27.11.11

Μάλλινη φούστα από το Burda - Μέρος 2


ΟΚ. Τελείωσα, λοιπόν, την περιβόητη φούστα, και έχω το εξής να αναφέρω: Τζίφος! Η φούστα βγήκε κακή. Πολύ κακή. Ένα φιάσκο της ραπτικής μου καριέρας (;).

Λοιπόν, δεν ξέρω πώς το σκέφτηκαν οι τύποι του Burda, αλλά η φούστα αυτή δεν κάνει για κανέναν, εκτός και αν αυτός ο κανένας έχει διαστάσεις τσιλιβίθρας (που δεν τις έχω), όπως, δηλαδή, και το μοντέλο στη φωτογραφία του περιοδικού (βλ. προηγούμενη ανάρτηση). Αλλά δε φταίει κανένας άλλος, φταίω εγώ, που δεν διάβασα προσεκτικά τις οδηγίες πριν ξεκινήσω να την φτιάχνω. Αν πρόσεχα το γεγονός ότι η φούστα γυρνάει προς τα μέσα στη ζώνη, θα σκεφτόμουν ότι, μαζί δύο στρώσεις από το μάλλινο (συν τις παραπάνω στρώσεις που δημιουργούν οι πιέτες) και το λάστιχο μαζί, ε, δε μπορούσαν να δημιουργούν ένα κολακευτικό αποτέλεσμα στη μέση. Πάρα πολύ θυμωμένη είμαι. Έξαλλη!
Τέλος πάντων. Όσο ζω, μαθαίνω, τί να πω (για να παρηγοριέμαι). Η φούστα, ευτυχώς, έχει μεγάλα κομμάτια, το οποίο σημαίνει ότι θα ξηλωθεί ολοκληρωτικά (να μην πάει τζάμπα τόσο ύφασμα ωραίο), για να γίνει κάτι άλλο. Θα σκεφτώ τί (υποθέτω ότι αυτό σημαίνει πως θα περάσει πολύ καιρός ώσπου να συμβεί αυτό, γιατί, προς το παρόν, δεν θέλω να τη βλέπω στα  μάτια μου).
Αυτές που είδες είναι οι καλύτερες (πιο κολακευτικές) φωτογραφίες που μπόρεσα να τραβήξω. Και πολύ είναι. Γκρ.

8 σχόλια:

  1. ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ. ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΦΟΡΕΣΕΣ ΑΡΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ (ΤΣΙΛΙΒΙΘΡΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ, πάλι, αυτό που βλέπω, δε μου αρέσει. Σύμφωνα με αυτή τη λογική, βέβαια (ότι, "αφού τη φόρεσες, άρα σου κάνει"), και ένα τσουβάλι να βάλω, θα μου κάνει. Αλλά δεν θα μου πάει. Παίρνω το ξηλωτήρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαα σηκωσέ τη λίγο ψηλότερα στη μέση και βάλε μια ζώνη σφιχτή στην περίμετρο της μέσης να μη φαίνονται οι ατέλειες κι άσε το ξηλωτήρι. Προκειμένου να μη ξηλώσω δοκιμάζω τα πάντα, όταν λέμε τα πάντα εννοώ τα πάντα και τα άπαντα!!
    Πάντως δεν έχει και μεγάλη απόκλιση από το φιγουρίνι αυτό που βλέπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ απόλυτα με το ξήλωμα. Κι εγώ δεν το χωνεύω καθόλου. Αυτό που λες έχει ένα νόημα, ίσως το δοκιμάσω, πριν την εσχάτη λύση, η οποία, όμως, πολύ φοβούμαι ότι είναι αναπόφευκτη. Σνιφ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σαν έργο αρχάριας καλό είναι. Σαν αποτέλεσμα για να το φορέσω (και να μου πάει), δεν πολυενθουσιάζομαι. Είσαι μάλλον επιεικής. Ευχαριστώ, όπως και νά' χει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλέ, τι ατέλειες και ζώνη στη μέση λέτε; Έτσι είναι το σχέδιο! Κι εγώ ήθελα να την κάνω αλλά ακόμη δεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς την! Όντως, Ζωή, έτσι είναι το σχέδιο. Απλώς, σκεφτόμαστε πως αλλιώς θα μπορούσε να είναι, αφού αυτο το σχέδιο δεν μου έκατσε (βγαίνει πολυ χοντρή η φούστα στη μέση, δεδομένου ότι είναι το ύφασμα πολυ χοντρό, και έχει σ' εκείνο το σημείο πολλές στρώσεις, γεγονός που την κάνει να μην κολακεύει). Αν θα τη φτιάξεις, καλύτερα φτιαξ' την με πιο λεπτό ύφασμα απο μαλλινο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!