11.6.12

Crepe


Όχι, δεν θα φάμε, μην ονειρεύεσαι κρέπες. Crepe λέγεται το φόρεμα της Colette. Θα έχεις ίσως παρατηρήσει μέχρι τώρα ότι έχω μία αδυναμία στα πατρόν της εταιρείας αυτής. Το ομολογώ. Αυτό συμβαίνει διότι, καταρχάς είναι θηλυκά (κατά τη γνώμη μου) με ένα ρετρό αέρα, και επίσης είναι και πολύ εύκολο να ακολουθήσεις τις οδηγίες και, τελικά, να τα ράψεις. Αυτό το πατρόν, που λες, το είχα πάρει από πέρυσι, αλλά δεν το είχα ακουμπήσει, δεδομένου ότι χρειάζεται τέσσερα μέτρα ύφασμα, και ως γνωστόν το ύφασμα πολύ το τσιγκουνεύομαι. Ανακάλυψα, παρόλα αυτά, στις προμήθειές μου, ένα ύφασμα με μήκος τέσσερα μέτρα γεμάτα. Το ύφασμα,από τη βιοτεχνία υποκαμίσων που τόσες φορές σου έχω πει, είναι ιταλικό, 100% βαμβακερό, με ανάγλυφες λευκές ρίγες, και με πολύ ωραία σατινέ υφή. Ήταν τέλειο το ταίριασμα.
Το φόρεμα αυτό είναι από αυτά που τυλίγονται γύρω σου, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να ραφτεί φερμουάρ ή κάτι άλλο που να κουμπώνει. Το λίγο πρωτότυπο είναι ότι δένει στο πίσω μέρος, και όχι στο μπροστά όπως τα περισσότερα τέτοιου είδους φορέματα. Από το πατρόν διάλεξα την εκδοχή 1, με την απλή λαιμόκοψη, αν και εκ των υστέρων νομίζω ότι θα έπρεπε να διαλέξω την πιο περίτεχνη. Τέλος πάντων. Η εκτέλεση ήταν, ως συνήθως, πολύ εύκολη-τίποτα δε με δυσκόλεψε (στο πατρόν έχει ένδειξη για αρχάριους). Έβαλα και κόκκινες τσέπες, συνηθισμένη πλέον ορατή-αόρατη παρέμβαση για μένα. Η μόνη παραφωνία στο όλο θέμα ήταν ότι οι φάσες στα μανίκια και στη λαιμόκοψη (μπροστά και στην πλάτη) μου γυρνούσαν προς τα έξω, επειδή το ύφασμα είναι λίγο μαλακό και ελαφρύ. Έτσι, αναγκάστηκα να κάνω τη βελονιά ψαροκόκκαλου με το χέρι (πολλή ωτ κουτύρ έπεσε, σου λέω), και αυτό με καθυστέρησε ολίγον. Όταν τελείωσα και το φόρεσα, λίγο ξενέρωσα, διότι μου φάνηκε πολύ απλό. Φώναζε το καημένο ότι κάτι ήθελε. Θυμήθηκα κι εγώ ότι είχα κάτι περισσεύματα δαντέλας από τον Ιχτιάρογλου, που την είχα πάρει για ένα μπλε σαντούγκ φόρεμα, που ακόμα δεν σου έχω δείξει, και μου είχαν περισσέψει κάτι πολύ μικρά κομματάκια, συμπτωματικά εντελώς σε σχήμα καρδιάς. Τα κοτσάρησα τύπου απλικέ στη λαιμόκοψη, και νομίζω ότι βελτιώθηκε κατά πολύ.
Το φόρεμα είναι πολύ άνετο, βολικό, νιώθω ωραία όταν το φοράω, και το γεγονός ότι δένει πίσω με κάνει να αισθάνομαι λίγο σαν την Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων. Κι αυτά για μένα είναι αρκετά.





48 σχόλια:

  1. Καλά ε;;;Τέλειο τέλειο τέλειο!!! Είμαι ενθουσιασμένη-έχω τρελαθεί-έπαθα πλάκα!
    Αχ θέλω και εγώωωω...Πότε θα βρω χρόνο να το κάνω;;Γιατί μου βάζεις και άλλες τζίνιες...
    Είχα αποφασίσει να κάνω αυτό το ωραίο το μπλουζάκι που έδειξες στην προηγούμενη ανάρτηση αλλά τώρα θέλω και αυτό.
    Τι να κάνω;;Έχω και ένα μεταπτυχιακό να τελειώσω....Ουφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχα! Άκους εκεί "τζινιές"! Πολύ μ' άρεσε αυτό! Είχα να την ακούσω αυτή τη λέξη από παιδάκι...
      Άμα θέλεις χρόνο, Μαριλού, βρίσκεις. Ξεκίνα από τα λιγότερο χρονοβόρα. Το Sorbetto είναι μία χαρά για αρχή...
      Φιλιά, καλή επιτυχία με τις εξετάσεις του μεταπτυχιακού!

      Διαγραφή
  2. Όμορφη που είσαι αστέρι μου!
    Το ξέρω πως θα με πεις υπερβολικιά πάλι αλλά δεν κρατιέμαι να μη θαμάξω!
    Τα φορέματα αυτά μου πάνε πολύ όταν είμαι στα κιλά μου! Πολύ όμορφο το έφτιαξες! Και η λεπτομέρεια της δαντέλας ήταν αυτό που χρειαζόταν!
    Καλή δροσερή μαγική εβδομάδα με "ωραία όνειρα"!
    Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως πάντα, υπερβολική και ενθουσιώδης, απαπα, συγκρατημό δεν έχεις! Αυτά τα τυλιχτά φορέματα νομίζω πως πηγαίνουν σε όλες, ανεξαρτήτως σχήματος, πάντως.
      Φιλιά κι από μένα, Τζωρτζίνα μου!

      Διαγραφή
  3. καλά, γελάω με το τι κάνεις κάθε φορά για να μη φανεί το πρόσωπο, τι μαλλιά βάζεις μπροστά, γλάστρες, τώρα κοτζάμ δέντρο
    με γεια σου καλέ, το δέσιμο πίσω όλα τα λεφτά
    4 μέτρα ε? πωπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γελάω κι εγώ που γελάς με μένα. Το δέσιμο μ' άρεσε κι εμένα πιο πολύ απ' ό,τι το μπροστά μέρος, έχεις δίκιο.
      Το πατρόν έλεγε, βασικά, τέσσερα μέτρα, αλλά κατανάλωσα μόνο 3, κάνοντας μία αναδιανομή των κομματιών του πατρόν επάνω στο ύφασμα. Στρίμωξε από δω, στρίμωξε από κει, το έβγαλα στα 3 μέτρα.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Το φόρεμα όπως το βλέπω φορεμένο...μου άρεσε πολύ!
    Είναι κομψό και χαριτωμένο!...Μπράβο σου για την δημιουργία σου αυτή! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα! Καλοφόρετο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μικρή ράφτρα....Μα είναι δυνατόν!!!Υπέροχο το φόρεμα κι έχεις δίκιο για το θηλυκό σχέδιο και το λίγο ρετρό στυλ!!! Σου πάει θαυμάσια...Τι ωραία που τα κάνεις όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Κατερίνα! Είσαι πολύ ευγενική!

      Διαγραφή
  7. Δροσερό, αερατο και ευκολοφόρετο!!!Με γειά σου!!!καλή εβδομάδα! Φιλάκια Πελαγία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Χρυσάνθη. Είναι όντως αεράτο, λόγω του υφάσματος, που είναι λεπτό και ελαφρύ.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραίο!!!! Μ' αρέσει πολύ η λεπτομέρεια με τις καρδούλες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η λεπτομέρεια αυτή ήταν έμπνευση της τελευταίας στιγμής, που λίγο με παίδεψε, επειδή έραψα τη δαντέλα με το χέρι, αλλά χαλάλι.
      Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  9. Ωραίο!!!!Μου αρέσουν αυτού του είδους τα ρούχα που τυλίγονται και δένουν γύρω σου!Τέλεια εφαρμογή πάντα.Και το ύφασμα είναι μια γλύκα.Και το γιακαδάκι είναι κούκλα.Πολύ μου αρέσει.Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο. Δε νομίζω να υπάρχει σωματότυπος που να μην τον κολακεύει αυτό το φόρεμα.
      Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  10. Aaax, ine panemerfo auto to forema sou! Kai mena mou apesoun polu ta Colette, alla katakrivian den exo ftia3i polla! Prepi na ftia3o parapano sintoma ;o)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, καλά τώρα. Εσύ έχεις φτιάξει πολύ πιο δύσκολα και διαφορετικά μεταξύ τους φορέματα, Μαρία! Η αλήθεια είναι ότι είναι λίγο ακριβούτσικα τα πατρόν τους, αλλά αξίζουν. Και αν κάνεις δύο διαφορετικές εκδοχές από το κάθε πατρόν, τα έβγαλες τα λεφτά σου.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Μήπως είσαι η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων? Χιχι! Τέλειο το φόρεμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ναι. Μήπως είμαι; Ευχαριστώ, Βιβίκα!

      Διαγραφή
  12. Να λέμε και ποιος πρόσεξε το δέσιμο α λα "Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μανταμίτσα Πελαγίτσα.... είσαι και πολύ ΠΡΩΤΗ! Ό,τι φτιάξεις μου αρέσει. Κι' αυτό το φόρεμα... τι άνετο και δροσερό!!!! Γεια στα χέρια σου, άλλη μια φορά!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό-"μανταμίτσα Πελαγίτσα". Μ' άρεσε!
      Ευχαριστώ, βρε Φιλία, είσαι πολύ ευγενική!

      Διαγραφή
  14. σου απαντάω εδώ γιατί στο δικό μου blog δεν θα το δεις! Kαταρχήν ευχαριστώ για τα σχόλια :) Μου έχει φύγει ο μη-πω-ποιος για να τα φτιάξω όλα για αυτόν το γάμο, αλλά δεν μπορούσα να σε αφήσω χωρίς να σου πω που βρήκα τις ραπτομηχανές! Τσέκαρε εδώ http://www.etsy.com/listing/88334743/10pcs-antique-bronze-sewing-machine?ga_search_query=sewing%2Bmachine%2Bcharm
    είναι οι πιο όμορφες που βρήκα, και όχι πλακέ, αλλά 3d! Γέι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Elegance Pelagie!!
    Μ'αρέσει πολύ, γεια στα χέρια σου. Τέλειο το χρώμα και η τσαχπινιά στο λαιμό αλλά και το πίσω δέσιμο.
    Όσο για το κολιέ δεν έχω βάλει κρικάκια. Είναι κυκλικά κομμάτια χαρτονιού και ανάμεσα έχω κρεμάσει χάντρες!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλά με το πίσω έπαθα πλάκα... Έχει την τσαχπινιά του!! Συμφωνώ με τη δαντέλα, του έδωσες ένα στυλ!! Καλοφόρετο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλησπερα.καλως σε βρηκα.πανεμορφο το μπλε φορεμα.φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφο... φέρεις επάξια
    τον τιμητικό τίτλο....
    Και ....ούτε τρως, ούτε ψεύδεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Σοφία, η αλήθεια είναι ότι τρώω. Αλλά δεν ψεύδομαι. Άλλωστε, αυτό το κάνει η Σούζυ!
      Φιλιά, ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφο! Μ'αρέσει πολύ και το blog σου! Χαίρομαι που σε βρήκα!
    Αγγελική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολυ, Αγγελική! Καλώς ήρθες! Θα τα λέμε...

      Διαγραφή
  20. εξαιρετικό το φόρεμα!πεθαίνω για το δέσιμο πίσω..!!μπράβο σου Μadame Pelagie..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολυ, Έλλη. Η αλήθεια είναι ότι κι εμένα μου άρεσε περισσότερο το πίσω μέρος του φορέματος, λόγω του φιόγκου.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Madam Pelagie θα ήθελα να επικοινωνήσω μαζί σας για ένα θέμα.
    Τηλεφώνησα στο Πείραμα αλλά δεν μου δίνουν το τηλέφωνο σας!
    Είναι επείγον!
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κορινάκι, στείλε στο mmepelagie@gmail.com.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είσαι φοβερή!!Πολύ ωραίο και δροσερό φόρεμα!!Μπράβο χρυσοχέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, καλά τώρα. Κόψε κάτι. :)
      Ευχαριστώ πολύ πάντως!

      Διαγραφή
  24. Καλημέρα!
    Έχεις βραβειάκι!
    http://ohorosmou.blogspot.gr/2012/07/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. Ευχαριστώ πολύ! Περνάω από σένα!

      Διαγραφή
  25. Madame Pelagie μόλις σας ανακάλυψα και είμαι πολύ χαρούμενη γι'αυτό! Είναι η πρώτη φορά που γράφομαι σε blog και αυτό γιατί ποτέ μέχρι τώρα δεν με"έψησε" κάτι τόσο πολύ ώστε να το παροκολουθήσω. Σχεδιάζω ρούχα από μικρό παιδί και πάντα ήθελα να μάθω και να τα ράβω. Δυστυχώς στην πόλη που ζω δεν έχω την δυνατότητα για μαθήματα.Εχω αγοράσει μηχάνή (γιατί το μεράκι ειναι μεράκι και δεν παραιτήσαι εύκολά απο το όνειρο) αλλά σχεδόν δεν ξέρω να την χρησιμοποιω (ξερω tragic...).θα ήθελα αν μπορεις να μου δώσεις μερικές συμβούλες για το πως να ξεκινήσω, μιας και φαίνεται ότι εσύ τα έχεις καταφέρει εξαιρετικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Ιωάννα! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, μ' αρέσουν πολύ οι ενθουσιώδεις άνθρωποι!
      Λοιπόν, το πρώτο και σημαντικότερο βήμα το έχεις ήδη κάνει (δηλαδή, αγόρασες ραπτομηχανή). Τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες, δεδομένου ότι καταλαβαίνω πως έχεις μεράκι και διάθεση. Αν έχεις και λίγο (ως και αρκετό) χρόνο στη διάθεσή σου, θα κάνεις θαύματα σε λίγους μήνες. Το μόνο που σου χρειάζεται είναι το ίντερνετ, αλλά αυτό το έχεις ήδη, δεδομένου ότι μπήκες εδώ...
      Όλα αυτά που θα σου πω, τα λέω εκ πείρας, διότι κι εγώ έτσι ακριβώς έμαθα να ράβω: μέσω διαδικτύου. Μπήκα στο youtube, και έβαλα how to sew a skirt, ας πούμε. Θα σου βγάλει χιλιάδες άλλα βιντεάκια που εξηγούν πώς να ράψεις, όχι μόνο φούστες, αλλά και ό,τι βάλεις στο μυαλό σου. Βασικές τεχνικές, για αρχάριες και μη. Αν τα αγγλικά σου είναι σε ικανοποιητικό επίπεδο, θα είσαι μια χαρά. Αν όχι, τότε θα παιδευτείς λίγο παραπάνω, αλλά όχι πολύ. Για να ξεκινήσεις, θα σου έλεγα να πάρεις ό,τι ύφασμα διατίθεται στο σπίτι, για παράδειγμα, σεντόνια, κουρτίνες, τραπεζομάντηλα-με την προϋπόθεση, βέβαια, να είναι άχρηστα και παλιά, μη φωνάζει και η μαμά! Σου το λέω αυτό, διότι ξέρω ότι γενικώς τα υφάσματα είναι ακριβούτσικα, ειδικά αν είσαι αρχάρια πολύ και τα λυπάσαι, και ειδικά αν είσαι και από μικρή πόλη, που δεν μπορείς να έχεις και επιλογές.
      Συγκεκριμένα για το πώς δουλεύει η μηχανή σου, θα σου έλεγα ότι το πρώτο-πρώτο που πρέπει να κάνεις, είναι να συμβουλευτείς το εγχειρίδιο χρήσης της, που ήταν στο κουτί όταν την αγόρασες. Από κει θα μάθεις ό,τι χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις μαζί της.
      Αυτά σκέφτηκα προς το παρόν. Ελπίζω να βοήθησα λιγάκι. Αν χρειαστείς κάτι και μπορώ να βοηθήσω, πολύ ευχαρίστως να το κάνω.
      Καλή αρχή, και καλές επιτυχίες!!!

      Διαγραφή
    2. Σ'ευχαριστώ πολύ για τα ενθαρρυντικά σου λόγια. Η αλήθεια είναι ότι έχω δει πολλά τέτοια βιντεάκια αλλά δεν μπήκα ποτέ στη διαδικασία γιατι νόμιζα ότι δεν θα μπορέσω να τα καταφέρω μ'αυτόν τον τρόπο, αλλά αφού μου λές ότι πιάνει θα ξεκινήσω αμέσως.Θα σταματήσω να φοβάμαιμη χαλάσω τη μηχανή και θα δοκιμάσω.Ειδά ότι κάνεις και εσύ σεμινάρια ραπτικής στο Πείραμα (φοβερή πρωτοβουλία,μπραβό σας!).Είμαι δασκάλα και τις καθημέρινες δεν μπορώ να έρθω αλλά αν τα κάνεις Σαββατοκύριακο ή καλοκαίρι θα μπορούσα ίσως να έρθω. Μένω στην Ξάνθη οπότε δεν είμαστε και τόσο μακριά.
      Σ'ευχαριστώ πολύ και πάλι.

      Διαγραφή
    3. Ιωάννα, νομίζω πως θα έπρεπε να σταματήσεις να φοβάσαι μήπως χαλάσει η μηχανή σου. Πρώτον, είναι δύσκολο να το κάνεις (τί θα κάνεις πια; θα τη χτυπάς;), δεύτερον ακόμα κι αν συμβεί, υπάρχουν πάντα οι μάστορες που τις φτιάχνουν, και τρίτον, το πολύ πολύ να συμβεί αυτό που συμβαίνει τώρα: να έχεις μία μηχανή που δεν τη χρησιμοποιείς. Αλλά τουλάχιστον θα το έχεις προσπαθήσει. Πιστεύω, πάντως, πως δεν θα συμβεί τίποτα από όλα αυτά. Μια χαρά θα τα πας. Θα σου συνιστούσα να πάρεις το εγχειρίδιο ανά χείρας, και να το διαβάσεις από την αρχή-πώς περνάς την κλωστή, πώς τυλίγεις τη μασουρίστρα, πώς ράβεις τις διάφορες ραφές που έχει, ακόμα και πώς την καθαρίζεις μέσα. Όλα χρήσιμα είναι. Τέλος, αν έχεις και καμία θεία/γειτόνισσα/φίλη/οτιδήποτε, που ξέρει να ράβει, καλό είναι να τη συμβουλευτείς, να σου δείξει κανα δυο πραγματάκια. Ίσως νιώθεις μεγαλύτερη σιγουριά έτσι.
      Όσο για τα μαθήματα στο Πείραμα, δεν ξέρω τί ωράρια θα παίξουν φέτος (από Οκτώβριο τώρα). Θα το μάθεις από δω!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!