3.11.11

Βρωμ-ερά cookies


Θα με πεις παράξενη, αλλά  μ' αρέσει η βρώμη. Σε όλες της τις μορφές -με κρύο γάλα, με ζεστό γάλα, με κανέλα, με καρύδια και μέλι, με κομματάκια μπανάνας, αλλά κυρίως μ' αρέσει σε γλυκά-βασικά και κυρίως σε μπισκοτοειδή. Και τρελαίνομαι για τα κουλουράκια βρώμης. Κάνω επίσης πολύ συχνά και μια συνταγή του Παρλιάρου, για μπάρες βρώμης με μπανάνα. Σ' αυτές προσθέτω ό,τι μου κατέβει-αποξηραμένα δαμάσκηνα ή/και βερύκοκα, καβουρντισμένα φουντούκια, καρύδια, βασικά ό,τι έχω στο ντουλάπι. Είναι ό,τι πρέπει για ένα σνακ, αντί για τις έτοιμες μπάρες ενέργειας.

Το απόγευμα έπεσα σε μία συνταγή για cookies βρώμης, στο Food Junkie (not junk food). Αχ, θεϊκός συνδυασμός, λέμε! Η συνταγή είναι γελοία, δεν χρειάζεται να προσέξεις τίποτα, και η δόση είναι ό,τι πρέπει για μία λαμαρίνα του φούρνου (ούτε μιάμιση, ούτε δύο). (Διόρθωση 4/11:) Το μόνο που δεν αναφέρει η συνταγή είναι ότι τα κουλουράκια θα σου απλώσουν λίγο, οπότε βάλ' τα λίγο απομακρυσμένα, μη γίνουν ένα σώμα-μια ψυχή. Εμένα μου βγήκαν 17 κομμάτια, και χρειάστηκε να τα ψήσω ακριβώς 8 λεπτά που λέει η συνταγή. Θα μπορούσα να τα κάνω και λίγο πιο μεγάλα, αλλά είναι πολύ καλό μέγεθος έτσι όπως βγήκαν. Έγιναν χρυσά στην όψη, και μαστιχωτά (ήτοι chewy) στο δάγκωμα. Τέλεια, σου λέω!
Στην αρχή είχα ενδοιασμούς, σχετικά με το ότι δεν είχαν καθόλου αβγά μέσα, και νόμιζα ότι δεν θα είχαν συνοχή. Αλλά είναι μια χαρά. Δηλαδή, παραπάνω από μια χαρά. Έφαγα δυο στην καθισιά, με το που βγήκαν σχεδόν από το φούρνο (τα φυσούσα να κρυώσουν, γιατί ήταν πολύ μαλακά ζεστά). Και, επίσης, δεν μπόρεσα να αντισταθώ: Έλιωσα δυο τετράγωνα κουβερτούρας, έφτιαξα ένα μικρούλι κορνέ με ένα κομμάτι λαδόκολλας και έκανα σοκολατένια ζιγκ-ζαγκ στην επιφάνειά τους. Σοκολάτα και ινδοκάρυδο. Μιαμ.
Αυτή θα είναι η συνταγή για cookies του χειμώνα, μου φαίνεται. Θα τα βάλω στο τενεκεδένιο τους κουτάκι, και θα τα φάω μέσα στη βδομάδα. Έχουν αρκετό βούτυρο μέσα, και ζάχαρη (καστανή), αλλά έχουν και για άλλοθι τη βρώμη- ότι, και καλά, τρώω υγιεινά. Τα δύο κιλά παραπάνω τα έχω χαλαρά, μόνο από αυτά.
Καταραμένα, βρρρρωμερά μπισκότα!!!



*Photo frame από το Pugly Pixel

2 σχόλια:

  1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν τα μπισκότα! Η συνταγή γράφει να τα βάλεις αραιά, γιατί εννοείται πως απλώνουν, αλλά θα το προσθέσω να είναι πιο σαφές. Εγώ φτιαχνω δύο λαμαρίνες. Δοκίμασε και τη συνταγή που έχω στο blog για τα τέλεια μπισκότα chocolate chips.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ουπς! Σου ζητώ συγγνώμη, το διόρθωσα κιόλας. Εγώ φταίω...επειδή δεν το θυμόμουν, νόμιζα ότι δεν το έγραψες κιόλας.
    Έχω να σου πω ότι δεν υπάρχει άνθρωπος που να τα δοκίμασε, και να μην ενθουσιάστηκε. Μεγάλη επιτυχία! Και τρελός εθισμός, λέμε.
    Και, εν-νο-εί-ται ότι θα δοκιμάσω και τη συνταγή σου για τα ccc. Καλά που μου το είπες. Είμαι σίγουρη ότι θα είναι και αυτά τέλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!