3.12.11

Μελομακάρονα, της επιτυχίας


Στη ζαχαροπλαστική, πιστεύω, υπάρχει το εξής θεμελιώδες αξίωμα:
Παρλιάρος = Επιτυχία
Όχι, καλέ, δεν υπερβάλω καθόλου. Είναι αποδεδειγμένο πολλάκις.
 Έχω περίπου τρία χρόνια που ασχολούμαι με τη ζαχαροπλαστική, το πρώτο εκ των οποίων σχεδόν μανιωδώς (δηλαδή, τί να σου πω, ανά δύο μέρες έφτιαχνα και ένα καινούριο γλυκό, ίσως και κάθε μέρα από ένα). Ευτυχώς, στο μεταξύ, ξεκίνησα άλλο χόμπυ (βλέπε ραπτική) και δεν έβαλα κι άλλα κιλά.

Στα τρία αυτά χρόνια, λοιπόν, κατά τα οποία έφτιαξα ένα μεγάλο αριθμό από τα γλυκά των "Γλυκών Αλχημειών" του Mega, δεν υπήρξε ούτε μία φορά κατά την οποία να απέτυχα. Και, όχι, δεν πρόκειται περί ταλέντου (δικού μου), ούτε περί τύχης. Ως γνωστόν, η ζαχαροπλαστική είναι χημεία. Δηλαδή, ακρίβεια. Αυτό σημαίνει πως, αν πάρεις μία ζυγαριά, ηλεκτρονική κατά προτίμηση, άντε και μία σπάτουλα (ελληνιστί maryse), θα φυσάς, λέμε.
Σου λένε, τώρα: τα μελομακάρονα είναι δύσκολη υπόθεση. Μην τους πιστέψεις, και σου ρίξουν το ηθικό! Αν μπεις εδώ και ακολουθήσεις τις οδηγίες (δες και το βίντεο, εκτός από τη συνταγή, πάντα λέει κάτι χρήσιμο παραπάνω), τα μελομακάρονά σου θα βγουν της επιτυχίας. Εγγυημένα.


Τα μελομακάρονα αυτά τα έφτιαξα χθες. Είναι σχετικά γρήγορο γλυκό (αν εξαιρέσεις το χρόνο που θέλει το σιρόπι για να κρυώσει) και φθηνό, δεδομένου κιόλας ότι φτουράει. Με τη μισή δόση, έψησα μία λαμαρίνα με κανονικού μεγέθους μελομακάρονα (εικοσιτέσσερα στον αριθμό), και άλλη μία με μέγεθος μπουκιάς (άλλα τόσα). Τα τελευταία δε φτουράνε καθόλου. Φεύγουν αστραπιαία! Σύνολο, βγήκαν περίπου δύο κιλά (να τ' αφήσω;).
Γιούπι, μύρισε το σπίτι Χριστούγεννα!


*Γραφιστικά στολίδια από το Pugly Pixel και το The Graphics Fairy

12 σχόλια:

  1. γεια σ'τα χέρια σου!!!!!
    λοιπόν, εγώ δεν είμαι των γλυκών, ειδικά πάστες - τούρτες και τέτοια δεν μου λένε απολύτως τίποτα.. μ'αρέσει να τα φτιάχνω για να χαίρονται οι άλλοι..
    όμως η έναρξη των Χριστουγέννων για μένα δεν είναι το στολισμένο δεντράκι.. με το που βλέπω τα πρώτα μελομακάρονα νιώθω ότι ήρθαν... και παράξενο, αλλά μπορώ να φάω αμέτρητα..
    μ'έπεισες να φτιάξω κι εγώ φέτος..
    Καλές γιορτές να έχουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ, πάλι, Αμαρυλλίς, είμαι πολύ των γλυκών. Θα μπορούσα να τρέφομαι μόνο με αυτά. Δυστυχώς.
    Έχεις δίκιο, όταν τρως το πρώτο μελομακάρονο της χρονιάς, λες, ήρθαν Χριστούγεννα. Και όταν ακούς για πρώτη φορά το Last Christmas των Wham, επίσης (άσχετο).
    Τα μελομακάρονα του Παρλιάρου να τα κάνεις, δεν υπάρχει περίπτωση να αποτύχεις, αν ακολουθήσεις τις οδηγίες. Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λατρεύω το όνομα του μπλογκ σου....λατρεύω την ταινία...Μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις, τέλεια χρώματα και βέβαια τέλεια μελομακάρονα!!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ, πάρα πολύ σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Και, τυχαία, χθες είχε και την ταινία. Η οποία εμένα δε μου πολυαρέσει, αλλά τέλος πάντων.

    Υ.Γ.: Ξενύχτησες ή μου φαίνεται; Χαρά στο κουράγιο σου, που μετά από τέτοιο Σαββατοκύριακο, μπόρεσες και έκανες και σχόλια σε άλλα μπλογκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έμεινε τίποτα;;; βάζω τον καφέ.. ;)

    Πέρασε μια βόλτα απ'το σπιτάκι μου (http://amaryllis-femme.blogspot.com) σε περιμένει ένα βραβείο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπα, δεν έμεινε κανένα, να παρει. Τα καταβρόχθισε όλα το μοντέλο. Θα ξαναφτιάξω, όμως.
    Σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ήταν, όντως. Θα τα ξαναφτιάξω, διότι εξαφανίστηκαν εν ριπή οφθαλμού. Ή να φτιάξω κουραμπιέδες πρώτα; Χμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου Madame Pelagie!!Και εγώ λατρεύω τα γλυκά!!Όντως ο Παρλιάρος είναι θεός!!Όσες συνταγές του έχω κάνει είχαν μεγάλη επιτυχία!!
    Μ'αρέσει το blog σου!!Καλώς σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Angelique, καλώς ήρθες. Το μπλογκ σου μου άρεσε κι εμένα πάρα πολυ, είναι ένα απο τα πιο όμορφα ελληνικά μπλογκ που έχω πετύχει. Ωραίο το banner σου, ωραίες πολύ και οι φωτογραφίες σου, οι οποίες, γίνονται όλο και καλύτερες. Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για εκείνους που αδίκως με κατηγορούν... Ναι! εγώ το μοντέλο είμαι.... δυο παραπάνω έφαγα το καημένο, γιατι ως γνωστόν προσέχω τη σιλούετα μου... Madame? θα φτιάξεις και κουραμπιέδες και μελομακαρουνα και σύντομα μάλιστα, τη σειρά θα τη βρούμε:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!