21.9.11

Φαγητό στη δουλειά



Θυμάμαι, όταν ήμουν μικρή, ντρεπόμουν πολύ που η μαμά μου μου έδινε ταπεράκια ή σαντουϊτσάκια με το αλουμινόχαρτο τυλιγμένα στο σχολείο. Δεν είναι και πολύ κουλ για τα παιδάκια αυτό...
Τώρα που μεγάλωσα, όμως, έχουν τελείως αλλάξει τα πράγματα. Όχι πια ντροπές, όχι πια ετοιματζίδικο φαγητό! Τώρα, έχω τη δική μου τσαντούλα, αποκλειστικά για το κολατσιό μου!

Πέρασα, λοιπόν, τις προάλλες από το tiger, και πήρα αυτό το τραπεζομάντηλο,

επειδή μου άρεσε το σχέδιό του. Αυτό κόστισε μόλις τρία ευρώ. Είναι από εκείνα τα πλαστικά τραπεζομάντηλα που βάζανε σωρηδόν οι μαμάδες μας στα τραπέζια του '80. Oilcloth το λένε στο Αμέρικα, αν σε νοιάζει.
Λοιπόν, από αυτό το τεράστιο κομμάτι, έκοψα ένα ορθογώνιο παραλληλόγραμμο, περίπου 53 επί 23 εκατοστά.


Δίπλωσα τις κοντές του άκρες δύο φορές, για να μη ξεφτίσει (για σιγουριά περισσότερο).

Και τις έραψα, με αυτό το ποδαράκι, το οποίο είναι (υποτίθεται) από τεφλόν (σαν τα τηγάνια):


Αν χρησιμοποιήσεις το κανονικό ποδαράκι της μηχανής σου, δεν υπάρχει περίπτωση να κάνεις δουλειά με το πλαστικοποιημένο ύφασμα, σ'το λέω: θα κολλάει συνέχεια το ένα στο άλλο και θα μαζεύει.
Λοιπόν, δίπλωσα το ορθογώνιό μου κομμάτι καλή με καλή, και άφησα ένα περιθώριο για το καπάκι της τσαντούλας.


Έραψα τις μακριές άκρες. Για να κάνω έναν στοιχειώδη πάτο, δημιούργησα στο κάτω μέρος ένα τριγωνάκι:


Και μέτρησα 2,5 εκατοστά περίπου από τη γωνία, σημαδεύοντας με μία γραμμή:


Και έραψα δύο φορές, για αντοχή, πάνω στη γραμμή αυτή, και μετά έκοψα (λίγο πιο σύρριζα από ό,τι έπρεπε):

Αυτό ήταν. Γύρισα τη σακουλίτσα από την καλή της μεριά, και έτοιμη για μαμ.



*Photo frames από το Pugly Pixel

4 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Βασικά, Ελευθερία, ποδαράκια μπορεί κανείς να βρει για οποιαδήποτε δουλειά σκεφτεί. Μέχρι και ποδαράκι που κάνει τη μηχανή σου κοπτορράπτη υπάρχει.

      Διαγραφή
  2. Εξαιρετική και καλόγουστη ιδέα! Να προσθέσω αν μου επιτρέπεις, ότι μπορείτε να πατε σε ένα συνοικιακό κατάστημα που πουλάνε τέτοια τραπεζομάντηλα με το μέτρο, και να πάρετε όσους πόντους χρειάζεστε, Είναι σε ρολό συνήθως, έχει πολλα σχέδια και χρώματα και θα σας βγεί ακόμη φθηνότερο (συνήθως κοστίζει 3-3.50 ευρώ το μέτρο:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστό κι αυτό, Κρίστι. Ωραία ιδέα.
      Ευχαριστώ για το σχόλιο!

      Διαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!