3.3.12

Μια φούστα, άλφα-άλφα


Άλλο ένα βασικό κομμάτι στην γκαρνταρόμπα: η φούστα σε γραμμή άλφα.
Μου είχε περισσέψει ένα καλούτσικο κομμάτι ύφασμα από το LBD που έφτιαξα τις προάλλες, το οποίο ούτε που το είχα μαζέψει από το τραπέζι που κόβω τα υφάσματα (της τραπεζαρίας, δηλαδή). Είπα να ράψω, λοιπόν, τη φούστα Ginger (από την Colette πάλι), ένα πατρόν το οποίο έχει καιρό που το αγόρασα, και ήθελα να το δοκιμάσω. Το πατρόν έχει τρεις εκδοχές, οι οποίες, στην ουσία διαφοροποιούν μόνο το ζωνάρι της φούστας. Διάλεξα την εκδοχή 2, η οποία δίνει ένα ζωνάρι με ένα σχέδιο σαν αυτά από τους παλιούς καθρέφτες, με καμπύλη.

Η φούστα βγήκε πολύ εύκολα (είναι, άλλωστε, για αρχάριους), και το ύφασμα (100% μαλλί ποπλίνα έγραφε στην ούγια) ήταν ό,τι έπρεπε γι' αυτό το σκοπό. Την έκανα χωρίς κανένα στολίδι (έχει το ζωνάρι για στολίδι), γιατί ήθελα να είναι εντελώς απλή: Ένα ωραίο, βασικό κομμάτι, για πολλούς συνδυασμούς, και για όταν βαριέμαι να διαλέξω τί θα φορέσω-η εύκολη λύση. Τώρα, βέβαια, ήθελε φοδράρισμα, αλλά βαριέμαι. Θα το φοράω με ένα μεσοφόρι, για να μην κολλάει πάνω μου.
Αυτό είναι και το τελευταίο (λογικά) χειμωνιάτικο ρούχο για τη σαιζόν. Από δω και πέρα, μόνο ανοιξιάτικα και καλοκαιρινά (το παλτουδάκι εκείνο που έλεγα, στέκεται ακόμα αφοδράριστο και αυτό-φευ! Του χρόνου τώρα...).



*Frames από το Maybemej

52 σχόλια:

  1. Wow. Πάρα πολύ ωραίο! Μπράβο Πελαζί μου, very well done. Θα μου άρεζε σε άσπρο επίσης, αλλά με μαύρο το ζωνάρι και άσπρο μπλουζάκι από πάνω. Αλλά ξέρω, δεν είσαι πολύ του λευκού. Τώρα που ήρθε η άνοιξη όμως, θα πάρεις και κανένα ανοιχτόχρωμο ύφασμα. Φέτος έχω μια μανία με γκρι, δε ξέρω τι έχω πάθει, συνήθως μου άρεζαν τα χρώματα.
    Φιλούρες κοριτσάρα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oh, thank you my dear! Άσπρη φούστα, χμ. Τη φοβάμαι λίγο. Όντως, δεν είμαι πολύ του λευκού, σίγουρα όχι το χειμώνα, και μάλλον όχι στις φούστες. Τα γκρι είναι ωραία (ανοιχτό μαύρο, για να μην ξεχνιόμαστε). Ε, τώρα που μπαίνει σιγά σιγά η άνοιξη, θα πάρω κανα χρωματιστό υφασματάκι, όντως.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία μπράβο! Δεν θα ήταν εξίσου ωραία εάν την έκανες λίγο πιο κοντή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλγα, ευχαριστώ. Αυτή η φούστα είναι ωραία σε πολλά μήκη, πράγματι, έχεις δίκιο. Θα ήταν καλή και πιο κοντή, λοιπόν, αλλά αυτό είναι το μήκος που αγαπώ πολύ (στο γόνατο), πιο κοντή με κάνει να αισθάνομαι υπερφυσική μπεμπέκα πλέον, και δε με παίρνει.

      Διαγραφή
  3. Μ'αρέσει πολύ!!!Έχει το ιδανικό μάκρος για μένα, είναι κομψή και θηλυκή!!!Ωραίο και το σχέδιο στη μέση!!
    Είναι όμως καιρός για άλλα υφάσματα,πιο ζωντάνα,πιο χαρούμενα, πιο ανοιξιάτικα...
    Φιλιά γλυκό κορίτσι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ σε όλα αυτά που λές, Ανζελίκ, μαζί σου. Αυτό είναι το τελευταίο χειμωνιάτικο ρούχο που φτιάχνω, και η ίδια φούστα (που είναι πολύ εύκολη να γίνει) θα γίνει και σε ανοιξιάτικο/καλοκαιρινό ύφασμα (από τότε που άρχισα να ράβω, το καλοκαίρι μου βγαίνουν πιο χρωματιστά τα ρούχα-για κάποιο λόγο διαλέγω τέτοια υφάσματα).

      Διαγραφή
  4. Η αλήθεια είναι ότι ένα τέτοιο κλασικό και απλό κομμάτι είναι απαραίτητο, γιατί μας βγάζει από τη δύσκολη θέση και απόφαση!
    Δεν σου κρύβω όμως ότι ανυπομονώ για τα ανοιξιάτικά σου, για χρώμα, λουλούδια, φρουφρού κι αρώματα. χεχε
    Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Λίτσα. Νομίζω πως όλες μας ανυπομονούμε για λίγο χρώμα, πλέον. Ακόμα κι εγώ, με την (χειμερινή) ντουλάπα του μπάτμαν, βαρέθηκα να ράβω μαύρα πια. Έχεις δίκιο. Καιρός για χρώμα!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  5. Πολυ ομορφη ηφουστα σου.Φοριεται ακομη το μαυρο, αλλαζει υφος με χρωματιστα μπλουζακια και οντως ειναι ευκολοφορετη (πολυ σημαντικο αυτο ιδιαιτερα οταν βιαζεσαι.Καλο μηνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ναι, ακόμα λίγο φοριέται το μαύρο. Η άνοιξη μόνο ημερολογιακά μπήκε. Έχει ακόμα κρύο. Σημαντική η ευκολία, όταν βιάζεσαι και όταν βαριέσαι, θα έλεγα εγώ, να διαλέξεις τί θα βάλεις το πρωί.
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία γραμμή!Υπέροχο αποτέλεσμα!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφο κομμάτι.
    Προσμένουμε τα χρώματα της Άνοιξης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θένξ. Όλοι αυτό περιμένουν, μου φαίνεται.

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία η φούστα !Μου αρέσει πολύ!!!Μπράβο σου!!!!Aν γίνεται βγάλε τη λεκτική επαλήθευση...Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίτα, ευχαριστώ πολύ. Ο blogger μου έχει σπάσει τα νεύρα, και δε λέει να το καταλάβει ότι θέλω να τη βγάλω τη λεκτική επαλήθευση. Το προσπαθώ...

      Διαγραφή
  9. μου αρέσει πάρα πολύ το συγκεκριμένο ζωνάρι!!!Νομίζω ότι αλλάζει όλο το στυλ της φούστας, αν είχε και λίγο χρώμα θα ήταν ακόμη καλύτερο ( για τα δικά μου γούστα)! Τι να πω όλες παρακαλάμε για χρώμα, μάλλον μας βάρεσε η Άνοιξη στο κεφάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ναι, το ζωνάρι είναι η μαγκιά, γιατί, κατά τα άλλα, δεν είναι και τίποτα ιδιαίτερο η φούστα-σχεδόν παρέλασης είναι.
      Έχεις δίκιο για την άνοιξη, πάντως. Όλες αυτό λένε (κι εγώ μαζί).

      Διαγραφή
  10. madame Pelagie ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ!!!!!!!!
    ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΕ ΡΑΨΙΜΟ Η ΚΟΨΙΜΟ, ΡΩΤΑ ΜΕ!!!!!!!!
    ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα, ευχαριστώ πολύ. Αν χρειαστώ κάτι, θα σε ρωτήσω. Κι εγώ χάρηκα πολύ. Καλή επιτυχία με την έκθεση!

      Διαγραφή
  11. Αγαπημένη μου madame Pelagie, χάρηκα που σε γνώρισα και από κοντά!!!συγχαρητήρια για όσα κάνεις , είναι απίθανα!!!,μπράβο σου γλυκούλα μου! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανή, κι εγώ χάρηκα πολύ. Είσαι συμπαθέστατη! Κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...

      Διαγραφή
  12. Έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά! Μπράβο!
    Τελικά τα πατρόν της Colette είναι όλα ένα κι ένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Εύα.
      Όντως, τα πατρόν της Colette, είναι πολύ όμορφα και, επίσης, έχουν ωραίες, λεπτομερείς και κατανοητές οδηγίες.

      Διαγραφή
  13. Πολύ πολύ ωραία η φούστα.... και ό,τι πεις για όλες τις ώρες!!!
    Μπράβο Pelagie de Paris!!!!!!!! Γεια στα χεράκια σου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία, ευχαριστώ πολύ! Αυτός ήταν ο σκοπός όταν ξεκίνησα να τη φτιάχνω: μια φούστα για όλες τις ώρες, κλασική, απλή και εύκολη (και στο φόρεμα, και στο φτιάξιμο).

      Διαγραφή
  14. Το ζωνάκι με τρελαίνει...! Αν και δε μου πάνε καθόλου οι φούστες σε άλφα, δείχνω μισή μπουκιά... όχι ότι δεν είμαι...! χαχα Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ζωνάκι είναι η λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά, όντως. Εγώ, πάλι, νομίζω ότι αυτές οι φούστες πηγαίνουν σε όλα τα σώματα. Ίσως εσένα θα σου πήγαινε λίγο πιο κοντή από αυτήν.

      Διαγραφή
  15. Υπέροχο αποτέλεσμα!
    Μου αρέσουν πολύ όσα έχεις κάνει. Εγώ ανακάλυψα πρόσφατα την ραπτική και έχω τρελαθεί. Μου αρέσει πάρα πάρα πολύ!
    Καλώς σε βρήκα madam pelagie!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ύρις, σε καταλαβαίνω: είναι πολύ όμορφο, να φοράς κάτι, και να λες "εγώ το έφτιαξα". Άλλη αίσθηση, βρε παιδί μου. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
      Καλώς ήρθες!

      Διαγραφή
  16. Μπράβο! Πολύ όμορφη όπως πάντα! Ας ευχαριστηθούμε λίγο το χειμώνα ακόμα, όσο κρατάει! Με τα ωραία μαλλινάκια μας! Θα έρθει το καλοκαίρι και θα γκρινιάζουμε για τη ζέστη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α γεια σου! My thoughts exactly. Ακριβώς όπως τα λες είναι τα πράγματα. Κι εγώ είμαι και άνθρωπος του χειμώνα, κιόλας-η παρηγοριά μου, τώρα που μπαίνει σιγά σιγά η άνοιξη και ζεσταίνει ο καιρός, είναι ότι τα υφάσματα τα ελαφριά είναι πιο ευκολοδούλευτα (βαμβακερό, αγάπη μου).

      Διαγραφή
  17. Μπράβο!!super η φούστα !!
    Περιμένω να δώ και το πουά vintage μπλουζάκι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Ευάκι. Το ύφασμα που μου έδωσες το έχω σε πρώτη καθεδρία, περιμένει κι αυτό την κατάλληλη στιγμή. Ήδη το φαντάζομαι, όμως.

      Διαγραφή
  18. Einai ontws para polu wraia. Auto pou thn kanei toso idiaiterh (ektos tou oti thn dhmiourghse monh sou) einai oti einai klassikh men,alla to zwnari thn dinei kai mia tsaxpinia! Anupomonw na dw ta anoiksitika kommatia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καρολίνα, ευχαριστώ. Έχεις δίκιο, κι εγώ έτσι νομίζω για το ζωνάρι της. Όσο για τα ανοιξιάτικα κομμάτια, νομίζω ότι όλοι τον βαρεθήκαμε πια το χειμώνα, και θέλουμε και λίγο χρωματάκι. Πιστεύω ότι αυτό ήταν το τελευταίο για τη σεζόν χειμωνιάτικο ρούχο που έφτιαξα, νισάφι πια με τα σκούρα. Καιρός για λίγο χρώμα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την πρόσκληση, Βιβίκα! Επιφυλάσσομαι, πότε θα βρω χρόνο να απαντήσω...

      Διαγραφή
  20. Βρήκα τυχαία το μπλογκ σου και πήρα μια χαρά!! Χρόνια θέλω να μάθω ράψιμο. Ξέρω λιγουλάκι αλλά να μάθω πιο βασικά. Και μετά βλέπω το τηλέφωνο ότι είσαι Θεσσαλονίκη!! Απαγοήτευση. Τουλάχιστον θα παρακολουθώ το μπλογκ σου!! Μου αρέσει πάρα πολύ!! Φιλάκια και καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνια, καλώς ήρθες! Μην αγχώνεσαι για τα μαθήματα, σίγουρα θα υπάρχει κάποια στην πόλη σου που θα παραδίδει. Ψάξ' το. Επίσης, εκτός από αυτό, μπορείς να το ρίξεις στο youtube. Youtube και πάλι youtube. Ωραιότατα μαθαίνεις κι έτσι. Θα χάσεις περισσότερο χρόνο, βέβαια, αλλά το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο. Αν έχεις μια ραπτομηχανή, έστω και παλιά, τη δουλειά σου θα την κάνεις μια χαρά. Μέσα στο μπλογκ σκέφτομαι να βάζω πιο πολλά βασικά πράγματα, καθώς είναι πολλές οι κοπέλες που θέλουν να μάθουν να ράβουν.
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  21. Αγαπητή Madame Pelagie! Η επαφή με το blog σου ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά! Έχει μια μαγεία και μια απίστευτη αισθητική! Θα σε διαβάσω μετά μανίας και θα σε προσθέσω στα αγαπημένα μου!
    Συγχαρητήρια για το μεράκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάντια, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Θα τα λέμε από δω και πέρα.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΠΕΛΑΓΙΑ ΧΑΡΗΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΜΙΑ!!!! ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΕΦΥΓΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΩΡΙΣ, ΕΛΠΙΖΩ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!!!! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΣΑΙ ΣΥΜΠΑΘΕΣΤΑΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΠΟΙΟΣ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΦΙΓΟΥΡΑ, ΘΑΡΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΒΓΑΛΜΕΝΗ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΕΠΟΧΗ!!!! ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ, ΕΧΕΙ ΕΝΑΝ ΠΑΡΙΖΙΑΝΙΚΟ ΑΕΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ, ΣΑΝ ΝΑ ΚΟΣΜΟΥΝ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΝΟΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΜΟΔΑΣ!!!! ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ MADAME PELAGIE DE PARIS!!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙ!!! ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα, βρε Χαριτίνη, τί ωραία λόγια...
      Ευχαριστώ πολύ, υπερβάλλεις και με κάνεις και ντρέπομαι. Κι εμένα μου φάνηκες πολύ συμπαθητική, αλήθεια. Είσαι ωραία φιγούρα και εντυπωσιακή.
      Πάντως, κι εγώ ελπίζω να μείνω περισσότερο στην επόμενη συνάντηση - έπρεπε να φύγω, διότι με περίμενε η μαμά μου.
      Φιλιά και, ναι, θα τα ξαναλέμε!

      Διαγραφή
  23. Εγώ γιατι δεν σε γνωρισα οεο?????Αχ βρε κοριτσι θαυμαζω τα όμορφα πράγματα που κανεις αλλα απο ραψιμο δεν πολυκαταλαβαινω... Αρκούμαι να σε θαυμάζω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε, γιατί; Η αλήθεια είναι ότι έφυγα σχετικά νωρίς από το καφέ εκείνη τη μέρα. Και ήμασταν και πολλές, ζωή νά 'χουμε...Την επόμενη φορά. Μέχρι τότε, θα τα λέμε διαδικτυακά.
      Α, και ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  24. Κούκλα, έλα για παιχνιδάκι από το blog μου! Να γνωριστούμε παίζοντας! Αν έχεις διάθεση και χρόνο φυσικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάντια, διάθεση έχω. Ο χρόνος λίγο μου λείπει τις τελευταίες μέρες. Με την πρώτη ευκαιρία, όμως, θα ανταποκριθώ στην πρόσκλησή σου!
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  25. μα τα κανεις να φαινονται τοσο ευκολα!!!αυτες ειναι οι αγαπημενες μου φουστες!!!!

    a kiss from the
    cocobloggers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τα κάνω να φαίνονται εύκολα. Είναι. Φτιάξε κι εσύ μία. Μπορείς!

      Διαγραφή
  26. Πρέπει να έχει πέσει πολύ δουλειά! Άντε καλέ η ανάρτηση μπαγιάτεψε! Στο Bazzar Βολεύει Κυριακή απόγευμα τις περισσότερες τελικά...άμα είναι και μπορέσεις γράψε κανένα μήνυμα να κανονίσουμε ώρα συνάντησης! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε, Τζωρτζίνα, όντως. Έχεις δίκιο. Μπαγιάτεψε και πολύ. Η Κυριακή είναι δύσκολη. Φεύγω συνήθως από την πόλη, γι' αυτό. Αν βολέψει, όμως, μέχρι αύριο το πρωί θα σου στείλω. Θα είναι ωραία, αν καταφέρω και τα στριμώξω.
      Φιλιά.

      Διαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!