1.9.11

Η...άγρια επιλογή (!) - Μέρος πρώτο

Le choix sauvage - ελληνιστί, η άγρια επιλογή. Όσον κι αν έψαξα, δε μπόρεσα να βρω πώς λένε οι Γάλλοι αυτό το είδος υφάσματος (αν το λένε όντως έτσι), το οποίο είναι μετάξι μεν, λίγο "άγριο" στην όψη δε (έχει λίγους κόμπους στην υφή του). Αυτό το ύφασμα είναι καλύτερο ποιοτικά από το σαντούγκ (μη ρωτάς γιατί, πάντως είναι σίγουρα πιο ακριβό), και πολύ όμορφο!
Τελικά, δεν ξέρω αν είναι η άγρια επιλογή ή όχι, πάντως δύσκολη είναι σίγουρα. Δυσκολεύτηκα πολύ να πάρω απόφαση για να χρησιμοποιήσω τέτοιου είδους ύφασμα. Όχι τόσο επειδή είναι πιο ακριβό από τα υφάσματα που μέχρι τώρα έχω χρησιμοποιήσει (τα εξής δύο: βαμβακερά), αλλά επειδή λυπάμαι να πάει χαμένο-κάποιος θα μπορούσε να το χρησιμοποιήσει καλύτερα. Το αποφάσισα, όμως. Σήμερα θα ανασκουμπωθώ, θα πάρω βαθιά ανάσα, και μετά το ψαλίδι ανά χείρας. "Σκέψου δύο φορές, και κόψε μία", θα λέω από μέσα μου, και βουρ.
Η Gertie έχει ένα πολύ ωραίο μάθημα για να φτιάξεις ωραιότατη φούστα, σε vintage στυλ. Έχω ένα γάμο να πάω (ευκαιρία ζητάω-νομίζω ότι θα πάω στο γάμο μόνο και μόνο για να βρω δικαιολογία στον εαυτό μου για να "ραφτώ"), και θα τη φτιάξω μ' αυτό το μετάξι που μου έδωσε η Εύη. Ελπίζω να πάνε όλα καλά.
* Frame από το Pugly Pixel, καρφίτσα από το kitschy digitals

Συνεχίζεται.

4 σχόλια:

  1. Σκεψου 3 φορες για σιγουρια!Παρε παραδειγμα τις δικες μου βεβιασμενες κινησεις χεχε!
    Θα γινει καταπληκτικη παντως η φουστα!Ειμαι σιγουρη για αυτο!
    Καλη επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. sygxarhthria madame pelagie!!!! kataplhktikh douleia kanete!!!! yperoxo blog!!! eyxomai olopsyxa thn apodoxh k anagnwrish pou sas a3izei!!!

    georgia ts.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. soie sauvage είναι το ύφασμα. Άγριο μετάξι δηλαδή!!! Πολύ ωραίο το μέρος δύο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!