20.1.12

Δέκα

Ρε παιδιά, συγγνώμη, αλλά αυτό το παίγνιο (το δέκα), που έκανε το γύρο του διαδικτύου εν ριπή οφθαλμού αυτές τις μέρες, όλοι το παίξατε; Τζίζ(ους)!
Δεν θα γκρινιάξω για να πω ότι δεν παίρνω μέρος σε τέτοια παιχνίδια και τέτοια (μόλις το έκανα), και θα πάω κατευθείαν στο προκείμενο. [Αγαπητή sewsome, σε καθιστώ υπεύθυνη γι' αυτή μου την κατρακύλα (I hate chain letters/mails/things, αλλά έχεις δίκαιον, εξυπηρετούν απώτερο σκοπό εδώ-το ασμπέτε, που είπες κι εσύ...), να τα λέμε αυτά. Lyriel, μια απ' τα ίδια. Θα έλεγα το ίδιο και στη thomi, αλλά είναι καινούρια εδώ, και δεν της έχω θάρρος.]
Έχουμε και λέμε, λοιπόν:



Τώρα, για να μάθεις, δεν θα περάσω τη σκυτάλη σε κανέναν. Δηλαδή, σε όλους. Όποιος αρέσκεται, συνεχίζει.



*Pattern paper από την Jodie Lee Patterson via Jessica Sprague, ετικέτα με λουλούδι από maymej, παραμάνα από Kitschy Digitals via Jessica Sprague.

38 σχόλια:

  1. Xaxa, σαν το πρωινό στα ξεοδοχεία δεν έχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει, Βιβίκα. Τα ταξίδια μου ανοίγουν την όρεξη, μάλλον.

      Διαγραφή
  2. Γιεεέ! Αυτή την ευθύνη την αναλαμβάνω με μεγάλη χαρά-ω τι φιλοφρόνησις! Πελαζί έβαλες την προσωπική σου σφραγίδα στο παίγνιο με την δική σου αισθητική! Ρε παιδί μου και σκορδαλιά με λακέρδα να παραγγείλουμε εσύ θα φαίνεται σα να τρως χαβιάρι με σολωμό
    (άσε που είσαι το άβατον των μπινελικίων μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έτσι, έτσι: ο καθένας να αναλάβει το μερίδιο ευθύνης που του αναλογεί.
    Και, όπως θα σου πει και το μοντέλο, το παν είναι το ύφος- Δε πα' να λες χαζομάρες... άμα τις λες με ύφος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν έχω κι εγώ ένα μερίδιο ευθύνης, χαίρομαι πάρα πολύ λοιπόν,
    γιατί μου άρεσε πολύ αυτή η εικόνα που έφτιαξες ;)
    Και το περιεχόμενο της, πράγματι, μου έδωσε μια μικρή μικρή δόση,
    από σένα {μ' αρέσει το ας μπέτε} και θα ταυτιστώ με το πρώτο και
    το τελευταίο -μπουφές λέμε τώρα με αυγά ψωμιά κρέπες μερέντες πανκεικς
    μαρμελάδες μέλια πορτοκαλάδες καφέδες με κρίμερ και θέα ... θάλασσα ή βουνό
    δε με πειράζει ;) Πάμε ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λύριελ, μηπερδεύεσαι. Έφυγες και νομίζεις ότι τα πανκεικς τα τρώμε κι εδώ. Εδώ τρώμε λαλάγγια, να σου θυμήσω. :)
      Επίσης, το "ασμπέτε" είναι κόπυραιτ της sewsome, και αναφέρθηκε στα σχόλια του δικού της 10-δε μπορώ να πάρω τα εύσημα γι' αυτό.
      Εγώ προτιμώ να είμαι στο βουνό (είδες, αυτο ξέχασα να το γράψω), και να έχω θέα στη θάλασσα. Πήλιο. Ε; Πάμε, πάμε!
      Υ. Γ.: Τί είναι το "κρίμερ", καλέ; Creamer, εννοείς; Δηλαδή, κρέμα; Μπα, δεν τα ξέρω τα συστηματα εκεί... Στις ταινίες δεν έχω ακούσει να το λένε αυτό. Όπως και νά' χει, καφέ πίνω μόνο ελληνικό, έναν, το πρωί. Μετά, μόνο τσάγια.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητή Εύη. Μου θύμισες τον Σπύρο Παπαδόπουλο στους Απαράδεκτους, που έλεγε "τί έγινε, ρε παιδιά;".
      Μη με φυτιλιάζεις τώρα, και δεχτείς πρόσκληση κι εσύ για το Δέκα. Τώρα που το σκέφτομαι, σου αποστέλλω τώρα μία. Πρόσκληση. Να μας πεις τα Δέκα αγαπημένα σου. Ό,τι θέλεις. Γράψε τα δέκα αγαπημένα σου υφάσματα, ας πούμε. Για να μάθεις.

      Διαγραφή
    3. Λαλάγγια ε? τι είναι αυτό παιδί μου, όπως λέμε τηγανίτες?
      Λοιπόν το creamer είναι κρέμα ναι πουτ η βάζεις στον καΪφέ και έχει και γεύσεις να διαλέξεις, βανίλια, κανέλα, και ούτω καθ' εξής ...
      Ελληνικό έπινα κι εγώ, αλλά τώρα εδώ έχω ένα μικρό προβληματάκι. Μικρό γκαζάκι δεν μπορώ να πουθενά και τα "μάτια" της κουζίνας επειδή είναι με γκάζι, έχουν ένα μεγάλο μαραφέτι από πάνω να βάζεις την κατσαρόλα, αλλά το μπρικάκι μου το μικρό δεν μπορώ να το βάλω γιατί θα πέσει μές στην τρύπα :( τέλος πάντως, αυτά τα ολίγα για τις διευκρινήσεις. Φιλί τώρα *

      Διαγραφή
    4. Γιες, λαλάγγια ίσον (περίπου) τηγανίτες, Λύριελ. Το κρίμερ ακούγεται καλή φάση. Αυτό με τον ελληνικό, μεγάλη βλακεία, παιδί μου.

      Διαγραφή
  5. Μπορεί να το παίξαμε όλες ή σχεδόν όλες (το ΔΕΚΑ) αλλά εσύ έκανες ξανά την διαφορά κι όχι μόνο με τις απαντήσεις σου,που μία γύρα έκανα ως περίληψη προηγουμένων και κατάλαβα το ποιόν σου!
    Δεν παίζεσαι Madame Pelagie! κάτι ήξερε η νονά σου...
    Την αγάπη και τον θαυμασμό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Θα μεταβιβάσω και στη νονά μου τα δέοντα.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  6. Τι ωραία επεξεργασία εικόνας! Αχ πόσο παιδεύομαι που δεν σκαμπάζω Photoshop και δεν έχω χρόνο να μάθω! Μου βγήκε το λάδι με την ανακαίνιση! Ευχαριστώ για τις εποικοδομητικές παρατηρήσεις φιλενάδα! Ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζωρτζίνα, αν τυχόν εγκαταστήσεις το φώτοσοπ στον υπολογιστή σου, μπορώ να σου πω δυο τρία πραγματάκια για να ξεκινήσεις, αν θέλεις. Εύκολο είναι, μη φανταστείς. Και όχι χρονοβόρο. Όσο για την ανακαίνιση, μπορεί να παιδεύτηκες, αλλά σου βγήκε πολύ όμορφο το αποτέλεσμα.

      Διαγραφή
    2. Το έχω το πρόγραμμα καλή μου! Είδα και κάποια βιντεάκια online αλλά δεν έχω καθόλου χρόνο για να καθίσω την ώρα που χρειάζεται να κάνω εξάσκηση ασε που δείχνουν πράματα πολύ εξειδικευμενα! Δε μου φάνηκε καθόλου ευκολο όμως και μάλλον δεν διάλεξα σωστα βιντεάκια. Θα εκτιμούσα πολύ τη βοήθεια που προσφέρεις άμα δεν είναι εξαιρετικά χρονοβόρα και χωράει σε μαιηλ! Να συνθέτο εικόνες θέλω όχι να κάνω φωτορεαλισμό πια! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    3. Ε, άμαν έχεις το πρόγραμμα, τότε τα υπόλοιπα είναι εύκολα. Θα προσπαθήσω να σου στείλω γρήγορα ένα μέιλ!

      Διαγραφή
  7. Αχ, νά 'σαι καλά, σ΄ευχαριστώ, Μαριάννα! (Τί σου κάνει ένα φώτοσοπ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχεις δίκιο για όλα αυτά τα παιχνιδοβραβεία, αλλά μόλις σε γνώρισα λιγάκι! Χεχε Ταιριάζουμε σε αρκετά...
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπαμε: το ασμπέτε είναι ο απώτερος σκοπός εδω. Και, αν ταιριάζουμε σε κάποια, χαιρόμαστε λιγάκι, που βρίσκουμε ομοίοτητες και ταιριάσματα. Αν πάλι όχι, έχουμε κάτι για να συζητάμε. Είναι καλό ντηλ αυτο, νομίζω.

      Διαγραφή
  9. αχα μαλιστα πωπωππω ποσα μαθαμε και για εσας μπραβο και εγω το πρωινο το χαιρομαι στα ξενοδοχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρατηρητή, σιγά τα πρωτότυπα που μάθατε για μένα, καλέ!
      Όσο για το πρωινό στα ξενοδοχεία, δε μπορώ να καταλάβω, τελικά, αν είναι η όρεξη που μας ανοίγει με τα ταξίδια ή το δωρεάν του πράγματος (ακόμα και στην περίπτωση του πληρωμένου πρωινού, στις περιπτώσεις του μπουφέ, τρως στην ουσία όσο θες). Χμ.

      Διαγραφή
  10. hello Madame pelagie I thank you stopping by my blog I have now problem it is much easier for me to write in English if I attempted in Greek I would take an hour to write a sentence ,I really can't resist picking something up that has been discarded I have a small collection of very interesting items that are waiting to be restored ,I truly believe I will have time to work on them , as for quilting it is a passion I was introduced to quilting at a very young age while living in the u.s. and I knew that one day I will quilt ,I made a quilt for my baby boy when he was born years ago and I picked it up again shortly after I moved here about 18 years ago ,I like to reuse fabric from clothing if in good condition just because it gives life to something I hope you enjoy my new post I just put up today. take care theodora

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hi there! I can totally understand your difficulty in writing in greek, I hope you can read it easier, though (so that you can understand what I write at my posts!). I already went and read your new post, thank you for the update. Lovely finds, once more!
      xo

      Διαγραφή
  11. Μια χαρά το 10άρι σου! Η Amelie τέλεια, τα γλυκά δυστυχώς πιο τέλεια..και το ξενοδοχειακό πρωινό..άστα να πάνε..το τσακίζω!
    Χαιρετισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μουκουβού, βλέπω ότι οι απόψεις μας συγκλίνουν. Σιγά το πράγμα, θα μου πεις, είναι ωραίο, όμως, όταν βλέπεις ότι ταιριάζεις με άλλους.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  12. Hello Pelagie and I am happy that you joined me on my little journey to monastiraki which is my favorite place to go on my free day sunday ,I hope we can meet there one day . I have a friend that teaches quilt lessons for free if you are interested she lives in; your city in exchange she needs help in making quilts for orphanages and old folks home her site is www.toquiltorknot.weebly.com you can look at her project. take care and talk again soon . theodora

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή σας μέρα Madame Pelagie!!
    Πέρασα για μια καλημέρα και το top 10 σας μου άρεσε πολύ! Ιδιαίτερα το πρωινό ξενοδοχείου που που του έχω ιδιαίτερη αδυναμία!
    Εύχομαι μια καλή, δημιουργική εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά, αυτό το πρωινό ξενοδοχείο θραύση έκανε!
      Καλή εβδομάδα νά 'χουμε!

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Υπερβολές, καλέ. Αλλά τις δέχομαι με ευχαρίστηση :)

      Διαγραφή
    2. Τα δέκα αγαπημένα μου υφασματά ε?Θα έγραφα 10 φορές δαντέλα αλλα δε γίνεται -.-

      Διαγραφή
  15. κι εμένα ο αριθμός μου είναι το 7 και τρελαίνομαι για γλυκά και μου αρέσει πολύ το Πήλιο!!!!!!!!πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, Μάγια, νισάφι! Σε λίγο θα μας πεις ότι σου αρέσουν και οι μακαρονάδες, και τα κουταβάκια! :)

      Διαγραφή
  16. χχαχαχαχα!!!!!!!!!!!και σε ποιόν δεν αρέσουν;άσε που στην τελευταία μου ανάρτηση δήλωσα πως το αγαπημένο μου φαγητό είναι η γαριδομακαρονάδα που μου φτιάχνει ο άνδρας μου!!!πολλά γατοφιλάκια!!με έκανες και γέλασα να είσαι καλά!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό, Μάγια. Σε ποιον δεν αρέσουν. Μπράβο στον άντρα σου για τη γαριδομακαρονάδα, παρεμπιπτόντως!

      Διαγραφή
  17. χαχχαχαχα!!!!!!!!!και σε ποιόν δεν αρέσουν;έλα μου ντε!!!ναι..είναι τόσο καλός ο καλός μου....πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!happy Sunday!!!!!!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!