23.1.12

Colette's sewing book


Μου ήρθε τις προάλλες με το ταχυδρομείο το εξής καλούδι: Colette's sewing book. Είχα μπει στη λίστα πριν ακόμα εκδοθεί, καθώς παρακολουθώ το blog (την Coletterie) πολύ καιρό, και μου αρέσει τόσο η αισθητική του, όσο και το περιεχόμενό του- σου δίνει ιδέες, έχει συμβουλές, και ωραίες φωτογραφίες. Και έχω πάρει και κανα δυο πατρόν τους, τα οποία είναι πολύ προσεγμένα, με αναλυτικές οδηγίες και πολύ ωραία κοψίματα. Έχω βάλει στο μάτι και μία μπλούζα τους τώρα, την Violet, και περιμένω τίποτα εκπτώσεις ή προσφορές για να το τσιμπήσω.

Ένιγουέι, όσον αφορά το βιβλίο πάλι: Το παρήγγειλα μέσω του amazon, και ήταν πολύ καλή η τιμή του, και χωρίς μεταφορικά (το έβαλα μαζί με κάτι άλλο που ήθελα να πάρω από καιρό, και, επειδή ήταν πάνω από 25 λίρες, ήταν δωρεάν).
Καταρχάς, όσον αφορά την εμφάνισή του, παίρνει άριστα, γιατί έχει όμορφες φωτογραφίες και χρώματα, και είναι και πρακτικό στη χρήση του, γιατί έχει σπιράλ. 
Στην αρχή του έχει κάποια θεωρητικά θέματα, πρακτικά πολύ, και μία ενδιαφέρουσα αναφορά στα croquis, δηλαδή εκείνα τα σκίτσα που φτιάχνεις με βάση τη σιλουέτα σου, και μετά τα ντύνεις (όπως εκείνες τις παλιές χάρτινες κούκλες, κάπως), για να δεις αν σου πηγαίνουν τα διάφορα στυλ ρούχων. Καλό. Ίσως το δοκιμάσω.
Το πιο σημαντικό, είναι ότι το βιβλίο σου δίνει μαζί και πέντε πατρόν (για μία μπλούζα, μία φούστα και τρία φορέματα), τα οποία βρίσκονται σε έναν φάκελο στο πίσω του μέρος. Βολικό πολύ, και συμφέρον. Στο δεύτερό του κομμάτι, λοιπόν, παίρνει ένα ένα τα πατρόν και σου γράφει αναλυτικά τις οδηγίες για να ράψεις τα αντίστοιχα ρούχα, ξεκινώντας από το πιο εύκολο, αυξάνοντας σταδιακά το βαθμό δυσκολίας, και προσθέτοντας κάθε φορά καινούριες τεχνικές για να μαθαίνεις, καθώς ράβεις το ρουχαλάκι σου. Μου άρεσε πολύ και αυτό.
Συμπερασματικά, θα έλεγα ότι ήταν μια πολύ καλή αγορά. Θα φτιάξω σίγουρα κάποιο από αυτά, αφού τελειώσω με όλα τα ημιτελή που έχω βάλει στη σειρά (αμήν).


*Ύφασμα από το Pugly Pixel

37 σχόλια:

  1. Pira kai ego auto to vivlio gia ta Xpistougenna! Ine poli omorfo kai alla akoma na ftia30 kati apo ta patron tou, giati exo kai go polla imiteli pouxa stin sipa! To exo diavasi omos kai ine e3airetiko!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα ημιτελή τί θα γίνουν, βρε παιδί μου, πια; Μάστιγα, σου λέει...

      Διαγραφή
  2. Άντε μεγειά σου !! Τώρα έχεις νέο υλικό να παίξεις, πολύ ενδιαφέρον ακούγεται ;)
    Καλή εβδομάδα Madame Pelagie και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή βδομάδα να έχουμε, Λύριελ! Όπως το είπες: καινούριο παιχιδάκι..

      Διαγραφή
  3. Θα περιμένουμε να δούμε τη νέα δημιουργία σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θα περιμένω. Να δω πότε θα τελειώσω κάτι, δηλαδή...

      Διαγραφή
  4. καλές δημιουργίες!!θα περιμένουμε να δούμε τι θα φτιάξεις!!μου πήρε ο καλός μου ραπτομηχανή δώρο τα χριστούγεννα!!δεν έχω ιδέα!! ευτυχώς όμως έχει κάποιες οδηγίες..ούτε την κλωστή δεν ξέρω να περνάω..αλλά δεν μασάω...θέλω να φτιάξω πολλά!!χιιχιχ!!καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με' γειά σου, Μάγια, η μηχανή! Ξεκίνα απ´ τα βασικά, και θα σου αρέσει πολυ.

      Διαγραφή
  5. σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!να είσαι καλά!!κι εγώ πιστεύω πως θα μου αρέσει πολύ..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλά ραψίματα... κι από μένα...! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ. Θα είναι (καλά τα ραψίματα)!

      Διαγραφή
  7. Μεγεια, μεγεια! Πολύ ωραίο αυτό το βιβλίο, το έχω στα υπ'όψιν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το πάρεις, Βιβίκα, είναι πολύ καλή η αξία του για την τιμή του. Να μπεις στο site της Colette, μόνο, για να δεις τα έτοιμα ρούχα που βγαίνουν με τα πατρόν τους. Αν σου αρέσουνε έστω τα δύο από αυτά, τότε τα αξίζει τα λεφτά του.

      Διαγραφή
  8. Με 'γειά το ωραίο σου βιβλίο!!! Το πήρες με κάρτα ή με αντικαταβολή?? Τις κάρτες τις φοβάμαι, γιατί πριν 2 χρόνια που είχα παραγγείλει κάτι από Αμερική, μου πήρανε το νούμερο (το χακερέψανε!!!) και μου χρεώσανε την κάρτα μου 2.500€ για μάρμαρα και πατώματα, κάπου σε ένα εργοστάσιο στη νότιο Γαλλία!!! Για την ιστορία να πω, ότι η τράπεζα τελικά μου πίστωσε το ποσό..... αλλά από τότε ... γιοκ παραγγελείες μέσω internet. Άντε να δούμε ανάρτηση από το βιβλίο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανέττα, ψωνίζω πολύ συχνά από το ίντερνετ (τουλάχιστον 2-3 φορές το μήνα, αν αυτό μπορεί να θεωρηθεί συχνό) για τα τουλάχιστον 4 τελευταία χρόνια, και πάντα με την πιστωτική ή τη χρεωστική μου κάρτα. Έχω και προπληρωμένη, αλλά αυτή δε τη χρησιμοποιώ και πολύ συχνά, διότι έχει χρέωση. Καταλαβαίνω ότι, αν καείς στο χυλό, φυσάς και το γιαούρτι, αλλά δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να περιορίζεσαι και να χάνεις ευκαιρίες και καλές τιμές και προϊόντα, αφού τα περισσότερα site πλέον έχουν την επιλογή να πληρώσεις μέσω paypal, που είναι απολύτως ασφαλής τρόπος για να κάνεις συναλλαγή. Και, ακόμα και αν συμβεί κάτι, πάντα παίρνεις τα χρήματά σου πίσω. Επίσης, έχω βάλει να μου έρχεται ειδοποίηση στο κινητό μου κάθε φορά που γίνεται χρέωση στην κάρτα μου, οπότε, οτιδήποτε και να γίνει, θα το αντιληφθώ αμέσως.
      Στο προκείμενο τώρα: Λέω να κάνω πρώτα ένα φορεματάκι που έχουνε. Έχω πάρει και το ύφασμα γι' αυτό... Άλλο ένα πρότζεκτ που θα ξεκινήσει ταυτόχρονα με τα υπόλοιπα.

      Διαγραφή
  9. ΜΕ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!Για να δουμε τα ημιτελή σου, για να παρουμε θάρρος και εμεις οι αρχαριες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ημιτελή μου δεν είναι σε κατάσταση να φωτογραφηθούν ακόμα, Μαριάννα, δυστυχώς. Έχω και μία άλφα τελειομανία, οπότε προς το παρόν όχι. Θα το κάνω, όμως.
      Πρέπει σε κάποια στιγμή να δεσμευθώ ότι θα ολοκληρώνω τα πρότζεκτ σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (δε μπορεί, ας πούμε, να έχω ένα φόρεμα στα μισά για έναν ολόκληρο μήνα, αυτό είναι υπερβολή), και ποτέ να μην ξεπερνώ τα τρία, ας πούμε, ταυτοχρόνως. Υπόσχομαι(ε, καλά, όχι ακόμα...).

      Διαγραφή
  10. Με γειά το καινούριο σου βιβλίο λοιπόν!! Περιμένουμε τις νέες δημιουργίες σου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη, ευχαριστώ. Κι εγώ περιμένω τις νέες μου δημιουργίες. Να ολοκληρωθούν ως δια μαγείας-τί κακό κι αυτό...

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραίο Πελαζί και πολύ εμπνευστικό φαίνεται το βιβλιαράκι, μερσί και για το λινκ, δεν το ήξερα αυτό το μπλογκ. Καλές δημιουργίες και από μένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι, ο υπερσύνδεσμος είναι πολύ χρήσιμος, όντως. Έχει ωραία τιπς, και ανα διαστήματα δωρεάν πατρόν. Και ωραίες εικόνες. Προτεινόμενο.

      Διαγραφή
    2. Tienes un blog con cosas muy lindas.Desde hoy sigo tu blog
      Si lo deseas te invito a visitar mi blog y si es de tu agrado, me gustaría tenerte como seguidora de mi blog para así seguir en contacto. Saludos. Manoli

      Διαγραφή
  12. Υπεροχος ο τιτλος του blog!!!Very nice blog!!xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Μου άρεσε πολύ και το δικό σου. Έγινα ήδη αναγνώστης! Θα τα λέμε.

      Διαγραφή
  13. μολις ηρθα στο Blog σου και εχω να δηλωσω ερωτα....!!!!εισαι φοβερη...
    σ'ευχαριστουμε για το following και ανταποδιδουμε...hope you keep in touch!!!

    a kiss from the
    cocobloggers

    p.s. ο τιτλος σου με εκανε να χαμογελασω...thanks!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Σε βρήκα από την art nouveau που είναι πιο πάνω, και μου άρεσαν πολύ οι φωτογραφίες σου.
      Καλώς ήρθες, λοιπόν, και θα τα λέμε, ναι!

      Διαγραφή
  14. εισαι ταλενταρα μανταμ πελαζι:)
    μεγεια το καινουριο σου αποκτημα, ειμαστε ολο αυτια(ή μάτια καλυτερα) για τα επομενα καλλιτεχνηματα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Θώμη. Κόψε κάτι, όμως, βρε παιδί μου. Με αγχώνεις...

      Διαγραφή
  15. Τι κρίμα βρε παιδί μου να μην υπάρχουν τέτοια βιβλία στα ελληνικά!! Άντε ψάχνε τώρα να μεταφράσεις ορολογίες !Σκέτη τρέλα το blog σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ,πάλι, Γιούλα, παθαίνω ακριβώς το αντίθετο: επειδή έμαθα να ράβω μέσω διαδικτύου, ξέρω τις ορολογίες στα αγγλικά, και στα ελληνικά όχι. Αφού, πηγαίνω στα μαγαζιά με ήδη ραπτικής, και ιδρώνω να τους εξηγήσω τί ακριβώς θέλω. Μόνο που δεν τους το ζωγραφίζω. Πολύ γέλιο.
      Α, καλώς ήρθες!

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα και Καλό μήνα μ'ένα βραβειάκι.. πέρασε μια βόλτα να το παραλάβεις!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Αμαρυλλίς! Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο. Ωραίος τρόπος για να μπει ο μήνας.

      Διαγραφή
  17. Αλό madame Pelagie! Μόλις χθες ανακαλυψα το blog σου και καταενθουσιαστηκα! Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχουν κ πολλά ελληνικά blogs για ραπτική. Αυτό το βιβλίο το έχω κ εγώ(το αγόρασα στα "μεταχειρισμένα του amazon!;) ). Μέχρι τώρα έχω ξεκινήσει να φτιάχνω το Pastille και το Truffle. Δεν ξέρω αν έχεις ξεκινησει κάποιο από αυτα, αλλα με το Pastille είχα πρόβλημα, γιατι το πισω κομμάτι ήταν πολύ μακρύ. Δηλαδή περίσσευαν τουλάχιστον 3-4 εκατοστα στην πλάτη!!
    Ένιγουέι...αυτά έχουν γίνει τώρα πια UFOs (unfinished object), αλλά ελπίζω να προλάβω να τα φτιάξω φέτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, Sayelmar! Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω κάνει κανένα από τα πατρόν του βιβλίου, κι αυτό γιατί δεν ξετρελάθηκα ιδιαίτερα με τα σχέδιά τους. Βασικά, ψιλοαπογοητεύτηκα με τα πατρόν του βιβλίου, τα οποία σε σχέση με τα κανονικά πατρόν της Colette ωχριούν, δε συμφωνείς; Αυτό που λες, πάντως, με τα εκατοστά που περίσσευαν, το έπαθα κι εγώ με το πατρόν του ανδρικού πουκαμίσου της Colette, το οποίο είναι ένα UFO (πολύ καλός ορισμός, btw!) κι αυτό... Αχ, τί θα γίνει μ' αυτά τα UFO's, δεν ξέρω...
      Όπως και νά 'χει, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Να τα λέμε, ε;
      Φιλιά!

      Διαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!