17.3.12

Παγωμένο γιαούρτι


Έχει καιρό που έλεγα θα πάω, αλλά σήμερα ήρθε η ώρα να το κάνουμε.
Το fyc (frozen yogurt cafe) έχει ανοίξει εδώ και μερικούς μήνες στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, στον πεζόδρομο της Αγίας Θεοδώρας. Μπήκαμε, λοιπόν, και παραγγείλαμε δύο παγωμένα γιαούρτια.
Η λογική έχει ως εξής: Διαλέγεις μέγεθος (μικρό-μεσαίο-μεγάλο) στο κυπελάκι σου, και μετά έχει μία μεγάλη ποικιλία από φρέσκα φρούτα (φράουλα, μάνγκο, ανανά, μήλο με κανέλα, πορτοκάλι...), σάλτσες (σοκολάτα, πραλίνα, φράουλα, μπίτερ...), καθώς και ξηρούς καρπούς ή δημητριακά, ακόμα και γλυκά του κουταλιού, που μπορείς να βάλεις από πάνω. Το παγωμένο γιαούρτι σου το βάζουν με μία μηχανή όπως αυτή του παγωτού μηχανής, και μετά το στολίζουν. Εμείς διαλέξαμε το ένα με μάνγκο, φράουλα και αμύγδαλα καβουρντισμένα, και το άλλο με φράουλα πραλίνα και μπίτερ σοκολάτα. Επίσης, μπορείς να παραγγείλεις και smoothies με αυτό το γιαουρτάκι.
Μου είχε πει και η Ιωάννα ότι στο Λονδίνο έχει τέτοια μαγαζιά, και μου συνέστησε να πάω γιατί θα μου άρεσε πολύ. Αλλά δεν ήμουν προετοιμασμένη για τη γεύση που θα ακολουθούσε. Αυτό που γεύτηκα ήταν το πιο νόστιμο παγωτό που έχω φάει, χωρίς υπερβολή: Ελαφρύ, κρεμώδες, με ωραία απαλή υφή, και με συνοδευτικά που του πήγαιναν τόσο πολύ! Το εντυπωσιακό είναι ότι το παγωμένο γιαούρτι, ακόμα και σκέτο που το δοκίμασα, ήταν ανέλπιστα και αναπάντεχα νόστιμο. Η Τζίνα (η κοπέλα που μας το σέρβιρε) ήταν πάρα πολύ ευγενική και γλυκομίλητη, και με πολλή διάθεση να μας πληροφορήσει και να μας βοηθήσει με την επιλογή μας. Μας είπε, λοιπόν, ότι το γιαούρτι τους το φτιάχνουν στο παρασκευαστήριο που βρίσκεται μέσα στο μαγαζί (η διαδικασία φαίνεται από εκεί που κάθεσαι, και όλα είναι πεντακάθαρα), και το σημαντικότερο, δεν περιέχει ζάχαρη και γλουτένη, και παρασκευάζεται με γάλα 2% σε λιπαρά. Ε, θες κι άλλο; Χωρίς ζάχαρη, φρέσκο, ελαφρύ και νόστιμο. Καταβροχθίσαμε τα γιαουρτάκια μας, και φύγαμε νοστιμευμένοι.
Όταν τελείωσε η βόλτα μας και ξαναπεράσαμε για να γυρίσουμε σπίτι, ξαναμπήκαμε και πήραμε σε πακέτο (με φελιζόλ, όπως τα παγωτά) μισό κιλό παγωμένο γιαούρτι (σκέτο) σε οικογενειακή συσκευασία για το σπίτι. Θα το τσακίσουμε το βράδυ.
Να πας κι εσύ, είναι σίγουρο ότι θα σ' αρέσει.




*Να τονίσω ότι δεν έχω πληρωθεί για τα παραπάνω, τα οποία είναι προϊόν της δικής μου εμπειρίας, και αντανακλούν τη δική μου άποψη. Απλώς, πιστεύω πως είναι ωραίο να στηρίζεις ό,τι είναι καινούριο και καλό. 

39 σχόλια:

  1. Είναι το γιαούρτι πρόβειο? Έχει πέτσα και όλα του τα προβιοτικά? Άμα δεν είναι δεν πάω! Μετά από 2 χρόνια που θα έχω χτίσει ανοσοποιητικό θα πάω! Σε φιλώ κοπελιά μου!
    Μου τρέχουνε τα σάλια κατά τα άλλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που λέει και η διαφήμιση, τέτοια (που θες εσύ, με πέτσα και τα τοιαύτα) έχετε και στο χωριό σας. Τέτοιο γιαουρτο-παγωτό, δεν έχεις φάει. Και δεν έχει ζάχαρη, επαναλαμβάνω...

      Διαγραφή
  2. Η αλήθεια είναι πως δεν το είχα ακούσει καν οτι άνοιξε τέτοιο μαγαζί στην πόλη μας!! Με την πρώτη ευκαιρία θα το επισκεφτώ όμως... Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το επισκεφτείς, θα σου αρέσει σίγουρα. Καλό Σαββατοκύριακο (-"κύριακο" μόνο, πλέον) και σε σένα!

      Διαγραφή
  3. Έτσι που μας το περιέγραψες, θα είναι όλα τα λεφτά!!!! Καλοφάγωτο το "οικογενειακό"!!!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι, είναι. Τουλάχιστον εμένα μου άρεσε. Το οικογενειακό σε λίγο θα βγει από την κατάψυξη, να μπει, λέει, δέκα λεπτά στο ψυγείο να αποκτήσει την υφή που πρέπει, και μετά, μαμ.
      Φιλιά και σε σένα.

      Διαγραφή
  4. Μου άνοιξες την όρεξη!!πολύ θα ήθελα να το δοκιμάσω...πολύ συχνά διαλέγω μπάλα παγωτό γιαοούρτι,φαντάζομαι όμως ότι αυτό θα είναι καμία σχέση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα, αν σου αρέσει το παγωτό γιαούρτι, τότε το γιαούρτι παγωτό θα σου αρέσει ακόμα περισσότερο. Δεν έχει καμία σχέση ως προς το ότι είναι πολύ πιο νόστιμο.

      Διαγραφή
  5. Τα αγαπάμε τα γιαουρτακια!εχεις πάντως απόλυτο δίκιο.ειναι το πιο καθαρό τέτοιου είδους μαγαζι που εχω δει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμ, σιγά μη δεν προλάβαινες να πας. Μη χάσεις...
      Ωραίο, πάντως, ε; Δίκιο δεν έχω;
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  6. Τρελαίνομαι για παγωμένο γιαούρτι! Εχουμε κι εμεις εδώ στο Metro Mall και στο Mc Arthur στα Σπάτα και πάω μόνο και μόνο γι αυτό!
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλγα, όντως, αξίζει να κάνεις μία παράκαμψη (ή μία βόλτα, βρε αδερφέ) για να φας τέτοιο νόστιμο πράγμα. Καλό /Κ (το Σ πέρασε)!

      Διαγραφή
  7. Δεν εχω παει ποτε!απλα περνάω πηγαίνοντας σπίτι!!αυριο όμως δε μου γλιτώνει,αφού είναι και διαιτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραία ιδέα!!!Όλο και θα'χει και στην Αθήνα!!
    Πρέπει να το ψάξω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει, έχει, Ανζελίκ. Δεν το ήξερα, αλλά μου το είπε η Όλγα (βλ. παραπάνω). Στο Metro Mall και στο Mc Arthur στα Σπάτα. Να πας να δοκιμάσεις, θα σου αρέσει, πιστεύω.
      Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  9. Έδω έχουμε στο Metro Mall τέτοιο μαγαζί και τελευταία φορά που είχα πάει έβλεπα πολύ κόσμο να τρώει αυτά τα γιαουρτάκια με μια έκφραση απόλαυσης στο πρόσωπο μα ήμουν διστακτική και δεν δοκίμασα.Μετά απο αυτά που διάβασα όμως εδώ όταν ξαναβρεθώ εκεί θα δοκιμάσω σίγουρα!Απολαυστικότατη η ανάρτηση σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τέτοια έκφραση απόλαυσης είχα χθες. Κινητή διαφήμιση.
      Θα σου έλεγα να δοκιμάσεις την άλλη φορά.

      Διαγραφή
  10. Εκπληκτικό! Γιαούρτι - βατόμουρο θέλω! Delivery στην Κατερίνη κάνουν; Για ρώτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν θα ξαναπάω, θα ρωτήσω, Νάντια. Το πολύ πολύ, να κάνεις εσύ μία βολτίτσα κατά δω, με άλλοθι το γιαούρτι. Πάντως, έχεις δίκιο: ωραίος συνδυασμός είναι αυτός.

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Αφού έχει και στην Αθήνα, θα το έχουμε υπόψη μας! Ειδικά τώρα που ζεσταίνει ο καιρός, προβλέπεται κατανάλωση απίστευτης ποσότητας παγωτών/smoothies και λοιπών παγωμένων σκευασμάτων!
    Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα Pelagie!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιόνη, όντως το καλοκαίρι προβλέπεται μεγάλη κατανάλωση. Έτσι έχουμε και το άλλοθι του ελαφριού γλυκού...

      Διαγραφή
    2. έχει και στη νέα σμύρνη, δύο τέτοια μαγαζιά και προς τα βόρεια στο χαλάνδρι και νέα ερυθραία! Για κέντρο μόνο δεν είμαι σίγουρη..Σας κατατόπισα κάπως φαντάζομαι έτσι?! Αντε καλοφάγωτα να είναι!

      Διαγραφή
    3. Θα είναι, Ιφινόη (καλοφάγωτα). Θα είναι σίγουρα.
      Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες!

      Διαγραφή
  12. Πελαζί μου, τώρα μου πάτησες τον κάλο καλό μου κορίτσι.
    Και μου ξύπνησες τον φόβο μου τον μεγάλο και το κόμπλξ μου, που το
    σκεφτόμουν και πριν εγκαταλείψω την αγαπημένη μου πόλη. Αυτός ήταν, ότι
    θα γίνονταν διάφορα καινούρια μαγαζιά και γω δεν θα τα γνώριζα.. και να το τώρα!
    Φαίνεται πεντανόστιμο και λαχταριστό και έχω χεστεί από τη ζήλια μου!
    Θέλω κι εγώ! Τώρα θα ψάξω όλη τη Φιλαδέλφια για να βρω κάτι αντίστοιχο :)
    Πάντως καλά έκανες και το σύστησες, για να μαθαίνω έστω και από μακρυά, να μην είμαι
    αδιάβαστη.
    Καλή εβδομάδα γλυκιά μου **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυριελάκι, εκεί που είσαι, όχι παγωμένο γιαούρτι, παγωμένα ό,τι θες βρίσκεις! Δε μπορεί να μην έχει κάτι αντίστοιχο και στο Φιλαντέλφια.
      Πέρα από την πλάκα, η αλήθεια είναι ότι κι εγώ θέλω πάρα πολύ να πηγαίνουν καλά τέτοιες προσπάθειες καινούριες και πρωτότυπες (φτάνει πια με την κουλτούρα των καφετεριών, δηλαδή, έλεος μ' αυτή την αισθητική), γιατί νομίζω ότι προσδίδουν στην πόλη (την κατά τα άλλα πολύπαθη και στενοχωρημένη) έναν αέρα μεγαλούπολης, που τόσο μας χρειάζεται.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα καλησπέρα!!Έχεις tag από μένα http://pineliesstoprosopo.blogspot.com/2012/03/new-new-new-tag.html!!Πολύ θα χαρώ να δω τις απαντήσεις σου...Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστιάνα, ευχαριστώ πολύ! Θα περάσω να τσεκάρω, και επιφυλάσσομαι για τις απαντήσεις μελλοντικά (μόλις βρω χρόνο να κάνω ανάρτηση).
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  14. Ντριν ντριν! Βραβειάκι για την Pelagie!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμπροοοοοοοός! Ποιός είναι;;;;
      Έρχομαι και από κει, και επιφυλάσσομαι εκ νέου!

      Διαγραφή
  15. Μαντάμ Πελαζύ...με βάζεις σε μεγάλο πειρασμό να το ξέρεις...με την πρώτη ευκαιρία θα το επισκεφτώ!!! Η εικόνα με ζάλισε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πειρασμός, επειδή είναι λαχταριστό. Όμως, δεν είναι μεγάλο το τίμημα για να το δοκιμάσεις, Κατερίνα. Συνηθίσαμε τα λαχταριστά να είναι και "ακριβά" όσον αφορά το διατροφικό τους τίμημα, αλλά αυτό δεν είναι. Γιούπι.
      Αν βρεθείς στο κέντρο, να πας να το δοκιμάσεις.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  16. πολύ νόστιμο φαίνεται!!!!!!!!καλό μήνα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται, και είναι, Μάγια. Καλό μήνα να έχουμε.

      Διαγραφή
    2. είμαι σίγουρη!! :)) πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  17. στον πεζοδρομο της Καλαμαριας εχει ενα Ιταλικο frozen yogurt
    καταπληκτικο
    υπεροχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν με βγάλει ο δρόμος μου, ακούγεται πολύ ενδιαφέρον. Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  18. Εμεις διαλεξαμε να παμε στο κεντρο...τελος παντων...ωραιο το προιον αλλα ρε παιδια ...συγνωμη ...το μεσαιο μεγεθος με σκολολατα και μπισκοτο αμυγδαλα και φουντουκι 5.5 ευρω ? Το μεγαλο με μπισκοτο καρυδι σοκολατα αμυγδαλο 7 ?
    Πειτε τα στον κοσμο ...Ελεος δηλαδη μεσο ορο 4 ευρω για ενα πραγμα που κοστιζει ελαχιστα ... ? Εκει ειναι οι τιμες γενικα σε ολα . Στην ιταλι και στην ισπανια το μικρο εχει 2 το μεσαιο 3 και το μεγαλο 4 ευρω και απο 30 λεπτα οι ξηροι καρποι...γιατι στην Ελλαδα ποιο ακριβο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι μία πικρή ιστορία, αγαπητέ ανώνυμε, ότι στην Ελλάδα είναι όλα πιο ακριβά. Αλλά αυτό είναι δεδομένο, δυστυχώς. Αν το βρίσκεις, όμως, ακριβό, πολύ απλά δεν (ξανα)πας.

      Διαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!