10.9.12

Σεπτέμβρης, ο μήνας του σπιτιού


Ρακοσυλλέκτης: αυτό είναι το μεσαίο μου όνομα (αμερικανιά, το ξέρω). Αντιμετωπίζω πρόβλημα όταν πρόκειται να αποχωριστώ κάτι. Μερικές φορές σκέφτομαι πόσες φορές μπαίνω στο σπίτι με κάτι στα χέρια, σε αντίθεση με τις φορές που βγαίνω κρατώντας κάτι. Πόσα πράγματα χωράει πια ένα σπίτι; Το ισοζύγιο μάζας, φευ, είναι πάντα θετικό, στην περίπτωσή μου (ήτοι, μπαίνουν στο σπίτι περισσότερα από όσα βγαίνουν).
Πριν από τέσσερα χρόνια περίπου είχα διαβάσει ένα πολύ ενδιαφέρον μικρό βιβλίο, το Clear Your Clutter with Feng Shui της Karen Kingston. Αυτή η τύπισσα λοιπόν, σου λέει πως το να μαζεύεις και να μαζεύεις και να μαζεύεις (και να μαζεύεις), σου δημιουργεί ένα βάρος όχι μόνο φυσικό, δηλαδή όχι μόνο παραπάνω κιλά μέσα στην οικία σου, αλλά και ψυχικό/πνευματικό/οτιδήποτε. Τα κρυμμένα για χρόνια, ας πούμε, πράγματα στην ντουλάπα σου, που έχεις να τα δεις ούτε κι εσύ θυμάσαι από πότε, και τα οποία έχεις ξεχάσει ότι υπήρξαν κάποτε, σου λέει, είναι κρυμμένα πράγματα μέσα σου, ατακτοποίητες και ξεχασμένες υποθέσεις σου, που καταλαμβάνουν χώρο τζάμπα και βερεσέ, εκεί που θα έπρεπε να υπάρχει γαλήνη και ηρεμία (μέσα σου). Ή κάτι τέτοιο, τέλος πάντων, το 'πιάνεις το νόημα.
Από τότε, κατά καιρούς, με πιάνει και πετάω πράγματα, χαρίζω, ανακυκλώνω, συμμαζεύω, οργανώνω και τακτοποιώ τα έξω μου, μπας και τακτοποιηθούν και τα μέσα μου λιγάκι. Ο Σεπτέμβριος είναι ένας καλός μήνας για να γίνει αυτό. Συμμαζέψου, λέω! Ναι, ναι, σε σένα απευθύνομαι, τη σουρτούκα, που δεν έβαλες πόδι μέσα στο σπίτι όλο το καλοκαίρι. Καιρός για σπίτι!
Τώρα. Γιατί σ' τα λέω όλα αυτά: Επειδή προχθές, που ήμουν με τη φίλη μου την Κική και γυρνούσαμε σπίτια μας, τράκαρα πάνω σε μία εκκαθάριση: κάποιος έκανε, προφανώς, αυτό που έλεγα πιο πάνω: πέταξε. Κι εγώ έκανα ακριβώς το αντίθετο: μάζεψα. Σε μία άκρη του πεζοδρομίου, δίπλα από τα σκουπίδια, έστεκαν σωροί επίπλων από κάποιο νοικοκυριό του κάποτε, που πήγαιναν για να γίνουν του ποτέ. Αλλά, δύο από αυτές τις καρέκλες, στάθηκαν τυχερές, και δεν οδηγήθηκαν ποιός-ξέρει-που. Τις τσίμπησα εγώ! Τσουπ, ένα έτσι (χραπ) έκανα, και τις τσάκωσα.
Πρόκειται για δύο καρέκλες καφενείου, από αυτές που είχε και ο παππούς μου στο δικό του καφενείο, όταν ήμουνα παιδούλα. Αχ, τις είδα και θυμήθηκα πώς -μανιωδώς- γυρνούσα το κουτάλι στο μπρίκι με τον ελληνικό καφέ πάνω στο πετρογκάζι, για να γίνει καλύτερος(;), είδα σε φλασιά υποβρύχιο βανίλια μέσα σε παγωμένο νερό, και εκείνα τα ποτήρια του καφενείου τα χαμηλά με τις πτυχώσεις.
Οι ίδιες οι καρέκλες, τώρα, είναι φθαρμένες όσο πρέπει για να έχουν χαρακτήρα, και ταυτόχρονα καλοδιατηρημένες και γερές για να διατηρούν και τη χρηστική τους αξία. Τις καθάρισα καλά καλά, και τις γυάλισα κιόλας με κερί για ξύλο. Δεν ήθελα να τις βάψω αυτά τα μοντέρνα ασπρουλά (που κατά τα άλλα, πολύ μου αρέσουν) και να γίνουν κάντρι σικ/φρεντς κάντρι/σάμπυ σικ (πόσα ξέρω), αλλά ήθελα να κρατήσουν αυτό το γκρικ σικ τους, του περασμένου αιώνα. Για δες, δεν είναι τέλειες, στολισμένες και αγαπήσιμες;


Με τούτα και με κείνα, λοιπόν, και αφού αυτό το ευτυχές γεγονός των καρεκλών συνέπεσε με την αρχή του μήνα, αποφάσισα να ανακηρύξω τον Σεπτέμβριο (έστω, με μία καθυστέρηση, τις τρεις βδομάδες του που απέμειναν) -τα-ρα!-
 "Μήνα του Σπιτιού και της Διακόσμησης"!!! (κλαπ-κλαπ-κλαπ).
Σκέφτηκα να αλλάξω λίγο το σπίτι, να το ομορφύνω. Δηλαδή, να περιστρέψω τα έπιπλα του Μανωλιού και να τα βάλω αλλιώς, να κρεμάσω κανά δυο φωτογραφίες που στέκονται παραπονεμένες στα κουτιά για να στολιστούν οι άδειοι τοίχοι, να ράψω τίποτις μαξιλαράκια με περισσευούμενα υφάσματα, να βάψω τον καθρέφτη, τέτοια, ντι-αϊ-γουάι και νόου μπατζετ τζιριτζάντζουλα, καθώς και να εφαρμόσω όσο μπορώ τα παραπάνω φενγκ-σουϊκά και ξεφορτωτικά. Ξέρεις εσύ.
Καλά δεν έκανα; Ποιά είναι μαζί μου; Να βλέπω χέρια (και λινκ με φωτογραφίες), λέμε!
Εγώ έχω ήδη αρχίσει να φτιάχνω λίστα, πάντως.
 ♥

61 σχόλια:

  1. Μια χαρά τις βλέπω τις καρεκλίτσες καλά έκανες και τις μάζεψες Πελαγία μου κούκλες έγιναν!!Φιλάκια και καλό Φθινόπωρο να έχουμε γεμάτο φαντασία και δημιουργία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Σοφία! Φιλάκια κι από μένα, να δημιουργούμε να ξεχνιόμαστε λίγο!

      Διαγραφή
  2. Πριμ λίγο έκλεισα το τηλέφωνο με την αδερφή μου κι έλεγα ακριβώς το ίδιο. Ότι θέλω αλλαγές στο σπίτι, όχι θεαματικές, μικρές αλλά καθοριστικές.
    Κι αυτή η κυρία της οποίας το βιβλίο διάβασες, έχει πολύ δίκιο. Έχω ανάγκη να ξεσκαρτάρω τα πάντα. Ν΄ανοίξω ντουλάπια και να πετάξω, να ανακυκλώσω.
    Όπως καταλαβαίνεις σηκώνω το χέρι και είμαι μαζί σου!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, εσύ Λίτσα έτσι κι αλλιώς είσαι σε φάση ανακατάταξης, όσον αφορά το σπίτι σου. Το χέρι σου το είδα από μακριά, τόσο πρόθυμα και ψηλά που σηκώθηκε!
      Τα χεράκια σου φτιάχνουν πάντα χαριτωμένα και καλόγουστα πράγματα. Θα σε βλέπω, τώρα που μαζεύτηκες κι εσύ!

      Διαγραφή
  3. Καλή συνέχεια στη διακόσμηση του σπιτιού και στις αλλαγές ενοψει φθινοπώρου,κι εμεις εδω θα παρακολουθούμε τις εξελίξεις ,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω το ίδιο...χόμπι(να μαζεύω)και κάνω τις ίδιες προσπάθειες πριν φτάσω στο σημείο να μη χωράω να μπω κι εγώ ή να μπαίνω σπρώχνοντας...Σε καταλαβαίνω...Οι καρέκλες τέλειες...Καλό Φθινόπωρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα φτιάξουμε το σύλλογο των ανώνυμων μαζωχτρών, μου φαίνεται.
      Καλό φθινόπωρο, Όστρια!

      Διαγραφή
  5. Είμαι μέσα, φυσικά. Όπου γάμος και χαρά...σ την προκειμένη περίπτωση ράψιμο και τσαχπινοδημιουργίες... Τρέμε Σπύρο Σούλη, έρχονται οι ντου-ιτ-γιορσελφ διακοσμήτριες, χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες, Βιβίκα, ακριβώς. Τσαχπινοδημιουργίες!

      Διαγραφή
  6. Εγώ θα κάνω ό,τι μου δείξεις!
    Με γεια τις καρέκλες σου κουκλάρα! Το νου σου κυκλοφορεί και η φιλενάδα μου η Νίκη στο κέντρο περιμένοντας διάλυση νοικοκυριού...με σιδερολοστό! Για τον ανταγωνισμό ξέρεις... αλ στέϊ τιούντ φορ δε ρεστ! κίσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχα, πες της Νίκης ότι δεν κινδυνεύει από μένα, ήταν η πρώτη φορά που το έκανα, κι αυτό επειδή ήμουν με παρέα. Αν ήμουν μόνη μου, θα ντρεπόμουν να σταματήσω. Και είχε κι άλλα πράγματα στο σωρό, αλλά ντρεπόμασταν και δεν ψαχουλέψαμε κι άλλο. Να πάρει.
      Φιλιά, Γεωργία μου!

      Διαγραφή
  7. Κυρια κυρια!!
    σηκωσα χερι ειμαι μαζι σου!!
    Δεν υπαρχουν πεταμενα παραγματα στις γωνιες του δρομου που δεν εχω χαζεψει και πολλες φορες εχω μαζεψει ενω ο αντρας μου ψαχνει μερος να κρυφτει απο την ντροπη του.. εχω και ετοιμη ατακα αμα με ρωτησουν (..ειμαι καλλιτεχνης, τα αξιοποιω και τα καλλιτεχνω) χαχα λεμε τωρα.
    Οι καρεκλες φανταστικες ..καλα πως τις πεταξαν?
    Καλη συνεχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ, κι άλλο χεράκι! Σε καταλαβαίνω, Αλεξάνδρα, πολύ καλά. Η δικαιολογία που έχεις έτοιμη είναι πολύ καλή, αν και δε νομίζω να σε ρωτήσει ποτέ κανένας γιατί ψαχουλεύεις στα σκουπίδια του άλλου...
      Όσο για τις καρέκλες, δεν ξέρω πώς τις πέταξαν, θα πήραν τίποτε καινούριες από το ΙΚΕΑ, νορβηγικές και καθαρές.
      Καλή συνέχεια και σε σένα, Αλεξάνδρα!

      Διαγραφή
  8. Καλό φθινόπωρο και καλώς σε βρήκα! Αν και η εποχή είναι κατάλληλη για τέτοιες αλλαγές, εμένα προσωπικά με έχει πιάσει μια βαρεμάρα άλλο πράγμα!! Ίσως επειδή τα είχα πετάξει όλα τα παραπανίσια την Άνοιξη και να έχει φύγει το βάρος που αναφέρει η Kingston. :)
    Είδα ασχολείσαι με την ραπτική. Ήταν μικρόβιό μου ξέρεις κάποτε. Σχεδίαζα,έφτιαχνα μόνη μου τα πατρόν και έραβα. Είχα τελειώσει και σχολή. Είσαι στα αλήθεια αρχάρια όπως γράφεις στην αρχική σου σελίδα; Από μια ματιά που έριξα τα καταφέρνεις άψογα.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, να είδες; Εσένα σε έπιασε την άνοιξη, λογικό κι αυτό, εμένα μου άργησε λίγο.
      Όσο για τη ραπτική, καλά, δεν είμαι και ψάρακας, αλλά θεωρώ τον εαυτό μου ακόμα αρχάρια, γιατί μαθαίνω συνέχεια και έχω πολλά πράγματα να μάθω. Σ' ευχαριστώ πολύ, πάντως; Εσύ γιατί δε ράβεις πια; Το βαρέθηκες; Ή το πιάνεις και το ξαναφήνεις;

      Διαγραφή
    2. Το έχω εγκαταλείψει εντελώς! Διάφορα συμβάντα με έκαναν να αλλάξω οτιδήποτε έκανα στην ζωή μου ως τότε. Εψαξα και βρήκα τα όργανα που σχεδίαζα αλλά πέρα από ανάμνηση δεν με προκάλεσαν σε οτιδήποτε άλλο! Ποιός ξέρει; Τώρα που τα ξετρύπωσα μπορεί να έρθει αναλαμπή :)

      Διαγραφή
    3. Όπως και να έγινε, μάθε τέχνη κι ας τηνε, και λοιπά-και λοιπά! Ποτέ δεν ξέρεις.

      Διαγραφή
  9. Καλώς σε βρήκα κι εδώ Πελαγία.Τις λατρεύω αυτές τις καρέκλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ, Μαρία, τις λατρεύω, γι' αυτό και τις περιμάζεψα.
      Καλώς ήρθες, λοιπόν!

      Διαγραφή
  10. Νομίζω ότι αυτό το "μάζευε κι ας ειν΄ και ρώγες" έχει να κάνει με κάποιο είδος ανασφάλειας που κουβαλάμε. Πάντως σε εμάς, που κοντεύει να μείνει μόνο ένα σπίτι από το πολύ ξεσκαρτάρισμα, το μέσα συνεχίζει να είναι μελανό...
    Καλά έκανες και τις πήρες τις καρέκλες, τις περιποιήθηκες και έγιναν μούρλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Καλυψώ, έχεις δίκιο, παίζει να είναι και γονιδιακό το θεματάκι. Πάντως, σε σάς, "που σας έχει μείνει μόνο ένα σπίτι από το ξεσκαρτάρισμα", μήπως χρειάζεται κανα στολίδι (μπας και το παράκανες με το άδειασμα);
      Και, ευτυχώς οι καρέκλες δεν ήθελαν και πολλή περιποίηση!

      Διαγραφή
  11. ΕΓΩ ΛΕΩ, ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΠΛΑΤΕΙΑ Ο,ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΙΣ ΚΑΘΕ ΜΙΑΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ!!!!!!
    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΘΑ ΠΑΜΕ!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΤΑΞΩ ΚΙ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΙΑ!
    ΠΑΝΤΩΣ, ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΠΗΡΕΣ ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΙΤΣΕΣ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, βρε Ρένα, 'γεια στο στόμα σου! Γιατί δηλαδή, οι Αμερικάνοι που κάνουν αυτά τα yard sales πιο έξυπνοι είναι; Έχουμε κι εμείς κάτι κόμπλεξ, βρε παιδί μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΠΛΕΞ!!!!!!
      ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΑΖΑΡΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ΠΑΛΙΩΝ!!!!

      Διαγραφή
    3. Εγώ, για να είμαι ειλικρινής, ένα μικρό κολληματάκι (δηλαδή, μια μικρή ντροπή, βασικά), το έχω. Αλλά, άμα έχω δίπλα μου άνθρωπο δυναμικό σαν κι εσένα, δε μασάω. Αρκεί να είμαι με παρέα. Πρέπει να το δούμε αυτό με το παζάρι, Ρένα μου!

      Διαγραφή
    4. ΜΟΛΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ, ΣΦΥΡΑ!!!!!
      Η ΘΑ ΣΦΥΡΙΞΩ ΕΓΩ!!!!

      Διαγραφή
  12. Το φθινόπωρο ευνοεί τη διάθεση για αλλαγές!Κι εγώ σ'αυτή τη φάση βρίσκομαι.Όσο για τις καρέκλες,τι να πω..Απλά,υπέροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, να είσαι καλά, άγριο τριαντάφυλλο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. AAA! Κι εγώ, κι εγώ θέλω!!! Πάντα πρώτη το σηκώνω το χέρι αλλά δύσκολα αποχωρίζομαι ευτυχώς που το έτερον ήμισυ πετά μέχρι και τα χρήσιμα αλλιώς δε θα χωρούσαμε στο σπίτι. Χθες η μάνα, απ' αυτή το κληρονόμησα το κόλλημα του ρακοσυλλέκτη, έκανε εκκαθάριση. Υποχρεωτικά μη νομίζεις... πλημμύρισε το υπόγειο. Πάντως απόκτησα πολλά νήματα που σώθηκαν της καταστροφής και τώρα πρέπει κι εγώ με τη σειρά μου να αρχίσω να ψιλομαζεύομαι για να δω που θα χωρέσουν. Σεπτέμβρης ο μήνας της εκκαθάρισης και της ανανέωσης. Καλή Αρχή μας εύχομαι, λες και είμαστε στους ΑΑ ένα πράγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα, η μαμά μου είναι έτσι, πετάει κι αυτά που χρειάζονται, όταν την πιάνει να πετάξει, δε σταματάει σε τίποτα!
      Αχ, τί ωραία που βρήκες παλιά νήματα! Να τα κάνεις κάτι καλό, να το χαρείς!
      Καλή αρχή, είμαι η ΜP, μαζεύω ό,τι βρω, και είμαι καλά.

      Διαγραφή
  14. Και πολύ καλά έκανες και τις "γράπωσες" τις καρεκλίτσες! Ταιριάζουν σε κάθε στυλ σπιτιού, με την σχετική "μεταποίηση"!
    Καλό φθινόπωρο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά τα λες. Προς το παρόν, πάντως, δεν θέλω να τις κάνω καμία τρελή μεταποίηση, ίσως να ράψω κανα μαξιλαράκι να τους βάλω, θα δείξει. Ίσως μετά από χρόνια.
      Καλό φθινόπωρο και σε σένα, Πέπη!

      Διαγραφή
  15. Αχ τι μου θύμησες τώρα! Δύο παλιές καρέκλες περιμένουν να τριφτούν και να βαφτούν και να γίνουν κομοδίνα κι ένα παλιό τραπεζάκι στην αποθήκη να πάθει μια απο τα ίδια για να μπει στο σαλόνι... Αλλά θα περιμένουν ακόμα, διότι προηγείται το γαμοτάξιδο. Οπότε θα σε προλάβω στο τέλος του μήνα για να μπορώ κι εγώ να ανακηρρύξω τον Σεπτέμβρη Μήνα του Σπιτιού και της Διακόσμησης (και της βεράντας, και των φυτών, και της γενικής φασίνας και του ντικλάτερινγκ).Μέχρι τότε θα απολαμβάνω τα δικά σου ποστ. Μπάι δεν γουέι, οι καρέκλες τα σπάνε! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, εσύ τα κάνεις αυτά, ε; Τριψίμο, βάψιμο, και λοιπά. Πολύ ζηλεύω!
      Λοιπόν, στο ταξίδι του μέλιτος που θα πας, θα βρεις πολλά πραγματάκια για να τα φτιάξεις και να τα ενσωματώσεις σε ήδη υπάρχοντα για να το θυμάσαι.
      Ευχαριστώ πολύ, Ζωή, να περάσεις καλά, και να μας δείξεις φωτογραφίες!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχ! Εμ ποιός να μου τα κάνει; Πιάνεις γυαλόχαρτο και ξεκινάς! Από τώρα φωτογραφίες άλλο τίποτα! :) Τα ξαναλέμε σε 10 μερούλες και μέχρι τότε YOU GO GIRL (με τις διακοσμήσεις και τα ραψίματα εννοώ)!

      Διαγραφή
    3. Άι γκόου, άι γκόου. Καλό ταξίδι!

      Διαγραφή
  16. Υπέροχες οι καρεκλίσες σου!Καλό φθινόπωρο και καλή συνέχεια εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Σπυριδούλα, καλό φθινόπωρο να έχουμε!

      Διαγραφή
  17. πολυ ομορφες καρεκλες καλα εκανες κ τις εσωσες!!!αρκετες φορες το χρονο με πιανει αυτη η εκκαθαριση που λες οταν με βλεπει ο συζυγος δεν λεγεται χαχα... ειμαι μαλλον το αντιθετο απο εσενα θελω να αδειαζω το σπιτι κ τα ντουλαπια μου αρκετες φορες το χρονο παλι καλα εχω το εξοχικο κ των γονιων μου κ εκει πανε ολα τα πραγματα μου γιατι μετα απο μερικους μηνες ξανα τα ζηταω πισω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, εντάξει, εσύ έχεις αποθήκη αλλού. Αυτό, μάλιστα. Εγώ, όταν πρέπει οπωσδήποτε να πετάξω κάτι που το αγαπάω πολύ, αλλά πρέπει (π.χ. παλιά ρούχα ή παπούτσια που πλέον δε φοριούνται επειδή είναι φθαρμένα), τα φωτογραφίζω πρώτα, για να τα θυμάμαι. Έτσι παρηγοριέμαι λιγάκι.
      Φιλιά, Έλενα!

      Διαγραφή
  18. Οι καρέκλες σούπερ!!!Κι εμένα ο παππούς είχε καφενείο με τις ίδιες καρέκλες!Τι μου θύμισες τώρα!
    Την ρουχοεκκαθάριση μου εγώ την έκανα ήδη γιατί δεν χωρούσε ούτε κάλτσα πια μέσα στις ντουλάπες.Εγώ πάλι έχω την τάση να πετάω συνέχεια πράγματα που δεν έχω χρησιμοποιήσει τα τελευταία 2 χρόνια.Αφού λέω δεν τα έχω χρειαστεί για τόσο μεγάλο διάστημα μου είναι άχρηστα οπότε παίρνουν τον δρόμο που δεν έχει γυρισμό...Η αλήθεια είναι πως ζω σε ένα μικρό διαμέρισμα και δεν έχω την πολυτέλεια να μαζεύω πολύ πράγμα αλλά η αλήθεια είναι πως μετά από κάθε τέτοιο ξεσκαρτάρισμα νιώθω καλύτερα,πιο ανάλαφρη!
    Καλή συνέχεια στο έργο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου σε όλα. Κι εγώ μένω σε μικρό διαμέρισμα, με μικρή ντουλάπα και λίγους αποθηκευτικούς χώρους. Έχω που έχω τα ρούχα μου, έχω και τα διάφορα για τις χειροτεχνίες μου και τη ραπτομηχανή μου, και υφάσματα, και διάφορα, και πρέπει να πε-τα-ω! (Πράγματα, όχι εγώ να πετάω)
      Αυτό με τα δύο χρόνια έχει ένα νόημα, πράγματι. Εγώ τείνω να κρατάω ρούχα που δε χρειάζομαι για περισσότερο καιρό. Τα τελευταία δυο-τρία χρόνια, ευτυχώς, έχω μία φίλη που κληρονομεί τα ρούχα που δεν θέλω άλλο, οπότε δε νιώθω και τις τύψεις που θα είχα αν τα πετούσα.
      Φιλιά, Γεωργία!

      Διαγραφή
  19. Γειά σου κοριτσάρα!
    Άριστα έκανες και τις υιοθέτησες τις καρέκλες, είναι άψογες.
    Βανίλια υποβρύχιο, ελληνικός με φουσκάλες, ξεκαθαρίσματα και ξαλαφρώματα,
    μεταποιήσεις, όλα τα έχει ο μπαξές. Με βάζεις σε μπρίζες Πελαζί μου.
    Αν και δεν είμαι σε φάση να πετάω -είμαι στην ακριβώς αντίθετη, λόγω του ότι σαν ήρθαμε εδώ, ήρθαμε με άδεια χέρια και επιπλώνουμε σιγά σιγά το σπίτι- είμαι όμως πολύ σε φάση μαξιλάρι, ράψιμο και τέτοια.
    Και τώρα που είπα ράψιμο, κάτσε να πάω και λίγο παρακάτω, πήρε το μάτι μου στις καλοκαιρινές σου αναρτήσεις μια τσάντα για την παραλία που νομίζω ερωτεύτηκα.
    Φιλάκια γλυκιά μου *** καλό Σεπτέμβρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία είναι να ξεφορτώνεσαι πράγματα, Λύριελ, αλλά ακόμα πιο ωραίο να γεμίζεις από την αρχή! Να το κάνεις σιγά σιγά, μην βιαστείς, λέω εγώ.
      Καλό Σεπτέμβρη να έχουμε!

      Διαγραφή
  20. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!! "Ο μήνας του σπιτιού και της Διακόσμησης"!! Καταλαβαίνεις βέβαια ότι είναι το καλύτερο μου!! Καλά έκανες και τις πήρες τις καρεκλίτσες, έδειξαν πολύ όμορφα έτσι όπως τις στόλισες! Καλό Φθινόπωρο να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ναι. Εσύ είσαι και του αντικειμένου. Καταλαβαίνω πολύ καλά!
      Καλό φθινόπωρο, Χριστίνα!

      Διαγραφή
  21. μπραβο madame pelagie!!!πολύ καλή επένδυση οι καρέκλες!!!καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη, σ' ευχαριστώ πολύ. Καλό φθινόπωρο να έχουμε!

      Διαγραφή
  22. ηρθε η ωρα να παρω τα κοριτσια κ να ρθουμε για υποβρυχιο!! σε αυτες ακριβως τις καρεκλες,με εμπνεει!!
    χρυσα η,αλλιως η μικρη ραφτρα του παναμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το κανονίσω. Πρόμις.
      Φιλιά πολλά, Χρύσα, ράφτρα του Παναμά (γιατί του Παναμά, αλήθεια;)!

      Διαγραφή
  23. Και γω μαζί σου είμαι,αλλά πολύ φοβάμαι ότι απλώς θα φρεσκάρω τη μνήμη μου και θα ξαναθυμηθώ τι στο καλό έχω κρατημένο!!!Λατρεύω τις συγκεκριμένες καρέκλες!!!Καλό Φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κι αυτό μία συνέπεια, Χρυσάνθη. Το φρεσκάρισμα της μνήμης. Μετά, όμως, θα έρθει και το ξεκαθάρισμα.
      Ευχαριστώ πολύ, καλό φθινόπωρο να έχουμε!

      Διαγραφή
  24. Πολύ απόλαυσα την ανάρτησή σου! Γέλασα με τον τρόπο που γράφεις! Είχα καιρό να σας διαβάσω όλες και τώρα κάνω την τσάρκα μου να μάθω τα νέα σας! Φιλάκια!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Φανή! Και καλώς ήρθες πίσω, καλή προσαρμογή τώρα.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  25. εγώ σηκώνων και τα δυο χέρια και τα δυο πόδια δίχως παραξήγηση μαζί σου πέρα ως πέρα καλό φθινόπωρο νάχουμε και σε παρκολουθώ καταπόδας φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχα! Εδώ θα είμαστε, Μαριλίζ, θα τα λέμε! Καλό φθινόπωρο να έχουμε!

      Διαγραφή
  26. Λοιπόν, πιο πολύ δε θα μπορούσα να συμφωνώ μαζί σου! Σε όλα!!!! Κι εγω είμαι απ αυτές που μαζέυουν, μαζεύουν και συμμαζεμό δεν έχουν. Κρατάω (εννοείται) ότι βρίσκω από τις γιαγιάδες, παππούδες, θειάδες κλπ.... και σόι πάει το βασίλειο, γιατί ούτε εκείνοι πετούσαν! Μόνο κάποια πράγματα χαλούσαν ή χάνονταν ανα τους αιώνες! Διάβασα κι εγω, τα ίδια, και που και πού προσπάθησα να πετάξω μερικά (λίγα) αλλά άρχισα να μαζέυω και εγω από το δρόμο! Τελευταίο μου απόκτημα, μια ξύλινη κασέλα για κρασιά που μάζεψα από τα σκουπίδια των...Βρευξελλών!!! Στο αεροδρόμιο να δεις πως με κοιτούσαν! Αστα... (Οι καρέκλες είναι από τις αγαπημένες μου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A, καλά. Εσύ μας ξεπέρασες όλες. Άμα εισάγεις κιόλας... Λες να είναι κληρονομικό το θέμα;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  27. Α κι εγώ μέσα!!! ανυπομονώ να επιστρέψω Ηράκλειο, μου λείψανε οι κατασκευές μου και οι σαβουρομαζώξεις μου!! χι χι.. γιατί και μένα με κοροϊδεύουν ρακοσυλλέκτρια, αλλά δεν θα τους περάσει!!! Οι καρέκλες είναι φοβερές!! κι εμένα τις ίδιες είχει η γιαγιά μου.. δεν θα πάω στο χωριό, κάτι θα σουφρώσω! χι χι.. φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εβονίτα, είμαστε τελικά πολλές οι ρακοσυλλέκτριες. Ευτυχώς, να μην αισθάνομαι μόνη...
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!