22.5.12

Tube top


Αυτό το μπλουζάκι είναι ένα μπλουζάκι της μισής ώρας, που λες. Έχεις μισή ώρα; Φτιάξε ένα μπλουζάκι, τύπου.
Πιο απλό, δηλαδή, δε γίνεται (λέμε τώρα). Για να φτιάξεις αυτό το μπλουζάκι, θα χρειαστείς δύο ορθογώνια κομμάτια ύφασμα, και μία κορδέλα. Οδηγίες θα βρεις παντού στο διαδίκτυο, αν ψάξεις για tube top. Πανεύκολο. Πρόσεξε, μόνο, το ύφασμα που θα διαλέξεις να είναι λίγο χυτό, για να πέφτει ωραία. Και το βαμβακερό θα την κάνει τη δουλειά του, βέβαια, αλλά καλύτερα θα είναι να πέφτει πιο όμορφα το ύφασμα πάνω σου. Το όλον δύο πλαϊνά γαζιά, ένα κανάλι για να περάσει η κορδέλα στη λαιμόκοψη, και το στρίφωμα. Το καλό είναι ότι μπορείς να σουρώσεις την κορδέλα όσο θέλεις, για να γίνει περισσότερο ή λιγότερο παρτό στους ώμους. Εγώ το προτιμώ λίγο σουρωμένο.
Για να το φτιάξω, πήρα 70 πόντους ύφασμα από τον Ιχτιάρογλου, συνθετικό, μαλακό και χυτό. Ό,τι έπρεπε ήταν γι' αυτό το μπλουζάκι. Η κορδέλα μου είχε περισσέψει από κάπου, ούτε θυμάμαι από πού. Την κότσαρα κι αυτή, πράσινη και άσχετη, και να:





Υ.Γ.1: Τα μαλλιά μου θέλουν βάψιμο, το ξέρω.
Υ.Γ.2: Τη φωτογράφηση και το στάιλινγκ επιμελήθηκε για ακόμα μία φορά η σούπερ γλυκιά, υπομονετική και ορεξάτη Στέφη (ευχαριστώ πολύ, θα σε ξαναπροτιμήσω!).

*Τo frame είναι από το maybej.

62 σχόλια:

  1. Παρά το γεγονός ότι μόλις τελείωσα την φασίνα και είμαι ένα με το πάτωμα, με μπρίζωσες να πάω να φτιάξω μία τώρα... Πάω, λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες πώς είναι, ε; Κι εγώ αυτό παθαίνω. Ή που δεν θα κάνω τίποτα ή που θα τα φτιάχνω όλα μαζί.

      Διαγραφή
  2. Απίθανο το μπλουζάκι και στο στυλ μου!!Μπράβο, είσαι χρυσοχέρα!!Εσένα που πιάνουν τα χέρια σου δες κι αυτό που βρήκα πρόσφατα... http://christinad-christinascorner.blogspot.se/2012/05/retro-chic-8-patterns-and-styles.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα, αυτά τα πατρόν υπάρχουν σε Burda (το περιοδικό, εννοώ) περασμένου μήνα, το οποίο το έχω, και, όντως, όταν το πήρα κι εγώ στα χέρια μου, μου άρεσαν όλα πάρα πολύ. Ειδικά αυτό το γαλάζιο με την δαντέλα, με ξετρέλανε.
      Το Burdastyle.com ανεβάζει τα πατρόν του τρέχοντος μήνα, λίγο μετά την κυκλοφορία του περιοδικού. Απλώς, ενώ από το site θα σου βγει το ένα το πατρόν 4-6 δολάρια, το περιοδικό θα το πάρεις 5 ευρώ, και θα έχει μέσα καμιά πενηνταριά πατρόν στο σύνολο. Τέλειο;

      Διαγραφή
  3. Και το μπλουζάκι και το μαλλί μια χαρά μου φαίνονται!
    Η πράσινη κορδέλα σούπερ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Ερμιόνη μου. Όσο για το μαλλί, έπεσε και λίγο φίλτρο στο φώτοσοπ-στην πραγματικότητα είναι χειρότερο, δυστυχώς. Η δε πράσινη κορδέλα ήταν εντελώς τυχαίο γεγονός: μόνο αυτή είχα, που να είναι αρκετά μακριά...

      Διαγραφή
  4. Πολύ χρήσιμο, ευχαριστούμε Pelagie, να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. to prasino tis kordelas dinei kati to diaforetiko...fovero...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πράσινο της κορδέλας ήταν εντελώς τυχαίο, δηλαδή, και έτυχε, και πέτυχε.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Μπορει να είναι εύκολο,αλλά είναι πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, Μαριλένη, μερικές φορές τα απλά πράγματα είναι και τα όμορφα. Ε;

      Διαγραφή
  7. Τέλειο είναι!!!Γειά στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όντως είναι μία πανεύκολη μπλούζα. Την έκανες υπέροχη.
    Την έχω κάνει και εγώ, μόνο που χρησιμοποίησα μία άλλη που είχε μανίκια. Της τα έκοψα, τα έκανα κορδέλα για το κανάλι στο λαιμό και έτοιμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία ιδέα και αυτή, και μ' αρέσει που είναι και της ανακλύκλωσης. Χμ.

      Διαγραφή
  9. Μαντάμ...το κάνετε να φαίνεται τόσο απλό!!! Με εντυπωσιάζεις βρε μικρή...τέλειο το μπλουζάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα, ευχαριστώ πολύ! Δεν φαίνεται απλό, είναι κιόλας!

      Διαγραφή
  10. Το μισή ώρα μου άρεσε!!!
    Πέρα από την πλάκα μου αρέσει πολύ αυτό το στυλ!
    Και μου αρέσει πολύ το δικό σου με τα μεγάλα polka dots!!Πολύ όμορφο πραγματικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Μαρία! Τα πουά, όπως είναι εύκολο να καταλάβει κανείς, είναι μεγάλη μου αδυναμία.

      Διαγραφή
  11. Για να φτιάξεις αυτό το κορμί τι θα χρειαστεί? Να πάω να το πάρω να το φτιάξω κι εγώ που το ζήλεψα?

    Πολύ ωραία η μπλουζίτσα όπως πάντα! Άψογη η εμφάνισή σου κοπελιά! Μόνο το μαλλί βρε παιδί μου βάψτο επιτέλους! Σε κόβει αυτό το χρώμα και φαίνεσαι λιγότερο θεά!
    Φιλούρες πολλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζωρτζίνα, άσε τις υπερβολές. Δύο λέξεις θα σου πω. Φώτο. Σοπ.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Τέλειο το μπλουζάκι!!! Τόσο απλό!!! Οι φωτογραφίες πάντα είναι υπέροχες, και εσύ μια κούκλα!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για όλες τα σχόλια, Αίγλη. Το έπιασες από παντού το θέμα!

      Διαγραφή
  13. Αχ, και γω έχω πάρει ύφασμα για να κάνω αυτή τη μπλούζα, αλλά δεν ήξερα πώς να ψάξω για πατρόν και έκανα ένα δικό μου στα..κουτουρού ;)
    Φυσικά δεν την έχω τελειώσει ακόμη γιατί δεν έχω αποφασίσει πόσο "κοφτό" να κάνω το πλαινό... ελπίω να ασχοληθώ μαζί της πριν τελειώσει το καλοκαίρι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινίς Μάρπλ, είμαι στην ευχάριστη θέση να σας πληροφορήσω ότι δεν χρειάζεται πατρόν για να φτιάξεις αυτή τη μπλούζα, καθώς αυτό που πρέπει να κόψεις από το ύφασμα είναι δύο ορθογώνια κομμάτια, μετρημένα με βάση τις δικές σας διαστάσεις! Το δε πλαϊνό, επειδή ακριβώς υπάρχει η κορδέλα που είναι περασμένη στο κανάλι, προσαρμόζεται πολύ εύκολα, και γίνεται το μπλουζάκι όσο παρτό θέλεις. Απλώς σουρώνεις παραπάνω την κορδέλα, και τη δένεις στη θέση που θέλεις. Άντε, πάρε να κόβεις το ύφασμά σου!

      Διαγραφή
  14. ΟΛΑ...SUPER...μπλουζακι,μαλλια,φωτογραφηση...
    Να εισαι καλα, καλη σου μερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Γιάννα. Για τη φωτογράφηση τα εύσημα τα παίρνει η Στέφη, φυσικά.
      Καλημέρα και σε σένα!

      Διαγραφή
  15. Εκπληκτική και απλή θα χρειαστώ αρκετές από αυτές..! Τελευταία είδα και μια που προέκυψε από δύο ίδια φουλάρια, 4 ραφές... πολύ καλή!!! Φιλιά χαιρετώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλό είναι ότι μπορείς να φτιάξεις και πολλές. Μία κάθε μέρα, μη σου πω. Μπορεί και δύο, αν είσαι ανυπόμονη. Άνετα.
      Ναι, έχεις δίκιο, και κάποιες από αυτές με τα φουλάρια βγαίνουν πολύ όμορφες..
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Μόλις αντίκρυσα την 2η φώτογραφία σε φαντάστηκα στον Αμαζόνιο να περνάς τις διακοπές σου και από εκεί να κάνεις και καμμιά ανάρτηση για το μπλογκ! Μετά, αφού ήπια μια γουλια καφέ συνειδητοποίησα ότι ήταν απλώς μια αφίσα....χο!
    Όμορφο το πουά μπλουζάκι.Μ´αρέσει που έχει και πράσινη κορδέλίτσα.Όταν το φοράς να πιάνεις πάνω τα μαλλιά σου για να φαίνεται και η κορδέλα και οι ώμοι ( λέω γω τώρα...).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι η μόνη που σχολίασε την αφίσα. Από το ΙΚΕΑ είναι, και μ' αρέσει πολύ. Και είναι εντέχνως κομμένη η φωτογραφία, για να φαίνεται αυτό που φαίνεται.. Καλά θα ήταν να ήμουν κάπου, όχι απαραίτητα στον Αμαζόνιο (φοβάμαι τα έντομα, να σου πω την αλήθεια, θα προτιμούσα στη Νέα Υόρκη, αν είναι να πάω μέχρι κατά κει). Τώρα δε που μπαίνει σιγά σιγά (πολύ σιγά, όμως) και το καλοκαίρι, τα μαλλιά μου αναγκαστικά θα είναι μονίμως πιασμένα (δεν αντέχονται κάτω με τις ζέστες).
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  17. Πολύ ωραία και εύκολη μπλουζίτσα!!! Μ'αρέσει πολύ και η δεύτερη φωτο!!! Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Έλλη. Είναι, όντως, εύκολη η μπλούζα. Η δεύτερη φωτογραφία, απ' ό,τι θα κατάλαβες, δεν είναι πραγματική (είναι μία αφίσα του ΙΚΕΑ).
      Φιλιά, καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  18. Σε μισή ώρα? Ούτε σε μισή εβδομάδα!!!Έχω μια ραπτομηχανή και την ταλαιπωρώ, θα το προσπαθήσω όμως, γιατί μου άρεσε αρκετά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να προσπαθήσεις, κι αν δεν την κάνεις σε μισή ώρα, θα την κάνεις το πολύ σε μία. Και με το πάσο σου. Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  19. Κορίτσι όταν θα έχω να αφήσω κάπου τα παιδιά μου θα πάω να πάρω ύφασμα (κορδέλες έχω πολλές).......όταν αποκτήσω ραπτομηχανή θα πρέπει να βρω το χρόνο να την μάθω και μετά να βρω το μισάωρο για να ράψω το μπλουζάκι.!!!! Μήπως να μου το φτιάξεις εσύ??? χαχα Πλάκα κάνω.Πανέμορφο είναι και σε ευχαριστούμε για τις οδηγίες.!!!!!Μια χαρά είναι τα μαλλιά σου και μου αρέσει και εμένα η δεύτερη φωτο.Φιλιά.!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω, Εύα. Τί τραβάτε κι εσείς οι μανούλες...
      Πάντως, μη νομίζεις-δεν είναι τόσο δύσκολο όσο νομίζεις.
      Φιλιά πολλά, και...καλό τρέξιμο!

      Διαγραφή
  20. Άλλη μια όμορφη και έξυπνη δημιουργία σου... θα περιμένω όμως να ζεστάνει λίγο ο καιρός για να το προσπαθήσω. Ευχαριστώ και για τη βοήθεια σου, το εκτιμώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Αννίτα, για τα καλά σου λόγια. Όσο για τη βοήθεια, σιγά το πράγμα, λες και έκανα τίποτα σπουδαίο...

      Διαγραφή
  21. Ωραία η μπλούζα...
    Ωραίες οι φωτογραφίες...
    Ωραίο το blog!
    Πέρασε και από το blog του SofaN να παραλάβεις ένα βραβείο που σε περιμένει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Περνάω κι από σας...

      Διαγραφή
  22. Madame Pelagie είναι πολύ ωραίο και μου αρέσει πολύ το πουά, έχω ένα πουά ύφασμα κάπου και λέω να το κάνω και εγώ μιάς που πρόσφατα καταπιάστηκα και εγώ με το tube top αλλά εγώ έκανα κανα δύωρο σίγουρα να το τελειώσω. Βέβαια δεν είχα σκεφτεί την εναλλακτική της κορδέλλας και έφτιαξα δικιά μου...
    Κορδέλλα λοιπόν, ύφασμα και το βγάζουμε το καλοκαιράκι φέτος με handmade!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ναι. Η κορδέλα σου παίρνει σίγουρα ένα εικοσάλεπτο με μισάωρο, αν τη φτιάξεις μόνη σου. Και είναι όπως τα λες. Handmade θα τη βγάλουμε. Άσχημα;

      Διαγραφή
  23. Πολύ όμορφο μπλουζάκι! και νομίζω πως κάπου έχω κι εγώ λίγο πουά ύφασμα που περίσσεψε από ένα φόρεμα :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπαμε, το πουά, αδυναμία. Να το φτιάξεις, Εύα. Αφού πιάνουν και τα χεράκια σου, θα το τελειώσεις γρήγορα.

      Διαγραφή
  24. Λατρεύω το πουά και με την πράσινη τυχαία κορδέλα έδεσε τέλεια!
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πουά είναι μεγάλη επιτυχία, είναι αγαπητό σε πολλούς. Η πράσινη κορδέλα είναι αναπάντεχη επιτυχία, διότι τυχαία.
      Καλό σουκού και σε σένα!

      Διαγραφή
  25. Καλέ τι ωραίο μπλουζάκι είναι αυτό?!?! Και μισή ώρα ακούω, διαβάζω μάλλον... μμμμ, σε πειρασμό με βάζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο χρυσοχέρα που είσαι, Βιβίκα μου, θα το φτιάξεις σε είκοσι λεπτά εσύ.
      Άντε, λοιπόν, υπόκυψε στον πειρασμό.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  26. Λατρεμένο το πουά!!!Και ο συνδυασμός του με την πράσινη κορδέλα( Αν διακρίνω καλά)!!
    Το κάνεις να φαίνεται τόσο απλό!! Εγώ μάλλον χρειάζομαι μια μέρα αλλά και το αποτέλεσμα πολύ φοβάμαι πως θα απέχει από αυτό της φωτογραφίας!! Τι να κάνουμε έκαστος στο είδος του!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙ!!!!ΤΕΛΕΙΟ!!!! ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καλησπέρα Πελαζί! έγραψα tube top στο google και έκανα αναζήτηση στις εικόνες και ΤΡΟΜΑΞΑ με αυτά που είδα! χαχα
    οι οδηγίες σου και οι φωτο είναι πολύ κατατοπιστικές
    επειδή τα οικονομικά μου πάνε από το κακό στο χειρότερο, λέω να το φτιάξω με κάτι παλιά αντρικά τεράστια τισέρτ, να τα κόψω σε ορθογώνια κομμάτια κι ό,τι βγει! σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιιιιιιιι!!!!! Έχεις δίκιο. Κι εγώ το έψαξα, και, όντως, είναι τρομακτικό.
      Λες να μη λέγεται έτσι το μπλουζάκι αυτό; Χμ.
      Να το κάνεις, sewsome, και να μας το δείξεις κιόλας...
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  29. Φοβερό το μπλουζάκι και οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες είσαι πολυ όμορφη.http://nailsartgr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε καλέ, τα παραλές. Ευχαριστώ πολύ, πάντως!

      Διαγραφή
  30. Εξαιρετικό μπλουζάκι σε λατρεμένο πουά! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, αυτό το πουά! Ναι, είναι αγαπημένο, όντως. Ακολουθούν κι άλλα. Ευτυχώς ή δυστυχώς.
      Ευχαριστώ, φιλιά!

      Διαγραφή
  31. Πολύ ωραίο το μπλουζάκι και στο στιλ που μου αρέσει.... θα το επιχειρήσω, ευχαριστώ!
    Δεν ξέρω τι "ρετουσάρισμα" έκανες, πάντως και οι φωτό και το μαλλί μου φαίνονται τέλεια!!!
    Φιλιά και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το επιχειρήσεις, Φιλία. Και, το φώτοσοπ, όντως, μεγάλη υπόθεση.
      Καλό μήνα να έχουμε. Φιλιά!

      Διαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!