μαμάς μου. Ανέσυρα και τον καθρέφτη που είχα καταχωνιάσει κάπου (δεκαπέντε χρόνων είναι αυτός ο καθρέφτης), τα ανακάτεψα κατά πώς μου άρεσε, και τα κόλλησα με την "πλαστελίνη" στον τοίχο. Πανεύκολο.
Μετά, επειδή δεν γέμισε όλος ο τοίχος, και δεν ήθελα να αγοράσω κι άλλες κορνίζες, σκέφτηκα αυτό το tutorial από το πολύ όμορφο blog Thrifty and Chic (πόσο θα ήθελα να μπορούσα να φτιάχνω ό,τι κι αυτή τη τύπισσα), και είπα να το δοκιμάσω, μιας που φαινόταν εύκολο και γρήγορο. Και ήταν. Και επιπρόσθετα, φθηνό. Χρειάστηκα μόνο καμιά δεκαριά κόλλες Α4, και λίγη UHU στικ. Σε δέκα λεπτά έφτιαξα τρία μεγάλα λουλούδια, και τα κόλλησα πάλι μ' αυτή την ειδική πλαστελίνη.
Κι ας χαλάσουν σε μερικές βδομάδες, δεν πειράζει. Μπορώ πάντα να φτιάξω κι άλλα.





43 σχόλια:

  1. Τι χαρούμενος έγινε ο τοίχος σου!!!!!!!!!Απλά πράγματα μας ομορφαίνουν τελικά τη ζωή άψυχα και έμψυχα,συνέχισε τη διακόσμηση ,μου αρέσει.Εχεις βραβειάκι πέρνα να το πάρεις.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Νέλυ μου. Έρχομαι από εκεί. Συμφωνώ για τα μικρά πράγματα, απολύτως!

      Διαγραφή
  2. Τόσο vintage αποτέλεσμα!!! Μου αρέσει πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι η απόλυτη καλλιτεχνική φλέβα λέμε! Το χρώμα του τοίχου σου είναι ένα από τα αγαπημένα μου. Οι ιδέες σου είναι πανέμορφες,να πω την αλήθεια μου τις πλαστελίνες φοβάμαι μην τυχόν και *"σεισμώσει" λίγο και τα πετάξει όλα κάτω.

    *κάνει σεισμό

    Θα πρότεινα και τα χρωματιστά χαρτόνια για μεγαλύτερη ποικιλία χρωμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, Ιωάννη, κόψε κάτι. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, πάντως! Όσο για τις πλαστελίνες, ελπίζω να μην είναι πολύ ευαίσθητες. Τα αστερολουλούδια, πάντως, επίτηδες τα άφησα άσπρα, παρόλο που είχα και χρωματιστές Α4, για να "απορροφούν" λίγο από το χρώμα του τοίχου.

      Διαγραφή
  4. Μια χαρά τα κατάφερες! Τι το σκεφτόσουν τόοσο καιρό; Τέλειο έγινε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε, τί το σκεφτόμουν; Λες και τί θα γινότανε!
      Ευχαριστώ πολύ, Μουκουβου!

      Διαγραφή
  5. Σε συνέχεια της προηγούμενής σου ανάρτησης...να δεις πως λυπήθηκα μια παλια τουαλέτα κρεβατοκάμαρας (θύμιζε ταινία του παλιού ελ. κινηματογράφου...)που είδα στα σκουπίδια αλλά όταν γύρισα να την πάρω είχε εξαφανιστεί!!! Ακόμα τη σκέφτομαι...
    Κατά τ'άλλα τρελαίνομαι για χειροποίητες ανανεώσεις! Γενικά είμαι υπέρ του δόγματος "ότι μπορείς να κάνεις μόνος σου απλά κάντο!!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Μαρίνα, πώς σε καταλαβαίνω, να 'ξερες! Ήταν η πρώτη φορά που άρπαξα κάτι έτσι, κι αυτό επειδή ήμουν με παρέα και δεν ντρεπόμουν να σταματήσω. Κι εγώ έχω δει αρκετά πραγματάκια που θα μπορούσα να υιοθετήσω, αλλά επειδή ήμουν μόνη δεν τα πήρα. Και πώς να την κουβαλήσεις κιόλας την τουαλέτα, ολόκληρη γκουμούτσα...
      Μπορεί να σου ξανατύχει, πού ξέρεις; Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα!
    Πολύ γουστόζικος ο τοίχος, με τρία απλά βήματα! Και όμορφες οι φωτογραφίες σου! Το μόνο που φοβάμαι είναι τα αυτοκόλλητα πλαστελίνης... Τα χρησιμοποιώ από μικρή, και μάλιστα της ίδιας μάρκας που πήρες κι εσύ. Κολλούσα αφίσες και τέτοια στους τοίχους, αλλά πάντα με τον καιρό (και ειδικά με ην χέστη) ξεκολλούσαν!... Ελπίζω να μην έχεις την ίδια τύχη!

    Καλό απόγευμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα, τί μου θύμισες... Αυτά τα αυτοκόλλητα που πήρα είναι για πιο βαριά αντικείμενα, ελπίζω να μην επηρεαστούν από τη ζέστη, όντως.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφος ο καινούργιος τοίχος! Πολύ μου αρέσουν αυτές οι καρτ ποστάλ! Ήμουν στη Ζάκυνθο (όπου σπουδάζει το αδέρφι μου) και θέλαμε να κολλήσουμε κάτι αφίσες. Πάω που λες η κυριούλα στο βιβλιοπωλείο και λέω θέλω blue tack (γιατί όταν ήμουν μικρή και κολλούσα τις αφίσες του Κιάνου Ριβς στο δωμάτιο μου έτσι το έλεγαν, ήταν μπλε και λάδωνε τους τοίχους!). Με κοιτάει η βιβλιοπώλησσα με ύφος περίεργο. Λέω αυτό που είναι σαν πλαστελίνη και κολλάς αφίσες και φώτισε το βλέμμα της και μου λέει: "αααα το Τσιχλοκόλλι λες!" Έσκασα στα γέλια, μάλλον με πήρε για τρελή!
    Στη θέση σου βέβαια δε θα εμπιστευόμουν το τσιχλοκόλλι για καθρέπτη, εδώ αφίσες κολλάς και μετά από λίγο καιρό ξεκολλάνε. Βάλε μωρέ κανα καρφάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α γεια σου! Αυτές τις blue tack είχα κι εγώ. Μου θύμισες τώρα και τους λεκέδες στους τοίχους, έχεις δίκιο, αυτά τα πρώτα (εσύ είσαι και μικρή, τα δικά μου θα ήταν ακόμα πιο παλιάς τεχνολογίας) δεν ήταν και σούπερ ντούπερ. Και όταν ήταν να ξεκολλήσουν, παιδευόσουν αρκετά. Σαν τσίχλες, ένα πράγμα. Γι' αυτό η κυρία τις είπε τσιχλοκόλλια (δεν ακούγεται και πολύ καλά αυτό).
      Αυτά που πήρα εγώ, πάντως τώρα, είναι UHU, και είναι μαύρα και γράφει ότι μπορούν να συγκρατήσουν μέχρι τρία κιλά (γράφει στη συσκευασία "PROPOWER"). Ελπίζω να μην έχω κανένα ατύχημα. Θα το ελέγχω, και θα βάλω, που λες κι εσύ, κανα καρφάκι (αν το μετανιώσω, όμως;).
      Φιλιά, Βιβή μου, ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
    2. Καλά το τσιχλοκόλλι... όλα τα λεφτά!!!! χαχαχα. Αχ βρε κορίτσια, (στο σημείο αυτό θα ήθελα να βρίσω) κι εγώ το ίδιο θέμα έχω, βλέπω κάτι στα σκουπίδια και θέλω να το πάρω, αλλά ντρέπομαι και μετά το μετανιώνω που δε βρήκα το θάρρος. Πολύ ωραίος ο τοίχος αλλά και η διακόσμηση του τραπεζιού εκπληκτική!

      Διαγραφή
    3. Έλα μωρέ αν το μετανιώσεις καλύπτεις την τρυπίτσα μια αφίσα του Κιάνου Ριβς :)
      Γιατί και εγώ αυτό το λευκό πήρα τελευταία και την αφίσα (όχι του Κιάνου) στο πάτωμα τη βρήκα.

      Διαγραφή
    4. Βιβή, να πάρεις το μαύρο το UHU, όχι το λευκό. Το μαύρο είναι το δυνατό τσιχλοκόλλι!

      Διαγραφή
  8. Θυμάμαι το εγκεφαλικό που πάθαινε η μαμά μου κάθε φορά που έμπαινε στο δωμάτιο που είχα μαζί με την αδερφή μου! Με πινέζες αφίσες και διάφορα σε όλους τους τοίχους. Αν υπήρχε αυτή η μαγική πλαστελίνη από τότε δεν το γνωρίζω!
    Η κατασκευή είναι πολύ όμορφη. Και από μια ματιά στο site της τύπισσας έχεις δίκιο...φοβερές κατασκευές! Ρίχνω το βλεμμα μου στις Α4...με προκάλεσες τώρα!
    Καλό βράδυ! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την καταλαβαίνεις τώρα λίγο τη μαμά, που πάθαινε εγκεφαλικά με τις τρύπες στον τοίχο; Αχ, αυτές οι μαμάδες οι καημένες...
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Ωραία τα καδράκια με τις καρτ ποστάλ, όσο για τον καθρέφτη και εγώ προτείνω να βάλεις καρφάκι!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσια, με βάζετε σε σκέψεις. Λέτε να πέσει; Προς το παρόν, πηγαίνω και τον ελέγχω τρεις και μία, μήπως λασκάρισε λίγο, αλλά ακόμα καλά κρατεί, οπότε προς το παρόν θα το αφήσω έτσι...
      Καλό απόγευμα, Ελένη!

      Διαγραφή
  10. Εύκολο και οικονομικό!
    Ωραίος τρόπος να διακοσμήσεις έναν τοίχο. Μπράβο σου Madame Pelagie!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χμμ έχει βγει "blue tack" για πιο βαριά αντικείμενα.. Ενδιαφέρον. Θέλω να κρεμάσω κάτι κορνίζες, που κανονικά είναι να μπούνε σε τραπέζι και δεν έχουν πιαστράκι. Μπορεί και να το δοκιμάσω αν και η παλιότερη εμπειρία μου με blue tack ήταν απογοητευτική!! Πολύ ωραίος ο τοιχος σου. Εγώ στη θέση σου θα έβαζα καρφια. Βεβαια εμένα δεν είναι να με ακους γιατί έχω κάνει τον τοίχο μου σουρωτήρι. Όλο βάζω και βγάζω.. Τα βαριέμαι ευκολα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι, κι εγώ δεν το ήξερα, και το είδα τυχαία στο βιβλιοπωλείο. Να το δοκιμάσεις, αλλά να προσέχεις τις οδηγίες που έχει για το όριο βάρους. Μη σε πάρω και στο λαιμό μου...
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" is made of thousend of blogs from 155 countries. If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Ναι, Βασιλική, και τον είχα βαρεθεί πια τόσα χρόνια άδειο!

      Διαγραφή
  14. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΣΤΟ ΤΟΙΧΟ!!!!!ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Μαρία. Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!

      Διαγραφή
  15. Υπέροχος και ζωντανός ο νέος τοίχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (Ίσως και λίγο γλυκοπαραμυθένιος;)
      Ευχαριστώ!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  16. Κοιτα να δεις με λιγη φαντασια τι υπεροχα πραγματα μπορεις να κανεις!!! μου αρεσει πολυ αυτο το στυλ διακοσμησεις στους τοιχους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ωραίο το αποτέλεσμα!!! μια αλλαγή πάντα μας ανανεώνει!!! :) οι card postal πολύ όμορφες, έχουν μια παιδική νοσταλγία! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, οι αλλαγές μας ανανεώνουν, αρκεί να είναι προς το καλύτερο...
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Kαλημέρα!Καλώς σέ βρίσκω!Πολύ όμορφες οι κατασκεύες σου αλλά καί πολύ όμορφο καί τό blogοσπιτάκι σου!Θά τά λέμε!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, Ντίμι. Καλώς ήρθες! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Θα τα λέμε, ναι.
      Καλή συνέχεια και σε σένα!

      Διαγραφή
  19. Πώπω χρώματα! Ωραίες οι καρτούλες!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Φαν.
      {Πελαζί, όπως λέμε μαντάμ Πελαζί!}

      Διαγραφή
  20. καλημέρα και καλώ σε βρήκα.Τι όμορφες κατασκευές κάνεις εδώ-))))
    Μου άρεσε πολ΄το ''σπιτάκι''σου-)))
    Θα ξανάρθω....πολλά φιλιά-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την! Ευχαριστώ πολύ, Χρυσούλα για τα καλά σου λόγια.
      Θα τα λέμε, ελπίζω!

      Διαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!