11.12.11

Ο Τάκης στην Κερκίνη

Είχες δίκιο. Ο Τάκης είχε καιρό να εμφανιστεί. Ορίστε, λοιπόν:


15 σχόλια:

  1. αχ κύριε Τάκη! αυτές τις μέρες θα ήθελα να σας δω με φόντο μια Πράγα, ένα Βερολίνο, ένα Παρίσι ή ένα Λονδινάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε, ναι. Κι εγώ θα ήθελα, η αλήθεια είναι. Πού θα πάει, όμως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταενθουσιαστικα με το σπιτακι σου!!!
    Ως αρχαρια μοδιστρουλα ,δηλωνω φαν σου!
    Υπεροχες φωτο!
    Καλως σε βρηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ! Είσαι πολύ ευγενική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γειά σου. 'Ήρθα να γνωρίσω τον Τάκη. είναι αυτό το άσπρο μπαρπαδελάκι που με χαιρετάει ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς την. Ναι, αυτός είναι ο Τάκης (από το Προβατάκης). Μου είπε να σου πω χαιρετίατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. (Χαιρετίσματα, εννοούσε, φυσικά, απλώς, μερικές φορές, βαριέται να μιλάει και τα λέει μέσα από τα δόντια του)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίο το blog-άκι σου! Τρελάθηκα με το όνομα σου Madame Pelagie (de Paris).. τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχω κι εγώ ένα χελωνάκι που τον λένε Σωκράτη και όπου πάω με ακολουθεί. Να φανταστείς καμιά φορά αν δεν μπορώ εγώ να πάω στην εκδρομή, τον στέλνω μόνο του με τους φίλους μου, θέλει να γυρίσει όλο τον κόσμο, παρότι χελώνα πιστεύει ακράδαντα οτι θα προλάβει γιατί είναι και αιωνόβιος και αισιόδοξος!! Ευχαριστώ για τους χαιρετισμούς και ανταποδίδω με αγάπη :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜουΚουΒου (θα σε λέω έτσι για συντομία, Μαμά Κουκουβάγια Βέρα): Ευχαριστώ! Δε μπορώ να πάρω τα εύσημα για το όνομα εγώ, βέβαια, επειδή νονά του ιστολογίου είναι άλλη: Το μοντέλο. Θα της διαβιβάσω τα καλά σου λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Lyriel: Όπως είπα και στη sewsome, θα το κάνουμε, στο τέλος όπως το έκανε η Αμελί με το γύψινο νάνο από τον κήπο του πατέρα της, που τον έστελνε "μόνο του" ταξίδια και του έστελνε της φωτογραφίες... Ελπίζω να μη φτάσουμε εκεί (λέμε τώρα). Ο δικός σου, πάντως, πήγε αρκετά μακριά: στο Φιλαντέλφια έφτασε η χάρη του!
    Να τον βγάλεις καμιά φωτογραφία τον Σωκράτη, να δούμε κι αυτουνού τη μούρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. απίθανη φωτογραφία!!!!!!!!!!!!ο Τάκης είναι φοβερός!!!!!!!!!!!!!και περνάει σούπερ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όντως, ο Τάκης περνάει τέλεια. Του αρέσουν πολύ τα ταξίδια, και όποτε μπορεί, φεύγει, και μου στέλνει μετά τις φωτογραφίες εν είδει καρτ ποστάλ (ξέρεις, "είμαι καλά, το αυτό επιθυμώ και δι υμάς"...).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!