23.11.11

Μάλλινη φούστα από το Burda - Μέρος 1

Αγαπημένο Burda (Και πάλι): Στο τελευταίο τεύχος ψιλοαπογοητεύτηκα με το περιεχόμενό σου (πρώτη φορά μου άρεσαν τόσο λίγα μοντελάκια)- πρέπει να σ' το πω. Παρόλα αυτά, μία φούστα μου άρεσε πάρα πολύ. Αυτή:
Burda.de

...Και είναι και στην κατηγορία "πολύ εύκολη". Τώρα εδώ, βέβαια, έχω ένα θέμα: σε κανένα εύκολο μοντέλο δεν τα πήγα καλά. Ανάποδος άνθρωπος, παιδί μου.
Όπως και νά 'χει, αγόρασα κιόλας το ύφασμα που θα χρησιμοποιήσω. Η Εύη μου έδωσε ένα υπέροχο μάλλινο ύφασμα (τώρα, τσόχα είναι, φανέλα είναι, θα σε γελάσω), σε χρώμα μπεζ-ψιλορόζ, το οποίο -κρατήσου- δεν ξεφτάει! Οποία ανακούφισις, μετά την ταλαιπώρια που τράβηξα με την κάπα (σε κάποια στιγμή θα σ' τη δείξω τελειωμένη, μένει μόνο να ράψω τις άκρες στο χέρι), και τα ξέφτια του μπουκλέ υφάσματος.
Μου άρεσε τόσο αυτό το ύφασμα, που μέχρι και η ετικέτα του μου φάνηκε ωραία (αυτές οι λεπτομέρειες με τρελαίνουν):

Έχω ήδη ξεκινήσει να τη ράβω. Επειδή όμως, είπαμε ότι είναι εύκολο μοντέλο, φυσικά μπερδεύτηκα.  Οι οδηγίες αναφέρουν ότι στο εσωτερικό της φούστας, στο ύψος της μέσης, πρέπει να ραφτεί μία "ελαστική ταινία". Τώρα, τί είναι άραγε αυτή η ελαστική ταινία; Να είναι μήπως λάστιχο; Ή κανα ρέλι; Ξέρεις, μήπως, sewsome εσύ; Χμ... Εγώ, πάντως, πήρα λάστιχο. Να δούμε. Προς το παρόν, η φούστα μου είναι πολύ φαρδιά, παρά το γεγονός ότι στα μοντέλα του Burda κόβω πάντα το 40 (για σιγουριά, ξαναμετρήθηκα-δεν αδυνάτισα).
Επίσης, παρά το γεγονός ότι πρόσεχα πάρα πολύ όταν έκοβα και σημάδευα τα κομμάτια και τις πιέτες, έραψα, τελικά, άλλα αντί άλλων, και κατέληξα το μπροστά μέρος της φούστας να είναι με την καλή του υφάσματος προς τα έξω, και το πίσω μέρος με την ανάποδη. Οποία βλακεία. Δε φαίνεται πολύ, όμως (ελπίζω). Και δεν την ξηλώνω τώρα, που να χτυπιέσαι κάτω, σου λέω.
Άντε να δούμε.

4 σχόλια:

  1. Καλημέρα γλυκια μου Πελαζί!! πολύ καλά έκανες και πήρες λάστιχο! αυτό εννοεί! μήπως το νούμερο σου όμως είναι το 38? η burda παντα δίνει "αέρα" δύο πόντους. Μπορείς όταν μεταφέρεις το πατρόν της φούστας να βγάζεις στο μέγεθος 38 και να αφήνεις περιθώριο στο κόψιμο του υφάσματος επιπλέον 2-3 πόντους σε όλη την πλαϊνή κι αν σου βγει μεγάλο τελικά, να το κόψεις.
    Όσο για την καλή-ανάποδη, πριν κόψεις το ύφασμα, χρησιμοποίησε το σαπουνάκι να μαρκάρεις όλη την επιφάνεια της ανάποδης, ώστε στο ένωμα να ξεχωρίζεις ποιά είναι η καλή. Εγώ κολλάω και χαρτοταινία αν δε θέλω να κάνω γραμμές με το σαπουνάκι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ουάου. Τί ωραίες συμβουλές! Εσύ είσαι πολύ έμπειρη, λέμε! Ευχαριστώ!
    Αυτό με την χαρτοταινία είναι πολύ καλό, όντως. Ούτε που θα το σκεφτόμουν.
    ...Η αλήθεια είναι ότι πάντα τα ρούχα τα βγάζω μεγάλα. Λες και δε μπορώ να με μετρήσω σωστά. Υποθέτω ότι σκέφτομαι πως, καλύτερα να είναι μεγάλα (που μπορούν να στενέψουν), παρά μικρά (που δε μπορώ να τα κάνω τίποτα μετά). Το κακό είναι ότι, από τη στιγμή που θα το φτιάξω, μετά βαριέμαι οικτρά να κάνω μετατροπές, και καταλήγει το ρούχο να στέκεται πολύ καιρό άχρηστο, μέχρι να πάρω απόφαση να το ξαναπιάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ σοφά και φρόνιμα σκέφτεσαι Πελαζί και "καβαντζώνεις" επιπλέον υφασματάκι για καλό και για κακό. Οι γερμανίδες όμως είναι ευάερες και ευρύχωρες και τα περιοδικά τους έχουν αυτή την-πως-να-την-πούμε; προβολή της σοβινιστικής τους υπερβολής. Πρέπει να πάμε ένα νουμεράκι πιο κάτω κι εγώ στο μετρητή τους έβγαινα 38, αλλά σε όλα τα 36 είμαι μια χαρά (κι ας πάχυνα) και στα παλτά και στα παντελόνια και στις φουστίτσες. Με εξτραδάκια πόντους στη μέση (έχω φουσκωτή κοιλιά και αδύνατα ποδαράκια), δηλαδή όπου τα χρειάζομαι. Εξαρτάται και το ύφασμα βέβαια, αν είναι ελαστικό, αν ανοίγει φορώντας το, κλπ. Δεν είμαι έμπειρη βρε! λίγα πραγματάκια έχω διαπιστώσει και τυχαίνει να είναι αυτά! Χαίρομαι πολύ όταν μοιράζομαι κάτι. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πήρα σήμερα και το καινούριο τεύχος του Burda. Έβαλα στο μάτι κανά δυο ρουχαλακια-λέω να δοκιμάσω την τύχη μου με ένα παλτό. Θα ακολουθήσω τις συμβουλές σου. Θενξ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!