18.4.12

Φούστα-τουλίπα


ΟΚ, είπα ότι θα το έκανα σετάκι το μαντώ της προηγούμενης ανάρτησης με μία φούστα, και δε μπορούσα να αντισταθώ, δεδομένου ότι μου είχε περισσέψει και αρκετό ύφασμα. Χρησιμοποίησα το πατρόν Marie skirt από το BurdaStyle, το οποίο ήταν δωρεάν (γιούπι), και προέκυψε μία φούστα λίγο παράξενη, μία φούστα τουλίπα, που δε μπορείς να πεις ότι είναι και η πιο κολακευτική φούστα στον κόσμο, λόγω της γραμμής της, αλλά δεν πειράζει, έχει στυλ και χαρακτήρα (νομίζω).
Το ύφασμα, αν δε θυμάσαι από το μαντώ, είναι ένα μίγμα από μαλλί και συνθετικό, μισό μισό, πολύ όμορφο, με λίγο κράτημα και ό,τι πρέπει γι' αυτή την εποχή. Χρειάστηκε να ράψω με το χέρι το μέσα μέρος από τη ζώνη, καθώς και το στρίφωμα, πράγμα το οποίο θα έλεγε κανείς (κι εγώ, ομολογουμένως) ότι θα με εκνεύριζε, αλλά, περιέργως, έχω αρχίσει και απολαμβάνω αυτά τα τελειώματα που πρέπει να γίνουν στο χέρι: δίνουν μία προσωπική πινελιά και αξία στο ρούχο, και δείχνουν φροντίδα. Οτ κουτύρ, σα να λέμε (αλλά δεν το λέμε, διότι θα πέσει το ταβάνι να μας πλακώσει).
Με τη φούστα-τουλίπα, λοιπόν, πήρα μία γλάστρα παραμάσχαλα, έσουρα και τον αδερφό μου να με φωτογραφίσει (θενξ, αδελφέ), και ιδού:



*Frames της δεύτερης εικόνας από το Pugly Pixel, κορνίζα της πρώτης εικόνας και άλμπουμ της δεύτερης από τη μαμά!

48 σχόλια:

  1. εσύ κορίτσι μου , μπορείς να φοράς ότι θέλεις, εισαι λεπτή και όλα σου πάνε.
    Ρώτησε και εμένα τη χοντρή.
    Αλλα τώρα χωρίς αστεία, η φούστα είναι πολύ ωραία και σου πάει πολύ.
    καλωσεβρήκα θα σου ξανάρθω σύντομα
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία, ένα έχω να πω: δόξα και τιμή στο φώτοσοπ. Αυτό.
      Ευχαριστώ, πάντως, και καλώς ήρθες!

      Διαγραφή
  2. Λοιπόν,χαρά στο κουράγιο σου.Βλέπω τις πιέτες και ιδρώνω.
    Νομίζω πως η φούστα πάει με το στυλ σου,είσαι και λεπτούλα.Λεώ με το στυλ σου αν και δε σε ξέρω,απλώς συμπεραίνω απ'αυτό το λίγο που βλέπω από σενα στις φωτό.
    Αυτό το θέμα που κρύβεσαι πίσω από μαλλιά και τις γλάστρες με έχει ιντριγκάρει εξαιρετικά!!!!!
    Και κλείνω για να μη γίνω κουραστική,πρέπει να σου πω ότι γέλασα πολύ με τα σπλάτερ και τα θρίλερ!Ίσως να είσαι και ο δέυτερος ανθρωπος που συναντώ(λέμε τώρα συναντώ από ιντερνετ)που γνωρίζει τι είναι!!
    ΑΑΑΑχ.Αντε με γειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα, έχεις δίκιο: αυτό είναι το στυλ μου.
      Κυκλοφορώ ινκόγκνιτο, γιατί έχω μία φοβία μη τυχόν και με πούνε ψώνιο (αλλά δεν το αποφεύγω, έτσι κι αλλιώς, μου φαίνεται). Επίσης, έχω γένια (μπουχαχα!).
      Δε μου απάντησες, όμως στην ερώτηση που σου έκανα το σχόλιο, για το αν υπάρχει ο όρος scrapbooking στα ελληνικά. Μήπως πρέπει να βρούμε κάποια λέξη; Χμ.
      Όσο για τα σπλάτερ, τί να πω, είμαι άσχετη με το άθλημα του σκραπ... Είμαι και με τα θρίλερ άσχετη, εδώ που τα λέμε.
      Τέλος πάντων, φιλιά!

      Διαγραφή
    2. dear pelagie,απ'ότι ξέρω δεν υπάρχει λέξη ελληνική για το σκραπμπουκιν.
      Πάντως η αδερφή μου το λέει "τσίκιρ μίκιρ" που σημαίνει πολλά μικρά μικρά πραγματάκια(ή αλλιώς τσίγκαλα μίγκαλα).Σαν ινδιάνικη περιγραφή ακούγεται αλλά μ'αρέσει ο όρος...(ο μπαμπνιώτης τι να λέει άραγε επ'αυτού;)

      Διαγραφή
    3. Αχαχα, τέλειο!!! Επίσης, υπάρχει και το τζίτζιρι-μίτζιρι...

      Διαγραφή
  3. Λοιπόν αυτή η φούστα εμένα μου αρέσει πολύ!Και πάνω σου φαίνεται τέλεια!Πραγματικά υπέροχη.Μου αρέσει πολύ και το χρώμα που επέλεξες!Γειά στα χέρια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία, η φούστα είναι, όντως, ωραία, αλλά στις φωτογραφίες φαίνεται πιο κολακευτική από ό,τι είναι. Είναι πιο παράξενη στην πραγματικότητα.
      Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  4. δεν ντρεπομαι να πω, πως μου αρεσει πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ δεν ντρέπομαι να πω, πως ευχαριστώ! :)

      Διαγραφή
  5. Μπράβο βρε κορίτσι τι να πω.Υπέροχη η φούστα, σε λίγο εύχομαι και δικό σου ατελιέ για τα οτ κουτούρ....Μου αρέσει και το χρώμα πολύ και η φωτογράφιση καταπληκτική...Τα σέβη μου στον αδερφό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Κατερίνα. Ευχαριστώ για το ατελιέ. Θα μεταβιβάσω τα καλά λόγια και στον αδελφό μου.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχη είναι και σου ταιριάζει!!!

    Καλοφόρετη και χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά, Ίρις, και σε σένα. Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Pelagie μου και Χρόνια Πολλά!
    Πολύ όμορφη και στιλάτη φούστα και το συγκεκριμένο χρώμα της πάει πολύ!
    Σούπερ και το καλσόν σου, πολύ ανοιξιάτικο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και χρόνια πολλά και σε σένα, Ερμιόνη!
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Το καλσόν είναι από το Calzedonia, και έχει γίνει αγαπημένο μου, όντως.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχη είναι και σε πολύ ωραία γραμμή!Γειά στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα.
    Και μένα μου αρέσει πολύ!!!!! Ίσως επειδή είναι ιδιαίτερη.... δεν ξέρω..... και θα την φορούσα πολύ ευχαρίστως!!!!!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Νατάσα. Κι εγώ, ευχαρίστως τη φοράω!

      Διαγραφή
  10. έχω κι εγώ τέτοια φούστα! νιααα-νια νιαα-νια-νια! ωραίο ζακετάκι! ωραίο καλσόν! (ωραίο το ξύλινο δάπεδο α, να τα λέμε κι αυτά) η άνοιξη είναι η εποχή σας ωραία μου κυρία :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, καλέ τί μας λες! :)
      Πέρα από την πλάκα, εσύ την έφτιαξες τη φουστίτσα; Χρώμα-ύφασμα; Μόνη σου ή με πατρόν; (Τέλος ερωτήσεων)
      Ευχαριστώ, πάντως, αγαπητή sewsome. Το δάπεδο έγινε έτσι από τον καιρό, αλλά κι εμένα μ' αρέσει πολύ-είναι πολύ shabby chic, που λένε και στο χωριό μου.

      Διαγραφή
    2. αχ ναι σάμπυ σικ, το πήρες απ'το στόμα μου! χαχαχα
      τη φουστίτσα την είχαμε κάνει με τη μητέρα μου από πατρόν μπούρντα, πρέπει να είναι 4-5 χρόνια, είχαμε βρει ένα τελευταίο κομμάτι ύφασμα μάλλινο που με το ζόρι να μας πείσουνε ότι είναι βαλεντίνο (ποτέ δε το πίστεψα) έχει ραμμένα πάνω άλλα κομμάτια υφασμάτων, καλύτερα να το βγάλω φωτό δε θα μπορούσα να το περιγράψω καλύτερα.. την έχω λιώσει πάντως, το χειμώνα τη φοράω συχνά και το καλό είναι ότι μπορώ να φάω σα βόδι και να μη με στενεύει!! χαχαχαα

      Διαγραφή
    3. Αχ, πόσο σε καταλαβαίνω... Αν δεν έχει λίγο "αέρα" η φούστα, τί τα θες. Δεν την χαίρεσαι.

      Διαγραφή
  11. χεχε, τέλεια η φούστα! Και το καλσονάκι όμως.. σούπερ!
    αυτά τα κουλουράκια να φτιάξεις. Πεντανόστιμα...
    http://www.megatv.com/proinomou/default.asp?catid=24399&subid=2&pubid=29144786

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Βιβίκα. Το καλσόν, είπαμε, από το Calzedonia, και μου αρέσει και μένα πολύ. Ευχαριστώ για τη συνταγή. Θα τα κάνω αύριο, και θα σου πω!

      Διαγραφή
  12. Άντε έγινε το σετάκι!!!
    Τέλειο το χρώμα και το σχέδιο!!
    Εγώ θα έλεγα ότι κολακεύει μια χαρά το σώμα σου!!
    Φιλιά μοδιστρούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι, έγινε το σετάκι, να το φχαριστηθεί και η μαμά. Ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  13. Καλως σε βρήκα και στο χώρο σου Madame Pelagie! Σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη στο Captain cook. Μα τι υπέροχα πράγματα που φτιάχνεις, η φουστα ειναι πραγματικά φούστα τουλίπα! Σε φαντάζομαι να μου λες "Σουζυ τρώς. Και ψεύδεσαι και τρως"! Αντε τώρα να σου πω εγώ το αντίθετο!
    φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες, Έρη! Λοιπόν, μου άρεσε πολύ το μπλογκ σου σαν στήσιμο, και ακόμη περισσότερο οι συνταγές σου! Τα πασχαλινά κουλουράκια σου, και τα γεμιστά που είδα χθες, ακόμα μπροστά στα μάτια μου τα έχω (κι εγώ τρώω!).
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, θα τα λέμε από δω και πέρα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Λοιπόν, αυτό το στιλ τουλίπας ήταν και παλαιότερα στη μόδα.... Δεν λέω πως κολακεύει ιδιαίτερα τη σιλουέτα, αλλά έχει ένα δικό του ιδιαίτερο στιλ! Για λεπτές, ψηλές κι' αέρινες υπάρξεις, είναι πολύ ωραίο! Μπράβο σου, είσαι και η πρώτη στη ραπτική!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ναι, όπου ακούω εγώ παλιό, ρετρό, βίντατζ, μέσα!
      Σ' ευχαριστώ πολύ, Φιλία! Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Καλώς βρεθήκαμε madame Pelagie!!!!
    Η φούστα τουλίπα είναι αγαπημένο πατρον που εχεις απόλυτο δίκιο, έχει στυλ και άποψη!!!!
    :))))))
    Αααααα λάτρεψα το καλσονάκι!!!!!
    Καλά κόψε-ράψε έυχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες, Έλενα! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Το καλσονάκι είναι του Calzedonia, και με βόλεψε πολύ-είναι ό,τι πρέπει γι' αυτόν τον καιρό. Σου εύχομαι κι εσένα καλές δημιουργίες.
      Φιλιά, θα τα λέμε!

      Διαγραφή
  16. Γεια σου κοριτσάκι και χρόνια πολλά.Σούπερ το συνολάκι!!!Φοβερή η φούστα!!Μπράβο σου!! Και ξετρελάθηκα με το "τσίκιρ μίκιρ" είναι σούπερ.!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλά, Εύα! Ευχαριστώ πολύ.
      Ε, ναι, το τσίκιρ μίκιρ της Έλενας μ' έσκασε κι εμένα στα γέλια!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα.
    Τι έκπληξη η σημερινή, που ανακάλυψα μια ολόδροση, νεαρή madame Pelagie στη θέση μιας πιο ώριμης (όπως το είχε πλάσει το μυαλό μου)!
    Πολύ επιτυχημένο το σύνολο και η σιλουέτα σου αναδεικνύει το όμορφο ρούχο που με τόση επιμέλεια έφτιαξες.

    Εύγε σου.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί, καλέ; Στις άλλες φωτογραφίες πώς φαινόμουν; "Ώριμη"; :)
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, πάντως (αυτό το "επιμέλεια" με σκότωσε).
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Καλησπέρα, Χρόνια Πολλά και καλώς σε βρήκα :) Συγχαρητήρια για την πολύ όμορφη φουστίτσα - τουλίπα, έχει πολύ ωραίο χρώμα, αλλά και το υπόλοιπο συνολάκι είναι πραγματικά κομψό και εντυπωσιακό! Τα έχεις συνδυάσει όλα άψογα και μου έδωσες κάποιες στιλιστικές ιδέες ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Γιώτα.
      Καλώς ήρθες, να τα λέμε!

      Διαγραφή
  19. Ωραία η φούστα! Μου αρέσει εξίσου και το καλσόν που φοράς. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πόσα έχασα πια! Πολύ όμορφη και η φούστα και εσύ και το καλσόν και το πάτωμα και η επεξεργασία και όλα σου! Φτου σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτου μου, δε ντρέπομαι. Ευχαριστώ, Τζωρτζίνα! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Λίτσα, φαίνεται πανέμορφη, αλλά είναι όμορφη, απλώς. Το φώτοσοπ κάνει θαύματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!