14.2.12

Red circle skirt


Καιρό τώρα ήθελα να φτιάξω μία τέτοια φούστα, circle skirt, κυκλόφουστα, πώς το λέτε εσείς εδώ, γιατί ξεχνάω πώς το λέμε εμείς εκεί...
Και, ναι, ήρθε το πλήρωμα του χρόνου. Ένα πράγμα που με εμπόδιζε ήταν το γεγονός ότι αυτή η φούστα απαιτεί αρκετό ύφασμα, και η αλήθεια είναι ότι το ύφασμα το τσιγκουνεύομαι ολίγον. Αυτή τη φορά το πήρα απόφαση, όμως, και πήγα στην Εύη, η οποία μου έδωσε ένα υπέροχο ύφασμα, κρεπ αλπακάς, μου είπε, λέγεται. Μισό μαλλί και μισό μετάξι- μόνο που το λέω χαίρομαι. Και έχει και ένα τέλειο χρώμα, κόκκινο-κόκκινο (ούτε του κρασιού, ούτε του μήλου, ούτε του κεραμιδιού- απλώς κόκκινο), το οποίο, λόγω της σύνθεσης και του μεταξιού, προφανώς, κάνει πολύ όμορφες διαβαθμίσεις με το φως, αλλού πιο βαθύ, αλλού πιο φωτεινό. Τέλειο, σου λέω, δεν έχω πιάσει πιο ωραίο! Και χυτό, και ελαφρύ, και χειμωνιάτικο. 
Τέλος πάντων, το σκεπτικό αυτού του είδους φούστας είναι ότι σχεδιάζεται με βάση δύο ομόκεντρους κύκλους. Ο εσωτερικός (με ακτίνα ρ1) έχει τη διάμετρο της μέσης σου, και ο εξωτερικός (με ακτίνα ρ2) προκύπτει με βάση το πόσο μακριά θέλεις τη φούστα σου. Απλή γεωμετρία. Και βασικές γνώσεις ραπτικής (αρκεί να ξέρεις να ράβεις ίσιο γαζί, και ένα κρυφό φερμουάρ). Δες και την παρακάτω εικόνα:

Σε αυτή τη φούστα εφάρμοσα και μία καινούρια τεχνική που έμαθα, ώστε να βγαίνει πολύ καθαρό το αποτέλεσμα στο φερμουάρ, και είμαι πολύ χαρούμενη, γιατί το αποτέλεσμα βγήκε όντως πολύ περιποιημένο και επαγγελματικό.
Το βασικό προτέρημα αυτής της φούστας είναι ότι, επειδή ακριβώς εμπεριέχει μήκη που είναι παράλληλα στη διαγώνιο του υφάσματος, είναι πολύ ρευστή και με πολλή κίνηση. Όταν περπατάς κουνιέται πολύ όμορφα. Και νομίζω ότι είναι πολύ θηλυκή και χαριτωμένη.
Α, και, ξέχασα να πω, είναι πολύ εύκολη στην κατασκευή της. Το μόνο δύσκολο (από την άποψη του χρονοβόρου) είναι στο στρίφωμά της, το οποίο είναι πολύ μεγάλο και παίρνει λίγη ωρίτσα. Κατά τα άλλα, στο σύνολό της, η φούστα έγινε σε ένα τρίωρο, και χωρίς προβλήματα. Μου άρεσε.



Υ.Γ.: Από το τόσο που μου άρεσε, τη μάτιαξα μονάχη μου τη φούστα, και της έκανα μία καλή λαδιά (α ρε θεία με τις λιαστές ντομάτες σου), της έδωσα και κατάλαβε. Στο καθαριστήριο, αδερφές μου, στο καθαριστήριο. Να δούμε, θα βγει;

54 σχόλια:

  1. Είναι όνειρο! Η φούστα, το χρώμα, η κίνηση αλλά και το πως στριφογυρίζει... μου θύμισε τα νιάτα μου, που τρελαινόμουν να φοράω φούστες και να γυρίζω γύρω γύρω.
    Μπράβο και πάλι μπράβο! Το πόσο σε ζηλεύω που πιάνουν τα χέρια σου, σου το 'χω ξαναπεί!
    Καταπληκτική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, καλά τώρα. Νομίζω πως υπερβάλλεις. Τέτοια φούστα τη φοράνε όλες οι ηλικίες. Μπορείς κι εσύ να φτιάξεις μία (και να τη φορέσεις, άνετα). Πραγματικά, είναι πολύ πιο εύκολο από ο, τι νομίζεις. Ευχαριστώ πολύ, φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Πολλά μπράβο Πελαζί, πανέμορφη, φανταστικό χρώμα, τέλεια επιλογή υφάσματος, αυτή η φούστα νομίζω ότι δε θες να τη βγάλεις, μου φαίνεται ότι την αγάπησες από την αρχή. Δεν έχω επιχειρήσει τέτοια προσπάθεια, είναι υφασματοβόρα φουστίτσα, αλλά αξίζει και με το παραπάνω από αυτό που βλέπω! Οι οδηγίες είναι παραπάνω από κατατοπιστικές, αν το πάρω απόφαση να πιάσω βελόνι, μπορεί να σε ρωτήσω μερικά πραματούδια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ το τσιγκουνεύομαι το ύφασμα, γενικώς. Αυτή η φούστα δεν ήθελε, τελικά, τόσο πολύ όσο νόμιζα, όμως, γιατί βγήκε σε ένα μάκρος όλος ο κύκλος. Έχει και σχέση με το πόσο μακριά τη θέλεις. Ξόδεψα 75 εκατοστά ύφασμα για τον κύκλο (ο οποίος κατανάλωσε όλο το φάρδος), και γύρω στα 80 εκατοστά για τη ζώνη. Μου περίσσεψε ένα μεγάλο κομμάτι, αλλά όχι όλο το φάρδος. Κάτι θα το κάνω κι αυτό. Να το πάρεις απόφαση. Αν χρειαστέις καμιάβοήθεια στους υπολογισμούς, στείλε εδώ ή στο mmepelagie(παπάκι)gmail.com.
    Φιλιά πολλά.
    Υ.Γ.: Πολύ χαίρομαι όταν ακούω (βλέπω, δηλαδή) από σένα, πάντα. Να το ξέρεις. Μου είσαι πολύ προσφιλής (και είσαι και η πρώτη που μου έδωσες σημασία εδώ). Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αφού είσαι η αδυναμία μου, από την πρώτη φορά που ήρθα κάτι μου έκανες, με μάγεψες, κάτι μου έβαλες στο μπλογκ και με μέθυσες :P -Θυμάμαι μια φορά που είχα βγάλει με βοήθεια μια φούστα με 8 φύλλα κομμένα λοξά κι είχαμε φάει ένα τόπι ύφασμα χωρίς να το καταλάβουμε, καταστραφήκαμε και η φούστα βγήκε μάπα στο τέλος.. τραβάγαμε τα μαλλιά μας. Σ'ευχαριστώ, ό,τιδήποτε χρειαστώ θα σου πω. Όπως έχεις καταλάβει είμαι ανενεργή εδώ και πολύυυ καιρό, μόνο μπατζάκια στριφώνω, κι αυτά, όχι πάντα, τα γυρίζω :D νομίζω ότι μου χρειάζεται ένα δημιουργικό ηλεκτροσόκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, σε κάποια στιγμή θα κάνω ένα sewalong (να πάρει, αυτή η ελληνική γλώσσα, τόσο πλούσια ντεμέκ, αλλά, πες τώρα εσύ ένα αντίστοιχο στα ελληνικά). Θα πάρεις μέρος (ξέρω, ξέρω, αρκεί να σε πετύχω στις καλές σου).

      Διαγραφή
  5. Κυρία μου η φούστα σας πανέμορφη και πολύ σας πήγε! Ευχαριστούμε κι εμείς για τις οδηγίες σου είναι όπως πάντα υπερπλήρεις! Ελπίζω να τα καταφέρυμε και οι 2 και να γνωριστούμε την Κυριακή. Ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζωρτζίνα, οι οδηγίες είναι ελλιπείς. Θέλει ακόμα κανα δυο πραγματάκια, αλλά θα έβγαινε μεγάλη και βαρετή η ανάρτηση. Αν θελήσεις λεπτομέρειες, πες μου. Θα χαρώ πολύ να σου πω πώς την έκανα. Να ξέρεις, πάντως, είναι πολύ ωραίο πρότζεκτ για αρχάριες...

      Διαγραφή
  6. Λοιπόν, είναι φανταστική!
    Πρέπει να βρω μια φίλη σαν εσένα, ή να πάρω
    ραπτομηχανή. Τα υφάσματα είναι ακριβά; δεν έχω ιδέα ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λύριελ, να πάρεις μια ραπτομηχανή. Είμαι λιιιγο μακριούτσικα, αλλά, σε οτιδήποτε θελήσεις και μπορώ να βοηθήσω, θα είναι χαρά μου. Τα υφάσματα μπορεί να γίνουν πολύ ακριβά, ανάλογα με την ποιότητά τους. Εσύ όμως δεν πρέπει να ανησυχείς γι' αυτό, επειδή, εκεί που είσαι έχει πληθώρα προσφορών και ποιοτήτων. Και μπορείς πάντα να πάς σε αυτα τα yard sales ή τα garage sales, και να πετύχεις τρελά φθηνά υλικά για ραπτική. Βασικά, αν ήμουν στη θέση σου, θα πήγαινα σε ένα τέτοιο για να βρω φθηνή ραπτομηχανή. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Υπεροχο χρωμα!!!!
    υπεροχη κίνηση!!!Σε ευχαριστούμε για τις οδηγίες!
    Οπως μας τα λες , φαίνεται εύκολη!!! Θα προσπαθήσω και εγώ!!
    Φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Μαριάννα. Να προσπαθήσεις, και θα τα καταφέρεις, σίγουρα. Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  8. Άκρως θηλυκή η φούστα σου!!! Χίλια μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο. Είναι από την εποχή που ακόμα τα ρούχα ήταν θηλυκά (οι φούστες αυτές είναι χαρακτηριστικές της δεκαετίας του πενήντα-σκέψου ροκαμπίλι κι έτσι), Μαίρη. Ευχαριστώ πολυ!

      Διαγραφή
  9. Ελπίζω να βγει η λαδιά από τη φούστα γιατί είναι...... όνειρο!!!!! πάρα πολύ ωραία και όπως μας περιέγραψες το ύφασμα, το λάτρεψα!! Καλοφόρετη!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ελπίζω, Ανέττα, διότι πολύ εκνευρίστηκα και στενοχωρήθηκα με το λεκέ. Και δεν είχε και γκαρσόν εκεί κοντά, να φωνάξω!

      Διαγραφή
    2. Xαχαχαχαχα(γελάω με το γκαρσόν).Που το θυμήθηκες;Πολύ τσαχπίνικη φούστα.Τύπου lambada ε;

      Διαγραφή
    3. Έλα ντε, πού το θυμήθηκα; Προδίδω και τα χρόνια μου. Στο λαμπαντα δε φορούσαν κοντύτερες φούστες;

      Διαγραφή
    4. Ελαφρώς κοντύτερες και κίτρινες αν θυμάμαι καλά(γκουχ!)

      Διαγραφή
  10. Πολύ αέρινη φούστα... και το κόκκινο της πάει πολύ! Την μάτιασες όμως βρε κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι, όντως, πολύ αέρινη, Ερμιόνη, λόγω του ότι είναι κομμένη (και) στη διαγώνιο του υφάσματος, και αυτό της δίνει πολλή κίνηση.
      Αυτό με το μάτιαγμα και τα ρούχα (και παπούτσια μου) το έχω γενικώς, δυστυχώς. Μόνο με τα δικά μου, όμως- πώς γίνεται αυτό, δεν ξέρω...

      Διαγραφή
  11. Mε βάζεις σε πειρασμό να την δοκιμάσω, αλλά πρέπει να κατέβω κέντρο για υφάσματα και ψιλοβαριέμαι... Θα το κάνω όμως! Η δική σου, τι κόκκινο, πόσο υπέροχη, ΜΠΡΑΒΟ! Να την χαρείς και για την λαδιά don't worry! Τα καθαριστήρια να είναι καλά! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ενδώσεις στον πειρασμό, και δεν θα το μετανιώσεις, Ζωή. Να ξε-βαρεθείς και να πας, λέω εγώ. Μια απόφαση είναι. Σε λίγο θα την πάω στο καθαριστήριο, να δούμε τί θα μου πούνε. Βγαίνει; Δε βγαίνει; (αγωνία)

      Διαγραφή
  12. Πελαζί μου!!Τέλεια!Κάθομαι με τον αδερφό μου και χαζεύουμε την φωτογραφία!και πάλι μπράβο!!Είδες τι ωραία κίνηση έχει το ύφασμα?Τι κρίμα που δεν φοράω φούστες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδα, είδα. Είχες δίκιο, τελικά, γι' αυτό το ύφασμα. Καλά που δεν πήρα το άλλο που ήταν πιο χοντρό. Ευχαριστώ, Ευάκι!

      Διαγραφή
  13. wooow!! Αίστευτη η φούστα σου. Το χρώμα, η κίνησή της. Όλα. Φανταστική. Σκεφτόμουν πολύ καιρό να δοκιμάσω να ράψω μια τέτοια φούστα αλλά δεν το επιχείρησα ποτέ. Βλέποντας όμως τη δική σου δεν κρατιέμαι να τη δοκιμάσω. Μόλις τακτοποιηθώ για τα καλά....
    Αν δεν σε πειράζει θα σε ενοχλήσω κι εγώ κάποια στιγμή με ερωτήσεις σχετικά με την κατασκευή της. Ειδικά αυτό το κόλπο που έκανες με το φερμουάρ :) αλλά και το μέρος που φτιάχνεις τη ζώνη. hmmm....δεν έμειναν κι πολλά ε? Όλα θέλω να τα μάθω.

    D.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Πανίκα, ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Είπαμε: είναι εξαιρετικά εύκολη για να ραφτεί αυτή η φούστα. Οτιδήποτε θελήσεις, να ρωτήσεις, εννοείται! Μη διστάσεις, να το επιχειρήσεις. Θα δεις, είναι πολύ εύκολη, και το αποτέλεσμα αντιστρόφως ανάλογο του μεγέθους της προσπάθειας.

      Διαγραφή
  14. Μπράβο κοριτσάκι!! Μ'αρέσει πολύ!!
    Διάλεξες τέλειο ύφασμα!!
    Καλοφόρετο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Ανζελίκ. Κι εμένα μ' άρεσε (να ευλογήσουμε λίγο τα γένια μας). Τώρα, για το ύφασμα, δε μπορώ να πάρω (όλα) τα εύσημα, βοήθησε πάρα πολύ και η Εύη από τον Ιχτιάρογλου.
      Υ.Γ.: Κόσμημα; :)

      Διαγραφή
    2. Επειδή και το ύφασμα είναι καλό προτείνω βραχιόλι ή κολιέ με λευκά μαργαριταράκια!! Τι λες; Θα της πηγαίνει;

      Διαγραφή
    3. Το βραχιόλι είναι μια πολύ ωραία ιδέα. Μπράβο!

      Διαγραφή
  15. I love the color. The skirt is beautiful. Now if I could reed Greek haha.

    http://www.lyzhang.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πλάκα κάνεις?! Αυτή η φούστα είναι ΤΕΛΕΙΑ! Μπράβο, μπράβο, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιβίκα, ευχαριστώ! Φτιάξε κι εσύ μια circle skirt, μπορείς!

      Διαγραφή
  17. Καλώς σε βρήκα κι εγώ με την σειρά μου Pelagie, mon cherie! Υπέροχο το blog σου, πολύ γλυκά και ενδιαφέροντα όσα κάνεις και προτείνεις. Θα είμαι τακτικότατη επισκέπτρια!

    Την φούστα θα την δοκιμάσω, τολμώ να δηλώσω... Η μητέρα μου ξέρει να ράβει καταπληκτικά και πολύ μετανιώνω που ποτέ δεν έκατσα να μαθητεύσω δίπλα της, όσο ζούσαμε μαζί! Ας κάνω μια δειλή προσπάθεια να βγει κάτι απ'τα χεράκια μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σοφία, σ' ευχαριστώ πολύ. Τη φούστα εννοείται ότι πρέπει να τη δοκιμάσεις! Θα σου βγει, δεν υπάρχει περίπτωση! Και, ναι, κακώς που δεν πήρες την τέχνη από τη μαμά σου. Να κάνεις μία θαρραλέα προσπάθεια, λέω εγώ, και θα πετύχεις! Αν χρειαστείς κάτι, πες μου, θα χαρώ πολύ να βοηθήσω (αν κι εσύ έχεις τη μαμά για απορίες-πολύ καλύτερο αυτό).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ενταξει...αυτες οι φουστες ειναι τελειες!!!και ειναι τοσο ευκολο να φτιαχτουν???θα στρωσω τη μαμα μου μου φαινεται!!!
    σ'ευχαριστουμε για την ψηφο σου στον διαγωνισμο!!!σημαινει πολλα για εμας!!!

    a kiss from the
    cocobloggers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Παρακαλώ, μακάρι να βοήθησα λιγάκι... Και, ναι, είναι πολύ εύκολο να φτιαχτεί μια τέτοια φούστα. Ακόμα κι αν δεν ξέρεις να ράβεις, δύο πραγματάκια να σου δείξει η μαμά, και την επόμενη τη φτιαχνεις μόνη σου.
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ωραία φούστα. Εύγε. Τίποτα σε κιτρινάκι; :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κιτρινάκι, μπα. Δε μου λέει τίποτα, Ιωάννη. Σόρρυ... Ίσως το καλοκαίρι.

      Διαγραφή
  22. Απαντήσεις
    1. Σιγά τις οδηγίες, βρε Φανή... Θα μπορούσα να βάλω και πολύ πιο λεπτομερείς, αλλά φοβήθηκα, όπως προείπα, ότι θα έβγαινε μεγάλη και βαρετή η ανάρτηση...

      Διαγραφή
  23. Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι, είναι πολύ όμορφο το χρώμα, και πολύ ωραία η σύνθεση και η υφή του. Πέτυχε, δεν έτυχε (μπορεί και το ανάποδο). Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  24. Μόλις ανακάλυψα το blog σου κι ερωτεύτηκα...
    Ερωτεύτηκα παρόλο που δεν έχω ουδεμία σχέση με ραπτική ή οποιουδήποτε είδους κατασκευή (εκτός ίσως με την καταστροφή της)

    Ό,τι έχω δει εδώ, είναι υπέροχο - milles bravo madame!


    Πώς και δεν ράβεις και για να πουλάς τις δημιουργίες σου; εγώ θα στις αγόραζα πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία, πραγματικά σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Τη ραπτική, πιστεύω, την αγαπάς, αν, πρώτον, σ' αρέσει να δημιουργείς και έχεις λίγη υπομονή, και δεύτερον, αν σ' αρέσει το προϊόν της (δηλαδή τα ρούχα). Τα έχεις αυτά; Αν ναι, τότε όλα μαθαίνονται, σχεδόν άκοπα.
      Τώρα, το ότι δε ράβω για να πουλάω (τουλάχιστον ακόμα) είναι επειδή, γενικώς, δεν τα πάω καλά με τις προθεσμίες. Θέλω να κάνω πράγματα στο δικό μου ρυθμό, και όταν και άμα έχω διάθεση. Και, επίσης, δεν έχω και χρόνο για να το κάνω. Ίσως αργότερα... Θα το μάθεις, πάντως, αν συμβεί-θα το ανακοινώσω εδώ.
      Και πάλι σ' ευχαριστώ πολύ για τα ευγενικά σου λόγια. Θα τα λέμε!

      Διαγραφή
  25. καταπληκτική φουστίτσα και τέλειο χρώμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αγαπητή madame Pelagie συγχαρητήρια για το blog σας και τις υπέροχες δημιουργίες σας!
    Μιας και είστε μοδίστρα λοιπόν είναι εύκολο να μου προτείνετε ποια ρούχα μου ταιριάζουν? Οι πωλήτριες στα μαγαζιά με φορτώνουν κάθε φορά με ένα σωρό "τέλεια" ρούχα τα οποία μόλις τα φοράω σπίτι μου απογοητεύομαι.
    Ο σωματότυπος μου είναι μήλο, plus size apple shape.
    Τι να φοράω για να μην τονίζω τα αρνητικά μου σημεία?
    Πραγματικά δεν έχω βρει ένα ρούχο να στρώνει πάνω μου, φαντάζομαι οι λεπτές κοπέλες πάντα ότι και να φοράνε τους πάει αλλά ξέρω κι άλλες είναι που είναι χοντρές (δεν είμαι η μόνη!) μα είναι πολύ κομψές (παχουλοκομψές και φινετσάτες.
    Δώστε μου τα φώτα σας έχω απογοητευτεί εντελώς!
    Με εκτίμηση <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Κορίνα, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Καταρχάς, θα ήθελα να σου πω ότι δεν είμαι"μοδίστρα", με την έννοια ότι δε ραβω ρούχα για άλλους, παρά μόνο για μένα, και επίσης είμαι ακόμα σε αρχικά στάδια για να ονομαστώ έτσι. Επίσης, και παρά το γεγονός ότι ψωνίζω μόνη μου τα ρούχα μου εδω και είκοσι χρόνια περίπου, ακόμα κάνω λάθη στα ρούχα που αγοράζω, ως προς την εφαρμογή τους, το στυλ τους, και το αν μου πηγαίνουν, τελικά. Οπότε, με αυτά στο μυαλό μου, δε θα μπορούσα να πω σε κάποιον άλλο τί να φορέσει, πόσο μάλλον αν δεν τον έχω δει ποτέ! Κάτι, όμως, που προσπαθώ να ακολουθώ είναι να μην αγοράζω ρούχο που δε μου κάνει κλικ. Εννοώ, όχι απλώς να μου αρέσει, αλλά να μου κάνει αυτο το κάτι (εννοείται πως πάντα δοκιμάζω τα ρούχα που αγοράζω). Αλλά κι αυτό δεν το καταφέρνω πάντα. Αυτο που θέλω να πω είναι ότι προσπαθώ να ακολουθώ το ένστικτό μου, χωρίς να επηρεάζομαι από τον καθένα.
      Δεν ξέρω αν βοήθησαν καθόλου αυτά, ελπίζω να ταλέμε από δω και πέρα.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!